Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Köszönöm a gyors és korrekt válaszod! Látom nagyon kened vágod ezeket az infókat:)Abban tudsz nekem segiteni hol tudok letölteni müszaki leirást vagy müszaki könyvet (vagy nem is tudom hogy nevezem) 1998 wr125-höz.
Köszönöm!
a név jogrol még, azt a BMW szintén megvette, ill. bérli 20 évre. a név majdnem annyiba került mint az egész Motor gyár olaszországban.
A svéd importer az egyik leg tapasztaltabb, mindenképpen fog tudni segíteni alkatrészben. elég elterjedt arra a Husqvarna. A WR 125 nagyon jó kis masina, erös és birja. Szervizt persze ez is igényel. a WR 125 már teljesen olasz gyártás és fejlesztés.

a svéd Husqvarna irány váltás miatt 1986ban eladta a márkát a Ducati-Cagiva csoportnak (ehez az MvAgusta is tartozott, csak a Ducati lett kivásárolva, így lett MvAgusta-Cagiva csoport). Tavaly November óta a BMW tulajdonában van a Husqvarna, a gyár továbbra is olaszországban van. (emelett fontos megemlíteni hogy a Husqvarna név jog még mindig a svédeké (mivel a világ, igen a világ, legnagyobb cége, tulajdonában többek között a Komatsu, Gardena, Zenoa, Partner, Jonsered, McCullock stb. cégek. Csak éppen más területen dolgozik azóta)
Szia foxinredsox!
Olvastam hozzászólásodat a husqvarna becsületéröl illetve a Bmw felvásárlásáról.Egyetértek veled ,a saját tapasztalat tovább kommunikálásával akár jobb lehet mint egy reklám film.Minél tobben tudunk véleményt formálni annál nagyobb becsülete lehet.
Másrészt azért irok neked mert teljesen uj vagyok az endurózásban nekem van 1 wr 125 husqvarnam Mo-on vásároltam ,svédben élek, dolgozom ,az itteni tapasztalatom hogy nem nagyon látok husqvarnákat de azt mondják tudnak hozzá alkatrészeket hozni.Most hol gyártják svédben vagy más országban,már hallottam .olszról stb.Egyébkét mi a véleményed a wr 125 98 as évjáratú endurorol?Mennyire megbizható?Köszi válaszod.
akkor erre vakulnak a "50es tuningrobogósok" nem?
Úgy legyen! A németek sem véletlen kedvelik, kedvelték a Huskyt, sőt, talán jobban is mint a japánokat. Ott van pl. ZUPIN! Szerintem kint ő a legnagyobb Husqvarnás. Sok jó cuccuk van hozzá! Az olasz motorok szépek, csak minőségbeli problémákkal küzdenek, szerintem! Mára biztosan sokat javult a márka, hogy más kézbe került. HAJRÁ!
PX 200 a tipusa gyárilag 12LE, bitubo futomű elöl hátul, polini henger (236ccm) mikuni karbi stb.
nem mondod?
meg lett piszkálva vagy teljesen gyári?
vad lehet
21 LE
ez igen ez nagyon komoly
mi apuval most egy 1967-es komárt újítunk fel, a porfestés fele már megvan már csak alkatrészeket kell keresgélni
engem bátyám haza húzott még a HM el a falu széléről robogóval Yamaha salient-tel érdekes formációt alkottunk(a yamahára érdemes rákresni és elképzelni)jah és a busz is pont akkor jött amikor mi mentünk
Aszthiszem elég átfogó válszt kaptam , köszi!
Én azt szűrtem le mindebből, hogy nagy-nagy változások lesznek a jövőre nézve technikailag, már csak azt kell eldöntenem, hogy az én motorozási tudásommal (talppal előre fordulni még nem próbáltam, muslicás lesz a csemma alja ) ki tudom-e használni a különbséget (biztos, hogy nem); vagy a megbízhatóság lesz még jobb (mindenki azt szajkózza, hogy már így is megbízhatóak, én hiszek nekik/Neked) és ez engem sokkal jobban érdekel .
Nincs is annál rosszabb, mint az út szélén várni a dögszállítót .......
vespáról tudsz képet mutatni? komoly lehet
bocsi
2006
vannak különbségek nem is kicsik az biztos.De szerintem ezek a különbségek leginkább egy versenyzőnek fontosak aki a motort 100% használja ki.Nekem az enyém nagyon megfelel és remélem nagyon sok km-et tudok még vele menni.
Kérdés hogy valóban jól jártál e, vagy csak egy 2005-ös motort 2005ös áron vettél! Vannak érdekes dolgok, de fontos elmondani hogy azok és a mostani 2008 és 09es modellek között oriási minöségi és technikai külömbség van.
én is jól jártam

és én is csak dicsérni tudom.ha most vennék motort most se döntenék másképp
Előszőr is uj honlap a gyárnak: klick

Az árakrol:

sajnos az elmult években akadtak olyan kereskedök akiknek a motoreladásban nem nagyon volt tapasztalatuk (föleg Enduro, Cross és Supermotokat máshogyan kell eladni) és gondolták hogy kiprobálják (gondolok itt autókereskedésekbe). ezeknek a kereskedöknek 2005, 2006 és 2007es modellek ragadtak be, amiket most NAGY buktával eladják, mivel oriási a külömbség a BMW/Husqvarna motorok között ami 2008-tol van, ehez még hozzá jön hogy nem volt megfelelő alkatrészellátás valamint a félelem az "olasz" márkátol stb. mi probáljuk orvosolni a dolgokat és jo uton haladunk, a BMW nagyon sokat tett ami föleg a héten Milánoban a motorkiállitáson látható volt (ha ők nem vásárolták volna meg a Husqvarnat mi nem követtük volna a gyár kérését hogy vegyük át az importöri munkát hol ott a Husqvarna motorokkal 11 éves tapasztalatom van és idehaza már közel 5 éve kinlodok vele, pedig tudom hogy soha nem leszek gazdag miliomos belőle, egyszerüen szeretem, imádom ezeket a motorokat). Sajnos megfelelő szakképzett kereskedök hiányában a Husqvarna hátránya nagy a KTM-el szemben, mivel nekik fedett kereskedői hálozata van. Az hogy az országban ez fellendüljön sokat mulik a beválalós Motorosoktol akik igen is mások akarnak lenni és biznak bennünk és a márkában, ez felfogja hivni a megfelelő kereskedők figyelmét is amitöl kedvet kapnak foglalkozni a márkával. Ha lesz kereskedő, akkor nagyobb lesz az alkatrész forgalom az országban, és nem csak mi tartjuk akkor a kopó és fogyó alkatrészeket. Persze mi is válogatósak vagyunk és olyan kereskedöket akarunk csak, akik megfelelően tudják reprezentálni a Husqvarnat. A magánember megnézi mennyiért tudná eladni a saját mociját és sajnos kénytelen a kereskedök ára alá menni, mert nem venné meg senki, hol ott motorja többet ér.
Ez szépen lassan tisztázni fog mert kb. 10-15 motorrol beszélünk itt föleg Endurok. Tudomásom szerint a Supermotokbol csak 1-2 akad ami még új. Ezért most jol lehet járni a vásárlásnál.

Nektek kell megtapasztalnotok és ez merészséget követel hogy igen is jó márka mára a Husqvarna, megbizható és bizonyitott. de ha én mondom ezt az nem ér semmit, viszont ha ti látjátok ezt és ti mondjátok akkor lesz hiteles.

Új Husqvarna időket írunk, márcsak rátok van szükség.
észrevettem a hűtőt
Ha már így belejöttél a tanácsadásba, nekem is lenne kérdésem Hozzád !
Szóval, nézegetem a hirdetéseket, de valószínű, hogy csak jövőre lesz már csak motorvásárlás, hacsak.....és itt jön a kérdés: láttam már nem egy SM510R-t szinte nevetséges áron (valamivel 1M fölött) ahhoz képest, hogy új vagy majdnem új motorokról van szó. Ennek mi lehet az oka? Szalonok és magánszemélyek vegyesen hirdetik......a magánszemélyeket még csak-csak megértem, no de a szalonokat ? Ne értsd félre, nem vagyok összeesküvés-elmélet szövögető , csak egyszerűen kíváncsi vagyok, van-e olyan oka a dolognak, amibe mi nem láthatunk bele így kívülről?
Egyébként mi a tapasztalat ezekről a masinákról? Nekem pályázni is kellene, meg a haverokkal is szeretném tartani a lépést az utcán (EXC525-XR650R-620SC). Üzemóra annyira nem probléma, tudom, valamit valamiért, meg amúgy sem jut időm sajna pár ezer km-nél többet belerakni egy évben . A cimbik meg pukkadozhatnak az irígységtől legalább, hogy nekik nincs ilyen gyönyörű és egyedi gépük .
Szia,

elöször is figyelembe kell venni hogy egy közel 10éves 1hengeres mocit akarsz venni, ennek általában több mint 1 tulaja is volt.

a 610esröl:
1998 utáni motorok (nem az R változat) olajpumpások és olajszűrő, ezek a motorok odafigyeléssel kinyirhatatlanok.
elötti évjáratokban nincs szürő és kb 10 üzemóránként olajcserések.
tipushibájuk nem nagyon szokott lenni. Csavarokat rendszeresen ellenörizni.

alkatrész a 98 utáni motorokhoz gond nélkül beszerezhető.
Marad, de mit veszel észre rajta?
Szia!
Úgy látom,hogy TE elég jártas vagy a Huskyk körében én pedig majd hamarosan szeretnék egyet vásárolni,szóval bombáználak pár(sok) kérdéssel remélem nem gond!Egy 2000-es(de lehet hogy inkább 98-99-es)610 SM-S-t szeretnék venni!Elsősorban közúton használnám,kis túra,kis földesút max néha kis pálya(ha megépül a Sávolyi ring )Szervizelés és fenntartás szempontjából mi mondható el általánosságban a típusról(tudom,hogy sok függ az előző gazdától is,de....)mennyire szervízigényesek,milyen gyakran igényelnek komolyabb beavatkozást(pl egy 98-as évjáratú motornál soknak számít a 27ezer km?)Kell e ezekbe is időközönként dugattyút cserélni,esetleg gyűrűt vagy a motorjához hozzányúlni?
Milyen típusú az olajzása(bírja az egykerekezést?)?
nem nagyon volt még dolgom nagy köbcentis egyhengeres motorral,szóval kicist tudatlan vagyok...
Az SM 610R az már "versenyebb" változat(erősebb,könnyebb,nagyobb szervízigény,stb...)?
Kérlek írj róla egy rövidebb jellemzést(elsősorban ez a fenntartás és szervizelés téma érdekelne...a külső alapján nálam már tuti befutó ...)Mennyire nehéz hozzá alkatrészt beszerezni(és átlag drágább mint más típushoz?)?Előfordult e típushiba,illetve mire érdemes odafigyelni vásárláskor(azt hallottam,hogy elég nagy a szelephangja,de ez állítólag természetes...)Vagy Bárki akinek volt már dolga hasonló típusú motorral.
nagy hirtelen ennyi jutott eszembe,remélem nem zavartam!
Előre is köszönöm a válaszodat!
Széles utat!
őőő izé az igazat meg valva jobb lenne ha koncepció maradna

de a felnik szépek benne