hali.valakinek nincsen véletlenül kartervédője elfekvőben otthon?xr400 asra szeretnék valamit csinálni.állandóan attól fosok hogy odacsapom valahova a blokkot.alul a váz csövét sikerült már egy kicsit meglapítgatnom.vagy hol tudnék venni rá?
havernak tettem fel egy ilyent mint ami az első képen van(egyedül ez volt bütykösben amit talált)
sárban szerintem nemsokat fog érni, túl sok a borda kevés a szabad hely
mondjuk a mitas e09 től tuti jobb lesz neki
ha ez sem lesz jó akkor átfűzetjük az xl hátulját 18asra
Szia! Nekem van egy blokkom jó váltóval hengerrel, főtengely és dugattyú nélkül. Azt oda tudom adni neked olcsón ha kell!Mert ugyanis a főtengelyt eladtam belőle, én a váltó miatt vettem meg de nem volt rá szükségem. Egy 8 asért oda tudom adni, de gondolom főtengely is kellene.Esetleg megkérdezem az egyik barátomat neki milyen alkatrészei vannak, és össze lehet hozni.+ még akkor ebbe kell egy dugatyú is.
Ha minden kötél szakad azt tudom tanácsolni arra az 1cm-re ráhegeszteni egy anyát ott a hegesztéskor kicsit melegszik is, megkopogtatni kicsit és az anyára kulccsal rá lehet fogni és kitekerni.
lacikaR1fan
jó állapotú blokk gondolok váltóra jó kompresszió nem lóg a főtengely stb...
gyújtás lenkerék, vezérlés , szelepfedél himbák nem kell!
csak hengerfejtől lefelé kéne nekem egy blokk
egy kb árba mennyi lenne ?
Nem volt mivel melegítenem bár egy öngyújtót tudtam volna szerezni de épp azon gondolkodom hogy átgurítom majd a kipufogós szervizbe ott van a garázstól 300 méterre ők biztos láttak már ilyent
akkor vízpumpafogó...... avval faszán szét lehet kenni a csavart
nem melegen tekerted ki?
hajdanán réz anyák voltak ilyen helyeken, az menjen szét ne a tőcsavar.
nekem van 4 gyári xr4 tőcsavar. egyszer majd én is kicserélem
nem tudom miért van....... adták hozzá........
Köszi!Erről még nem is hallottam csak attól félek hogy nem férne oda a váz miatt Mert a blokkot én ki nem veszem a vázból de azért lehet a meleg se ártana neki.
van erre célszerszám
olyan forma mint a krovafej, de a belső része olyan mint a régi 88as bicikli kerékagy
szóval amikor rádugod a tőcsavarra akkor a görgők ráfeszülnek és li lehet tekerni nem is nagy zseton
Hétvégén vettem le a kipufogót és sikerült elszakítanom a hengerfejen 3 csavart (a 4 ből) Jó arány Járt már igy valaki?Milyen megoldást javasoltok hogy egyszerűbb kivenni a tő csavarokat?(1 cm kint van belőle)
Valaki tud mondani tapasztalatot a Motul 5100-es és 7100-es olajra?
Mindkettő 10w40 viszont az egyik félszintetikus, utóbbi szintetikus.
Motorboltos haver szerint a 7100-es olaj MA2 besorolása miatt (mely hatása a váltónál jön ki) könnyebben jár a váltó.
sárban szerintem nemsokat fog érni, túl sok a borda kevés a szabad hely
mondjuk a mitas e09 től tuti jobb lesz neki
ha ez sem lesz jó akkor átfűzetjük az xl hátulját 18asra
http://www.kepesmotor.hu/kross...
jó állapotú blokk gondolok váltóra jó kompresszió nem lóg a főtengely stb...
gyújtás lenkerék, vezérlés , szelepfedél himbák nem kell!
csak hengerfejtől lefelé kéne nekem egy blokk
egy kb árba mennyi lenne ?
nekem ennek a kistestvére van_(700forintos piaci) de az is faca
nem melegen tekerted ki?
hajdanán réz anyák voltak ilyen helyeken, az menjen szét ne a tőcsavar.
nekem van 4 gyári xr4 tőcsavar. egyszer majd én is kicserélem
nem tudom miért van....... adták hozzá........
a vas és az alu nagyon össze tud gyógyulni
olyan forma mint a krovafej, de a belső része olyan mint a régi 88as bicikli kerékagy
szóval amikor rádugod a tőcsavarra akkor a görgők ráfeszülnek és li lehet tekerni
nem is nagy zseton
Valaki tud mondani tapasztalatot a Motul 5100-es és 7100-es olajra?
Mindkettő 10w40 viszont az egyik félszintetikus, utóbbi szintetikus.
Motorboltos haver szerint a 7100-es olaj MA2 besorolása miatt (mely hatása a váltónál jön ki) könnyebben jár a váltó.