{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5547124] 2019. 05. 22. 0:07
Sobri
Sziasztok! Van egy vtr1000 sp2 motorom. A hátsó hengernél nincs szikra valószínű gyujtáselektronika probléma leszesetleg trafó. Nincs véletlenül valakinek alkatrésze? Előre is köszi!
[#5532103] 2019. 03. 19. 19:04
bigoneoszi
Sziasztok,
Nem valami nagy a mozgolódás itt, de hátha...
Valakinek nincs elfekvőben SP telóból ilyen műanyag távtartója?
[#5520540] 2019. 02. 12. 7:04
Hondásfiu
Sziasztok! Esetleg valakinek nincs 2 db kipufogója sp-1 re, mert ami fent van olyan hangos, hogy megzavarodok már tőle.... Szomszédok meg főleg
[#5520039] 2019. 02. 10. 18:16
MÓVÁRIDRZ
ÜDV ELADÓ teljesen új VTR 1000 97 ES PLEXIJE karc és sérülésmentes!
20 000ft. 70 202 70 75 gabor8181@freemail.hu
[#5513215] 2019. 01. 21. 21:59
kawaszabi
Hát arra kell nagyon figyelni,hogy ne legyen egy fos,kukázott szar,vagy csinibe öltöztetett romhalmaz!!
Mindneképpen nézesd meg egy SP fanatikussal,különben beleszaladhadsz egy tákoltba,és a helyrehozása pedig csillagászati összegekbe kerülhet.
[#5508887] 2019. 01. 02. 11:18
Psziho78
Boldog új évet!
[#5496936] 2018. 11. 11. 17:42
mz.rider
Ha netán valaki pont ilyet keresne - Honda VTR 1000 SP1 GIVI Plexi
https://www.kepesmotor.hu/idom...
[#5496350] 2018. 11. 09. 14:06
Psziho78
Sziasztok VTR tulajok:)

VTR SP-1 vásárlása előtt állok,ahogy figyelem a hazai felhozatalt sok vőálasztás nincs de azért megkérdezném mire kell érdemes odafigyelni SP-1 vásárlásakor?
Válaszotokat előre is köszönöm
[#5477858] 2018. 08. 13. 18:40
nimticsen
Valaki esetleg tudja-e hogy ezt a gpt fokozatkijelzőt hogyan lehet feltanítani?
[#5477598] 2018. 08. 12. 17:41
nimticsen
Sziasztok!

VTR 1000 F tulajokat is megtűrtök itt? Ma lettem gazdija egy '98-as 1000 F-nek.
[#5473775] 2018. 07. 26. 19:01
Blazer
Sziasztok. Tegnap motroztam és mikor hatodikba váltottam leállt a motor. Újraindítottam és ment tovább. 2 hónapja van meg a motor, még nem csinált ilyet. Valaki járt már így?
[#5472529] 2018. 07. 23. 18:49
kakas_zxr
És a gyári kipuffantókat 1-2 nap erejéig kölcsön lehetne e kérni amíg az ember levizsgáztatja a gépet? :) Nekem is sportdob van E szám nélkül, és mindig baszakodnak érte a vizsgán. Ha jól látom pesti vagy, én meg 45 km-re lakok onnan, és kb hetente 5x bent járok. Ha ez megoldható lenne, akár pénzért akár némi italért cserébe, hálás lennék! Augusztusban lejár a vizsgám, azért kérdezem :)
Köszi!
Üdv!
[#5462859] 2018. 06. 14. 10:42
f_zxr
Oh, értem.. :(
[#5462702] 2018. 06. 13. 14:53
Colombre
Sajnos azokat a csodás Yoshimurákat lelopták jópár éve. Azért is vannak fenn a fotók róla, mert itt a fórumon írtam meg, hogy aki találkozik velük, az szóljon. Alapvetően a műszaki miatt kellene a gyári dob, mert egyre jobban morognak miatta, a motoron lévő Micronokon pedig se E betű, se db killer és már engem is zavar a hangja.
[#5462601] 2018. 06. 13. 10:57
f_zxr
Ha esetleg eladó lenne róla az a két gyönyörű Yoshi dob, megvenném :) Ugyan nincs SP-m, de már ezzel a dobbal beérném. Minek a gyári? Műszakira?
[#5461716] 2018. 06. 09. 13:58
Honda86
Igazan nincs mit,nagyon szivesen! Nagyon patika allapotu az SP2-es geped
[#5461714] 2018. 06. 09. 13:51
Colombre
Szia Tomi! Nagyon köszönöm. Sokat segítettél ezzel.
[#5461702] 2018. 06. 09. 13:11
Honda86
Szia Colombre!
Nekem megvannak az SP-2 nek a gyari dobjai!
Igaz nem eladoak,mert a sport dobjaim nem E-jelesek igy szuksegem van rajuk de lefenykepeztem a kodjat,remelem jol lathato!
[#5461675] 2018. 06. 09. 10:22
Colombre
Sziasztok!
Gyári kipufogót keresek SP2-re. A neten találtam jópárat, de a dobokon nem a gyári cikkszám szerepel, hanem a HM MCF és utána típustól függően E1, E2 vagy E3. Odáig eljutottam a nyomozásban, hogy az SP1 és az SP2 kipufogói nem kompatibilisek. Az E1 az SP1-hez való, az E2 az SP2-hez, viszont az E3-nál bajban vagyok, mert mindkét verzióhoz láttam ilyet. Ha van gyári dobotok le tudnátok írni, mi a kódja, s azt is, hogy SP1 vagy SP2-n van-e? Köszönöm.
[#5460931] 2018. 06. 07. 16:57
Lakostomi
Köszi a részletes beszámolót!
[#5460801] 2018. 06. 06. 21:08
alexazoroszlan
Először is én nem vagyok motorversenyző,s nem is tudok motorozni,csak szeretek. Viszont majd tréningekre is szeretnék elmenni,hogy most már több időm van itthon. Mert lenne hova fejlődni. :)
Az rc8-nak nálam nagyon kemény volt a futóműve,de persze ez beállítás kérdése,a gázra nagyon érzékeny volt,a gázkar kicsi húzására is elég rendesen reagált. Első papíros gépem volt aszfaltra,éppen ezért óvatosan közlekedtem vele. Persze odahúztam neki néha,kanyarokban is próbáltam döntögetni,már amennyire mertem. Ugye Előtte csak haverok krosszmotorjaival bohóckodtam. Ott volt kétütem 135,250,négyütem 450,525..de ez lényegtelen
Azért az 155paci volt,ha jól emlékszek és 2008as technika. Mindenestre veszélyes jószág. Törötten vettem(vannak fotóim róla),megcsináltuk,de egyszer egy pár hónapra rá előzésnél,kezemben maradt és elhagytam a kuplungkart,s mondtam ,hogy itt adom el,nehogy nekem valami még előjöjjön(persze ez lehetett a nagy vibrációtól is,mert ugye v2),viszont innentől volt egy kicsi félsz bennem. Azt hozzáteszem,hogy korrektül adtam el,mindent tudott a vevő,mielőtt megköveznétek. :)
Illetve túl erős volt nekem,mint kezdőnek.
Akkor jött a ducati. Egy haveromnak is ez az olasz márka volt(916) és nagyon megtetszett,illeve marsdni szerettem volna a v2-es vonálnál,mert nagyon bejött ez az irány,maga a hang csodálatos,illetve a szárazkuplung :D szerettem mindigis a ritka gépeket,amiket mindenki megnéz és pont ilyen egy v2 ,legalábbis egy 90fokos,valahogy másabb a hangjuk. Legalábbis én így vettem észre. De, túl drága volt a szerviz. szelepbeállítás,vezérműszíjcsere és,ha az ember sokat megy,akkor aztán lehet mindig szakikhoz vinni. 5600km-rel vettem ezt a 2006os olasz jószágot,s mentem vele 6000km-t kb. Az tetszett benne,hogy szűk volt a tank,jobban be tudtam a motort szorítani,könnyű volt,s kényelmes is volt nekem,pedig 188cm 110kg vagyok. Michelin gumik voltak rajta,a pontos típusra nem emlékszek. Panaszom nem volt rá,ment ahogy kellett,bőven elég is volt. Állatkodni meg nem szerettem,mert annyira még nem tudok,hogy a határokat feszegessem. :)
A honda..eddig mentem vele olyan 700km-t kb. Igaz,hogy a dob gyári még rajta,de sisakban a hangja nagyon hasonlít a ducatihoz,illetve menetteljesítményre is. Persze érezni azért az a kb. 30kg súlykülönbséget,mintha a duc picit fürgébb lett volna. De,mondom ki kell tapasztalni még ,ennyi km után sokat nem lehet levonni. Szerettem volna egy olyan motort,ami ritkaság,mert nem nagyon futkoznak az utakon vele,szép hangú v2 és,mert piros...:’D valamiért nagyon bejön az a szín.
Egyébként egy hete történt olyan,hogy gyorsítottam ki a kb. 30fok melegben a körforgalomból és kicsit odahúztam ,aztán a valaga picikét megcsúszott a száraz aszfalton. Na a ducatival ilyen egyszer sem törnént,pedig pár hirtelen kigyorsításom is volt. Lehet a honda alacsonyabb furdulaton már nyomatékosabb. Nem tudom még mit mondhatnék róla. Kérdezzetek :)
Imádom,remélem minden rendben. lesz vele és minden úgy van,ahogy ,amit az előző tulaj mondott.
Gyorsan és szünet nélkül írtam,szóval lehet,hogy vannak hibák és szóismétlések :D

Tomi29,köszi... :)
Én is megtaláltam a batszimotort. ,de az a micron így nem jön be. Na majd megnézem a facebookos oldalt! :)
Üdv.
[#5460563] 2018. 06. 05. 19:10
Lakostomi
A dukihoz és az rc8-hoz viszonyitva milyen a honda?
[#5460543] 2018. 06. 05. 17:46
Honda86
Pl itt van egy micron a batszi motornal! Vagy csatlakozz a Facebookon a vtr sp hungary csoportba,ott az egyik kolleganak vannak termignoni carbon dobjai 120-ert ha jol emlekszem es ott aktivabbak is a sracok!
http://batszimotor.hu/index.ph...
[#5460488] 2018. 06. 05. 15:45
alexazoroszlan
:)) nem küldte el egyben az üzenetet. Szóval viccet félretéve,mi lenne egy reális ár egy márkásabb kipuffért. Mert a willhaben-en találtam 89euróért egy pár noname dobot, E szám nélkül persze. Mit lenne érdemes venni?
Köszönöm
[#5460484] 2018. 06. 05. 15:41
alexazoroszlan
Hol lenne érdemes sportdobokat nézni rá,mert gyárival is nagyon szép a hangja,de szeretném,ha hallanák egy faluval odébb is a hangját