{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5601617] 2020. 03. 17. 19:13
-Petya520-
Üdv ! Van itt valakinek itt te 300 , 13-14 èvjàrat?
[#5595228] 2020. 02. 25. 7:43
Yamahusa
Oldaldeklit le kell venni, és külső oldalt zárt csapágyat kell tenni a vízpumpa tengelyre, utána nem fog folyni az olaj. Meg nem szabad túltölteni a motort olajjal.
[#5594430] 2020. 02. 23. 14:05
E.J.T.
501FC valakinek van gyujtásbeállításról dokumentációja? ( lehetséges az hogy rossz beállítás miatt egyàltalán nincs szikra?)
[#5594426] 2020. 02. 23. 14:04
Papp Géza
Helló én is husaberges vagyok fs 650-em van a vízpumpa mellet kis lyukon szivárog az olaj. Gondolom szimering könnyen lehet cserélni?
[#5593122] 2020. 02. 18. 16:21
gecsa
Mit vettél a Berg helyett? :)
[#5576845] 2019. 11. 26. 22:39
dobmotor
Van egy megmaradt,használt Husaberg idomszettem ,és 3db légszürő.350 Fe 2014 évj.Érdekel valakit?
[#5575995] 2019. 11. 20. 16:24
GulyasI
Na igen,
[#5575982] 2019. 11. 20. 13:49
z00
ausztral oldal, eleg bizalomgerjeszto :D
[#5575949] 2019. 11. 20. 12:22
GulyasI
De most milyne supermotot vettem volna hasonló kondiciokkal, tehát hasonló árban a 660 smc mar1. 5 re jött volna ki külföldről, ugyanis magyarba 1 darab se volt a nagy olajkörösbol
Az enyémet Bencsik pali generalozta elvileg, kihangsulyozom elvileg 50 órával ezelőtt, nem füstöl, nem zörög, szépen indul, tehát nagyon szar nem lehet
Másra meg nem tudtam alapozni
[#5575948] 2019. 11. 20. 12:21
GulyasI
Illetve ez az oldal mondd neked valamit, ugyanis itt minden is talaltam cikkszam alapjan
http://www.firstclassmotorcycl...
Viszont az alkatrész ellátás szempontjából én is aggódok, neked mi a véleményed erről?
Amiket találtam azok nem sokkal drágábbak mint egy 660 smc hez mondjuk
Nekem az lett volna a másik amin gondolkoztam
[#5575837] 2019. 11. 19. 14:16
GulyasI
Írtam privit
[#5575835] 2019. 11. 19. 13:23
BalázsKiss
Az olajat a csapágy belsö gyűrű tömiti ahoz ér hozzá a szimering a tengelyen meg az gumigyűrű
[#5575831] 2019. 11. 19. 12:15
BalázsKiss
Csak O gyűrűt kell cserélni a vizpumpa tengelyen 10x1 . belsö szimering fém rugóját kell kicserélni gumi gyűrűre meg a külsöt is . soha nem fog fojni se viz se olaj . már szétszedetik a blokkot :D . retkes gumigyűrű miatt
[#5575830] 2019. 11. 19. 11:10
tibric
Lehet hogy az van amit Zé mond, sajna elkoptatja egy idő után a szimering a tengelyt ami okozhat szivárgást. De azért egy szimering cserét mindenképp meg lehet ejteni.
Nekem segített anno és filléres mutatvány.
[#5575788] 2019. 11. 18. 20:55
#Zé
Vízpumpa tengely probléma lesz.
[#5575758] 2019. 11. 18. 16:04
GulyasI
[#5575757] 2019. 11. 18. 16:02
GulyasI
Sziasztok, sajna a mai nap a következőket tapasztaltam, olajszint hidegen 1/3-ad melegen 2/3-ad, szóval szerintem nincsen tultotlve.
Ezen a kis lyukon folyik az olaj, a moci patentül uzelem, hidegen melegen 1 rúgásra indul...
Szimering, vagy valamit elneztem ezzel az olajszintel? Egyebkentpont 1 liter öntöttem bele, amennyit a manual is eloir így tökéletes is lett a szint.
[#5574479] 2019. 11. 11. 15:50
z00
de írok én is privátot.
[#5574477] 2019. 11. 11. 15:39
z00
Ahogy mostanaban a vaganyok mondjak, nincs eros motor csak gyenge pilota..
[#5574475] 2019. 11. 11. 15:15
GulyasI
De nyugi értem mit szerettél volna mondani
[#5574474] 2019. 11. 11. 15:14
GulyasI
Akkor nem sok embernek van kis cerkaja
[#5574472] 2019. 11. 11. 15:03
tibric
Akad azért még aki vakon megszereli a bergeket.
Küldtem privátban.
[#5574443] 2019. 11. 11. 12:56
z00
hm, azok mar reg elengedtek a markat.
mostanaban csak az veszi akinek kicsi a cerka..
[#5574441] 2019. 11. 11. 12:23
GulyasI
Ja és még egy fontos dolog
Jó Berg szereplőket esetleg névvel elérhetőséggel
Tudom nem sok van...
[#5574438] 2019. 11. 11. 11:57
z00
Az
Viszont bármelyik full szintetikus jó lehet motorexen kívül, mindenkinek más jött be.