, köszi!
) ki tudom-e használni a különbséget (biztos, hogy nem); vagy a megbízhatóság lesz még jobb (mindenki azt szajkózza, hogy már így is megbízhatóak, én hiszek nekik/Neked) és ez engem sokkal jobban érdekel
.
.......
!
? Ne értsd félre, nem vagyok összeesküvés-elmélet szövögető
, csak egyszerűen kíváncsi vagyok, van-e olyan oka a dolognak, amibe mi nem láthatunk bele így kívülről?
. A cimbik meg pukkadozhatnak az irígységtől legalább, hogy nekik nincs ilyen gyönyörű és egyedi gépük
.
remélem nem gond!Egy 2000-es(de lehet hogy inkább 98-99-es)610 SM-S-t szeretnék venni!Elsősorban közúton használnám,kis túra,kis földesút max néha kis pálya(ha megépül a Sávolyi ring
)Szervizelés és fenntartás szempontjából mi mondható el általánosságban a típusról(tudom,hogy sok függ az előző gazdától is,de....)mennyire szervízigényesek,milyen gyakran igényelnek komolyabb beavatkozást(pl egy 98-as évjáratú motornál soknak számít a 27ezer km?)Kell e ezekbe is időközönként dugattyút cserélni,esetleg gyűrűt vagy a motorjához hozzányúlni?
...)Mennyire nehéz hozzá alkatrészt beszerezni(és átlag drágább mint más típushoz?)?Előfordult e típushiba,illetve mire érdemes odafigyelni vásárláskor(azt hallottam,hogy elég nagy a szelephangja,de ez állítólag természetes...)Vagy Bárki akinek volt már dolga hasonló típusú motorral.
Köszönöm a gyors és korrekt válaszod!
Köszönöm!