Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dehát van rajta berúgókar is, ha betudod röffenteni
attól még le tud merülni...
így van, de amugy is én imádom berugni. az is egyfajta szertartás ,nem pedig csak megnyomni a gombot
Jobb motorokba nem raknak ilyen felesleges alkatrészeket...
Az aksi ki lett véve tárolás előtt.
nekem meg nincs aksim
én télen is veretem neki
max ha olyan mint te, hogy nem veszi ki télire, és figyel oda rá mint ahogyan minden akunál kéne

mielőtt meni akarsz vele előző nap nézd meg az aksit, ha meg nemjó tőcsed
dehát ez egyértelmű...
sztem az aksi le lesz hervadva,ha van.gumi,más nekem sem jut eszembe
Mit tudom én...sose állt még a motorom egy hónapnál többet egészben...
Az oké, az az első, de ezeken kívül?
Guminyomás! Nem kéne az első kanyarban fejreállnod...
Az első motorozás előtt mit kell átnéznem, megcsinálnom a Bergen?

Az általános dolgokon (olajcsere, légszűrő tisztítás stb....) kívül?
Tényleg úgy néz ki, h 1be van
Reméljük belül is!
bocsi skacok, muszáj spammeljek :))) játsszatok velem! http://liquid-xiii.mybrute.com
Köszi az infókat, ha eszetekbe jut még valami, ne tartsátok vissza . Itt van egy kép a vasról, elég jó karban levőnek tűnik:
Az tény, hogy sosem fogom kimotorozni, de legalább van alattam erő. Most már egyenesbe nem tudnak úgy megszivatni, mint amikor a dokival voltam. Én szeretem nagyon, a hangjáról meg ne is beszéljünk!
"elégedve a ezeken a téren a bergel,"
Én is megvagyok elégedve a ezeken a téren a bergel, merültem már el sárvédőig vízben egy köhintést sem hallatott magáról. Karbi.....hát kíváncsi lenék h milyen egy keihinivel ,tuningnak jó lesz majd
Nekem 1x volt gyújtás gondom a 2002es Bergen. A nedvességtől tud bekresselni, szóval nem ajánlott megmutatni neki a gőzborotvát
És a dellortós bergekhez képest minden keihinnel szerelt vas olyan mint az álom! A dellortotól 1 nyers vadnak tűnő motort kapsz és az is (nyomatékosabb is alacsony fordulaton mint az újak, legalábbis annak érződik és ezt más is megerősítette). Szóval teljesen jó a 2002es, a gyújtást pedig ha óvod a nedvességtől nagy baj nem lehet, de tény h benne van a pakliban.
Már Kakucson is, Euroringen meg főleg
melyik pályán?
terepen sok a 650, de SM pályán meg kevés a 450...sajna az átépítgetett 525ösökkel erőből el tudnak menni nekem, hiába minden.
sziasztok
kipróbáltam én is egyet,hát lehet ,hogy megülni bárki meg tudja,de kimotorozni amit az tud,szerintem magyarországon nagyon kevesen tudják.egy átlagember egy 450essel ezerszer jobb köröket megy szerintem.(én is ide tartozom )bár utcán más a helyzet,meg ügye az egy külön élvezet,hogy az hogy megy.mondjuk én jobban élvezem,ha odaránthatom neki jóízűen a kigyorsításokon