Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majdnem ugyanolyan az SP1 és SP2, de a valóságban szinte nincsen csereszabatos alkatrész! Így jól megjártam a kipufogóval, kormánytelóval, idomokkal, stb...., amikor is nem mentek fel az alkatrészek az SP2-re. Én is ültem ma a motoromon, csak az volt a dolog szépséghibája, hogy állványon volt.
kivülről a festést leszámítva a hátso lengőkar különbözi, arrol megismered
Egyb én nem igen találom a kettő között a külömbséget kivűlről de élőben egymás mellett még nem láttam őket!
Na szóval megjárattam a vasat amitől újra embernek érzem magam egy végiglófaszoskodott tél után Nem vagyok még nagy kanyar vadász meg az aszfalt is hideg de aez a gép mintha maga dölne lejjeb hogy :ne parázz fektess már meg persze a hideg visszatartott de élmény volt vele minden perc!AZ tetszik benne hogy ha csak nyugottan van kedvem kóborolni vele akkor is kellems mert az alsó tartományokban is szépen húz 4ezertől már szépen tól 7-8000 től pedig eléggé határozottá válik.Szubjektív benyomásom hogy ezt a kategóriát nekem találták ki nagyon kezes és a méretei miatt bátorító fogyasztást most mérem majd közlöm az adatokat!Mindenkinek kellemes 10-15 fokot kívánok!
Egyébként én is Novacsek mellé állok, ha valakinek van SP1 el vagy Sp2 vel tapasztalata, ne kiméljen minket, kíváncsian várjuk...
ja akkor én benéztem, előről azt hittem ugyanolyan a tied is mint az enyém... holnap remélem én is tudok vele már gurulni egy kicsit, csak ne essen az eső
Öreg csókák elavultak vagytok!!!!!!
Ez a motor már sokkal jobb, de a régi is király!!44
Ja, nekem volt egyszer egy drágább pályanapom! Az úgy mindennel együtt kb. 800.000 Ft-ból állt meg + a munkából kiesés a gipsz miatt 2 hónapra.
Tapasztalatom szerint kb. 40e forint mindennel együtt (pályadíj+benzin+gumi+szervizelés+kajapia). Olcsóbb, ha a pályáig szállítod a motort és nem lábon mész.
Halló!Az enyém az sp1 es de az előző gazdája fújta erre a színre de ez sp2 szín az 1 est nem fújták ilyenre egyb matt fekete és az az ezüst hiányzik!Holnap tervezem kicsit tesztelni majd leírom hogy sikerűlt remélem a kerekezés ezzel kőnnyebb lesz mint a zxr-el ! Tudtok információt arról hogy a pályára járásnak milyen költségei vannak?(bérlet ...) A melyik kérdésre pedig akármelyik a válasz!
köszi, a hátso gumi uj, az első az cserés....
Elég duvra hangja van, kibelezték a gyári dobot előttem, ugyhogy nem veszek rá másikat, ennél hangosabb nem kell nekem, ez is durva...
Nagyon szép a gép. Még egy nyitott dobbal a hanghatás is nagyon király lesz.
Meg az egész motor! Jó gumik kellenek rá, aztán tavasszal irány valamelyik ring!
Überfaszák a féktárcsáid!
Nos igen ebben igazad van, képet teszek fel majd ahogy egy kicsit kisüt rendesen a nap lefotozom és felteszem, mert még csak olyabn képem van amit a telefonommal csináltam a kerskedésben... egyébként tök olyan mint novacseké, csak nekem még a gyári tükrök vannak rajta, de még a kerekeim is pirosak mint neki.....
Az sp2-n nem lehet kissebb semmiképp a motorfék hiszen 102Nm -es nyomatéka van gyári adatok szerint az sv650-nek pedig 65Nm körül van a forgatónyomatéka!!!
Hello csaba grat a géphez. Szerintem ilyen hidegben ez a hang nem vészes. Rakhatnál fel pár képet a topikba a gépről hagy csorgassuk a nyálunkat.
még apaljáraton is ilyen szivó szörcsögő hangja van mintha meg lenne fázva és emiatt sipolva venné a levegőt
ésszel probálom amennyire tőlem telik, remélem nem verem oda a tavasz elején mert akkor falnak szaladok
azzal, avval....
nem írtam olyat, hogy rángasd, s azt sem, hogy menj ezerrel.
elég, ha ésszel mész :o)
azal a motorral is nehéz lesz!
végülis ok hogy gázzal megyek, mert ugye egy tempot tartok, jo eseteben olyat amivel be is tudom venni , viszont nem hiszem hogy eleinte nagyon merem neki huzgálni kanyarban a gázt, még egyenesben is jol meggondolom mennyire ráncigálom sztem, SV 650es suzukija van ennek a haveromank, és ő miután kiprobálta az enyém azt mondta zserinte kissebb az Sp2n de tény hogy mindez novemberbe volt 3-4 fokba szoval nem 8-10000 ről volt kiprobálva
melyiknek?
600-asnak tuti. egy ezres 10000 ezres fordulatról jól lassít... :o)))
na akkor!
a kanyarban mindig gázzal menj!
egyrészt stabilabb a motor, nem inog, s van esélyed minden irányba korrigálni.
ha gyorsan mész be visszaengedni, ha lassan akkor gázt adni. s nem ugyanaz a terhelés, amikor nyitott gázállásról húzod a gázt rá, mint amikor kopp visszaengedett gázról...

2. a haverod egy fasz, s olyan érzéketlen lehet, mint egy atombunker.
650-nek nagyobb motorféke.
jó. nekem meg szőke hosszú hajam.