pl:mondjuk egy 1989 es 124 E osztályú merci-hez olcsóbb a cucc mint egy ugyanabba a méret kategóriába tartozó 2006 os E osztályú Mercedes-hez
de mondhatnék más példát is csak épp ez jutott az eszembe.
Az a baj,hogy kb ugyan annyiba kerül egy régi xl-hez az alkatrész mint egy 4-5 éves Ktm-hez és ez azért bosszantó
Amúgy meg ha annyira jó dolog lenne a DOHC a nagyköbcentis endurókba akkor mások is erőltetnék,de a Kawasakin kívül csak az Aprilia és a Gilera próbálkozott vele de azokba vezérműszíj van.
hát ha szeretsz sokat szerelni akkor igazad lehet
mert amúgy meg egy feleslegesen agyon bonyolított motor(dupla vezérműtengely meg hozzá 100 méter vezérműlánc)
Amúgy meg már kinéztem Szlovákiából egy 2 csatornás,laptopról programozható tuning cdi-t és ha bebizonyosodik,hogy szar a cdi-m akkor már rendelem is meg 140 euro-ért
és/vagy a minősége
amúgy szerintem ezeknek a cuccoknak valami nagyon aprópénz az előállítási áruk, csak a sok kereskedő megdrágítja
pl veszek egy fékfelújító készletet 6ezerért, ugyanez ha a szervizes ismerős veszi meg akkor 4..... a készlet előállítási ára meg kb 50ft anyag 100ft munka 50ft csomagolás