utána állítok, most melegen adtam neki 0.5-öt hát sokkal halkabb de ahogy hallgattam a szívónak is van hangja de inkább a jobb első kipuf szólt de arra most állítottam rá és elhallgatott.
szerintem túl nagy hézagot állítasz be
úgy kell hogy "tapadjon" a hézagmérő lap
szóval alig lehessen visszatolni ha kihúztad
a kipuffnál meg könnyen járjon a 0,1es
üzemmelegen nulla a szelephézag
nekem volt olyan szerelő ismerős aki melegen is be tudta állítani a zsigulin, bár neki nem kellett hézagoló megcibálta és beállította, és mindig jó lett
Cseréld le az olajat,attól hogy 10w-40 nem kéne csúsznia,mert ha motorkerékpárhoz való olaj akkor van benne adalék a kuplung miatt
Jelölése JASO MA,vagy MA2
Nem én tettem bele,csak annyit tudok hogy 2500 / literrel lett kiszámlázva,Mindenesetre első blikkre az olajon töröm a fejem,sztán következnek a kuplunglamellák,csak az a gyanus hogy keményebb lett a kuplung a holtjáték változatlan,
Szia!
Feladta a leckét a Degree, Szerintetek nem belevaló olaj lett beleöntve?Az hogy 10w-40 es ,attol még nem biztos hogy jó!Olajcsere elött nem volt semmi gond a kuplunggal,gázadásra ment egy keréken, olajcsere után még 5.-ben is megcsuszik erősebb gázadásra is,Itt az olaj tipusánál arra gondolok hogy szintetikus, vagy ásványiolaj kell e ezekbe csaknem 20 éves technikákba,Köszi mindenkinek a tanácsát!Szia Zsolti !link
Sziasztok!
Xr4-em van, és csúnyán el kezdte enni az olajat egyik napról a másikra
Előző olajcsere periódusban kb 3 decit kellet rátöltenem , a csere után viszont egy tank benzin után kb 2 deci hiányzot!
Motul 5100 10-40 van benne!
Mi lehet a hirtelen változás oka!
Előre is köszi
ha kicsi akkor be fog égni a szelep, meg az ülés aztán egy rakat zsetonba lesz