Sziasztok!
Sajna úgy néz ki eladó lesz az új kesztyűm mert kicsi.
Még a napokban azért kipróbálom a robogómon hogy tudok e mozogni benne rendesen, de ha nem, akkor eladnám.
Ára: 11.000.- Új ára 16 körül volt.
Jövöhéten ki is derül hogy kell-e vagy nem.
Akit érdekel, irjon nyugodtan és amint aktuális küldöm is
Mérete M-es, de inkább S-M méret.
szeva, én tapasztalatból azt mondom Neked hogy totálisan felesleges akkora erő egy enduróba mert én terepeztem is az enyémmel...
fx 450-el mentem ma és azokban is van annyi erő ami bőven sok(k) (szerintem erősebb volt a régi 450 fe-nél)
föleg ha rakatsz rá a szervízben egy full fojtásmentes gyújtástérképet
viszont a 390 volt a nagy meglepetés, a silány erőnlétemmel is olyan szépen végigmentem mindenféle fáradság érzet nélkül a pályán hogy el se akartam hinni, 250 exc 2t-be kapaszkodni kellett meg operálni gáz-kuplung-faszom-kuplung-gáz de azért király kis gép volt az is, főleg a súlya miatt, a bergek kicsit nehezek lettek
fx 450be megint csak kapaszkodtam 1-2 helyen, de a 390 baszottul könnyed kis gép, van benne erő ahova kell, de nem rángat hanem full egyenletes, felhasználó barát
persze ha nem jóféle szopós terepen akarja használni az ember hanem "megyünk a földúton egyenes azt nyelezzük" típus akkor kevésnek tűnhet, de az meg nem endurózás...
ja hogy neked ilyen profi felszerelésed is van?
nekem a cross cucc kimerül a csimmában a kesztyűben meg a sityakban meg a kjc-s melegítőmben csak azt már nem nagyon akarnak adni,mert mindig kiszakad motorozásban
höhö, bikázni kellett az 570-et meg még 2 kötömöt is, 570 nem indult azzal valami más nyehácsku volt, a másik kettő azt hiszem beröffent
nesze neked berugókar nélküliség, de ezen kívül nem sok hátránya van, talán lehetnének könnyebbek
Hát nem tagadom hogy ahogy olvastam ezt a fórumot hogy mindenki sm pályázik, hogy egyszer lehet hogy kipróbálom és lehet hogy én is szerelmese leszek. Szerintem kibaszot jó érzés lehet a kanyarba bedűteni a motort és aztán fruti gáz De ez még a jövő egyenlőre legyen egy pöpec bergem
szuper nagy szerelmese vagyok az endurozásnak Ma haverok hívtak hogy menjek ki a bányába motorozni, csináltak egy pályát nem rossz főleg az egyik fordító az a szerelmem csak nehéz dög a motorom , cserélni kell és itt jön szoba a husi
Nem lehetett az 570-est kipróbálni mert nem indult be, de jövőhéten vasárnap újra Husa tesztnap Sóskúton, a promoto szervezi, ott biztos lesz 570-es is.
Sajna úgy néz ki eladó lesz az új kesztyűm mert kicsi.
Még a napokban azért kipróbálom a robogómon hogy tudok e mozogni benne rendesen, de ha nem, akkor eladnám.
Ára: 11.000.- Új ára 16 körül volt.
Jövöhéten ki is derül hogy kell-e vagy nem.
Akit érdekel, irjon nyugodtan és amint aktuális küldöm is
Mérete M-es, de inkább S-M méret.
Meg tudja mondani valaki, hogy ezt a fajta nyerget melyik bergekre rakták gyárilag? Típus és évjárat kellene. Köszi
keresek husi FS650-re fekete idomszettet
zolcat@mailbox.hu
mégis mibe mentem 1-1.5 évet enduroval szerinted, bőőőőőrbe?
fx 450-el mentem ma és azokban is van annyi erő ami bőven sok(k) (szerintem erősebb volt a régi 450 fe-nél)
föleg ha rakatsz rá a szervízben egy full fojtásmentes gyújtástérképet
viszont a 390 volt a nagy meglepetés, a silány erőnlétemmel is olyan szépen végigmentem mindenféle fáradság érzet nélkül a pályán hogy el se akartam hinni, 250 exc 2t-be kapaszkodni kellett meg operálni gáz-kuplung-faszom-kuplung-gáz de azért király kis gép volt az is, főleg a súlya miatt, a bergek kicsit nehezek lettek
fx 450be megint csak kapaszkodtam 1-2 helyen, de a 390 baszottul könnyed kis gép, van benne erő ahova kell, de nem rángat hanem full egyenletes, felhasználó barát
persze ha nem jóféle szopós terepen akarja használni az ember hanem "megyünk a földúton egyenes azt nyelezzük" típus akkor kevésnek tűnhet, de az meg nem endurózás...
nekem a cross cucc kimerül a csimmában a kesztyűben meg a sityakban
Meg egy az én kis drágám fekete hátsójáról.
nesze neked berugókar nélküliség, de ezen kívül nem sok hátránya van, talán lehetnének könnyebbek
Biztos lesz valamikor on-road tesztnap is a Husabergnél.
Nem lehetett az 570-est kipróbálni mert nem indult be, de jövőhéten vasárnap újra Husa tesztnap Sóskúton, a promoto szervezi, ott biztos lesz 570-es is.