Honda VTR 1000 SP1

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vtr 1000f tűz viharkára szeretnék magasított kormányt, olyat mint lejjebb látható egy sárga paripán. Ha valaki tud egyet lécci lécci szóljatok. Előre is köszönöm..
Hahó!
A csoport meg van még a facén?
Mert nem találom.
Sziasztok! Gyári hátsó sárvédőt keresek SP1 hez, valakinek lenne,vagy ismer valakit aki rejteget egyet kérem jelezze! Lehetőség szerint sérülésmentes, hiánytalan darab érdekel! Köszönöm
Miért nem veszel túra motort
Egy szép motort el b...aszni ilyen kormánnyal 😮
Sziasztok!ilyen kormány felfogatást keresek mint ami ezen a sárga vtr en van.
Ez ám a motormosás!
Nekem sajnos felnyomta az első hengerbe. Vtr 1000 f. Mivel egy éve állt szétszedtem a karbit. Egy kis ragadósság volt benne .Lehet felakadt a tűszelep. A vákumos benzincsapról le volt csúszva egy cső. Még ki kell vegyem a gyertyákat és kiszívni a hengerből az olajos benzint ,aztán gyertya nélkül megforgatom, hogy mindent kiköpjön,aztán remélem nem lesz több gond. Ja ha átmegy csináltam egy képet a szívótorokról.
Nekem SV-nél a benzin vákuumszelep tömítése elöregedett, megtelt a blokk benzinnel. Lett egy pár liter fincsi olajos benzinem...
Járt már valaki úgy, hogy az olajba belefolyt a benzin? Gondolom az úszóházban megakadt,kiakadt valami. Balesetes motor, a rendőrök fekve szállították, majd állt egy évet.
Szia. 4000?
Nem ismerem a motort, de keress hozzá egy kapcsolási rajzot. De jobb lenne, ha szakemberhez vinnéd, aki sok ilyennel találkozott már! Én is szenvedtem a Hondámmal, kb. két hetet, kerestem a hibát, és kiderült, hogy a LED-es égő zárlatos lett. az viszont kiolvasztotta a biztosítékot, és a főbiztosítékot . Pedig én villanyszerelő voltam amikor még dolgoztam. Ha megdöglik a gyújtóelektronika akkor az csinálhat ilyen jelenséget,zárlat van az elektronikában pl. A Te motorodon is valami olyan hiba lehet, amit a CDI-nem bír el, a gyújtókörben zárlat vagy valamelyik gyújtótrafó túlmelegedett, és a fele elégett. És most akkora áramot vesz fel ami kinyírja a CDI-t
Szia. Hatso ulesful megvan meg?
Töltés nem ment feljebb? Azaz nem ment 15 fölé? Mondjuk simán kellene bírnia 16- 17 voltot is bár ki tudja.
Szia. A farokidom mijen arba adnad?
VTR 1000 F gyári üléstakaró (hátsó fül javított)
valamint üvegszálas pályaidom ami javításra szorul jelképes összegért vihető.Hátha valakinek szüksége van rá. Kidobni nem akarom.
Mérete miatt postázni nem szeretném.
Móron átvehető.
CDI = CU
Szia,
Köszönöm szépen a segítséget! Sikerült szereznem egy bontott CDI-t amivel elsőre beindult a motor. kb 5 percig járt, közben kimértem a töltést is, töltött 14,5 V a maximum, gázállástól függően. Vette a gázt is, majd az egyik kisebb gázadásra megállt megint, azóta nem indul. Átnéztem minden kábelezést, teljesen szép, gyárias állapotú. Földelések is tiszták. Mi nyírhatja ki a CU-t? Így hamar alább hagyott a beindulás utáni öröm sajnos..
Szia,
A VTR-eken két cucc van, van egy ECU meg egy Converter Unit. Az ECU dolgozza fel a bejövő jeleket, és vezérel sokmindent, kivéve a gyújtást. Az a Converter Unit dolga.
Általában ennek az egységnek szokott baja lenni ha nincs szikra. Tirisztorok vannak benne és azok is Darlingtonba. Jó buli volt kiásni az egészet elsönek. Ráment vagy 3 napom...
Elsőnek nézd át a gyújtást tiltó áramköröket, pl immó, kuplung és sztenderkapcsoló, ha ezek jók, akkor lehet nézelődni az ECU és CU irányába.
Szia! Igen SP2 (2005). Igazából a kimenő nagyobb feszültséget még nem sikerült megmérnem, várok egy csúcsfeszültség mérőt a multiméterhez, így még egyelőre nem tudom, hogy tényleg az e a rossz. Az 5V belemegy, azt kimértem. Viszont egyik gyertyánál sincs szikra. Indítómotor ellenőrizve lett, jó állapotú, forgat. FI visszajelző lámpa felvillan gyújtás ráadásnál majd kialszik ahogy kell. Biztosítékok jók. Kuplung, oldaltámasz, vészleállító mikrokapcsolók jónak tűnnek... Akksi teljesen új. Gyönyörűen indult mindig elsőre, most is, de amikor kigurultam az utcára leállt és azóta nem is indul.. Ha sikerült kimérnem, hogy tényleg a CDI rossz akkor szólok mindenképp! Amúgy a tranzisztorokon kívül más is el szokott romlani a CDI-be? mert ahhoz még éreznék erőt magamban, hogy kiforrasszam, de ha más is szokott lenni, akkor lehet jobb, ha nem kezdek hozzá. Köszönöm!
Szia,
Mihez kéne? SP-hez?
Mert azt tudom javítani.
Sziasztok,
Gyújtáselektronika (CDI) lenne esetleg valakinek elfekvőben? Végső esetben forrasztok tranzisztorokat, de jobb lenne egy gyárit beletenni.
Sajnos még ebayen sem találok bontottat csak újat..
Köszönöm előre is!
Szia! Az enyémben az van.. bár most jelenleg épp üzemképtelen.. nem nyúltam bele sosem a programba, így lett véve, szóval nem tudom mennyire szakmai jellegű lenne a kérdés.
Üdv van egy eladó LSL kormányszettem,Abm felső villahíd,és 730mm lsl kormány vtr 1000 f motorra.35000ft 06305799284 kecskemét
Sziasztok Használ közülletek valaki régi Dynijet Power commander Pc3r-t. Tanácsot szeretnék kérni tőle. Előre is köszönöm!