a szimeringtol meg szeritnem nem szabadna nehezen indulnia....nekem is a XL szimeringes volt es nem indult nehezen...szerintem mar kopott a motor es azert nem indul rendesen....ha letudsz meg alkudni belle akkor szerintem meglehet venni es rogton felujitani
Pl:Ktm karbi állítás
Na de mindegy te dolgod te pénzed.Viszont az xl 6000r-ről az a véleményem,hogy azért mert füstől nem lehet 100%-osan a szelepszár szimeringre fogni mert ott már kopottak lehettnek a gyűrűk is ilyenkor ezt is számíttásba kell venni.Tehát hiába mondja a gyerek azt a 15.000 ft os javíttási költséget mert az hülyeség
Ha egy jó motort akarsz akkor errem szépen rákölthetsz kb 80.000 ft-ot mert mikor szétszeded akkor szembesülsz majd a hibákkal,úgyhogy én ezek után alkudnék a motorból.Szerintem így látatlanba ezért a motorért kb 80.000 ft lenne a reális ár
pedig füstölt úgy mint egy 2t wartburg kerozinos benzinnel.....
aki azért leszedi a féket mert nem használja az nem épeszű, vagy szar a fék
szóval vannak ott gondok mindenhol