majd szépen lassan észrevettem számtalan előnyét, a stromival szemben. Itt a kényelem, fordulékonyság, szélvédelem, motorfék, természetesen szóba sem kerülhet a Vstrom ebben verhetetlen volt. A fék a motor viszont valóban egy számomra nagy csoda. Jé így is meg lehet állni
A kényelemre visszatérve, visszaolvasva a fórumot, alabalazs is többször kérdezte tőletek, milyen kormánymagasítást lehet a gépre szerelni, de sajnos nem láttam választ rá. Esetleg ha valaki tudna segíteni benne, megköszönném
rakok képet a jelenről, és a múltról
A stromiba 3-év alatt 56,000km-et mentünk a párommal sokat túráztunk. Úgy gondolom a VFR-el inkább csak én fogok rövid szaladgálásokat abszolválni
Persze arra is lehet hengertáskát/nyeregtáskát plusz tanktáskát tenni, de a VFR utas plusz kemény dobozok téren egyértelműen nyerő.
Az álló sorból a két kocsi közötti szlalom az nehéz, mert nagy a forduló kör, amúgy semmi ciki nincs vele! robisokat megszégyenítve suhanok el a kocsisor között, pedig csak 2. éve gurulunk együtt a Viffivel)
CBR929RR - 15.3 kg/mm
CBR954RR - 14.6 kg/mm