{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5504666] 2018. 12. 13. 11:37
ferus-
Az első 1.6x21 a hátsó pedig 2.15x18 és 2.15x19 általában, utóbbi a krossz verzió. Tengely meretet nemtudok, az a 3.25 az fura lenne enduro elso kereknek.
[#5504664] 2018. 12. 13. 11:25
Mr.quad
elöl azthiszem 3.25, hátul 4 col, de nem biztos
[#5504406] 2018. 12. 11. 21:14
polisport21
Esetleg a felnik szelesseget tudod? Meg, hogy mekkora a gyari tengelymeret?
[#5504166] 2018. 12. 10. 21:18
Mr.quad
polisport21- Endúró méretek: elől 21, hátul 19/18. Nekem egy tc450-em van, 2009-ből 21/19-el
[#5503719] 2018. 12. 09. 13:05
polisport21
Sziasztok!
A 2008 as te450-embe szeretnék enduro szettet! Valaki tud írni gyari mereteket? Hany coll magas és szélesek a gyáriak? Meg mekkora a tengelyátmérő?
[#5502824] 2018. 12. 06. 19:39
ini
prox szelepek már vannak 20 felé is, a gyári minimum 60
persze darabja
[#5502822] 2018. 12. 06. 19:28
Bubu#256
Sziasztok !
Keresek TC450 2004-es szelepeket .
Tud valaki valami forrást ?
Érdekelne továbbá ezen típus szelepeinek hézagolóinak tűréshatár mérete .
Most 1,9 és 1,92 jól emlékszem .
[#5502464] 2018. 12. 05. 11:54
polisport21
Sziasztok!
Hetvegen beszamoltam egy te450-et (2008) es ha megyek vele, kb 1 km utan mar zsibbadok rajta, szet raz, pedig sm szett van alatta, a blokkal lehet valami?
[#5502054] 2018. 12. 03. 12:42
keki
igen megvan
[#5502048] 2018. 12. 03. 11:53
Bubu#256
meg van még a kipufogód ?

[#5485856] 2018. 09. 19. 16:11 keki
WRE125 gyári kipufogódob

kunlala123@gmail.com
[#5498569] 2018. 11. 17. 16:04
mafia05
Írtam üzenetet.
[#5496799] 2018. 11. 11. 7:56
pankoka
Passz, amibe eddig belefutottam: ez a 2013-as, amin már Keihin injektor van, ennek a diagnosztikai csatlakozója már nem a 6 pólusú, mint 2012-ig nagyon sok más Husqvarna modellé, hanem 4 pólusú. Ahogy fórumokon utána olvastam, ezzel már az iBeat sem megy, mert az a Mikunival szereltekhez jó, ehhez a gyári diagnosztikai műszer kell...
[#5496366] 2018. 11. 09. 14:48
roekjozsi
TuneEcu nem jó hozzá?
[#5496340] 2018. 11. 09. 12:55
pankoka
Szia! A cafehusky-n már egy ideje regiszrált tag vagyok... :) ...csak kellene egy kiolvasás, mert így a mechanikus elemeken túl nehéz szervizelni (ilyen szempontból/meg másból is egy 2T a tuti) ...computerrel azonnal lehetne látni, mi milyen értékén van...
[#5496324] 2018. 11. 09. 11:48
kijo
Szia!

Sajnos ezek a gépek több sebből vérzenek. (indítási nehézségek, lambda szonda gondok, nagyon érzékenyek a szervizelésre stb.)
Részletes leírások, tanulságok, átalakításokkal: http://cafehusky.com
... pedig nagyon jók lennének.....!
[#5496289] 2018. 11. 09. 7:45
pankoka
Sziasztok!

Budapesten vagy környékén tudtok esetleg olyan szerelőt, aki ki tudja olvasni megfelelően az adatokat a Husqvarnákból? Egy 2013-as (utolsó évjárat mielőtt a KTM megvette) TE 250-ről lenne szó. A jelenséget leírom, hátha valaki már járt hasonlóan, a fizikai részek ellenőrizve lettek, szerintem valami elektronika lesz...

A hiba oka röviden: melegen fél gáz felett fullad (olyan, mint ha elfogyna a benzin)
Gyertya cserélve - benzinszűrők cserélve - üzemanyagpumpa cserélve
Most nincs más ötletem, esetleg egy hőfok szenzorra, vagy elkoszosodott injektorra tudok gondolni...DE ha hidegen történik mindez, akkor nem jelentkezik a probléma (nyilván fél gáz felett igen gyorsan bemelegszik...) - így gondoltam a hőfok jeladóra - viszont hidegen hibátlanul indul, és utána melegen is hibátlan az alapjárat, jó a gázreakció
Ezért gondoltam, hogy egy kiolvasás többet mond sok óra szerelésnél... :D ...szelephézagok frissen beállítva, ez is rendben

Ami még kiegészítés: most volt dugó/szelep/szeleprugó, apróságok, stb. csere... 5000km van benne, nem akartam kockáztatni, nemrég vettem a motort...előtte ez a jelenség nem volt...fizikailag viszont minden rendben van, le volt ellenőrizve 2x is...

Ha esetleg valaki találkozott már hasonló jelenséggel, kérem ossza meg tapasztalatait, de ha esetleg tudtok egy (iBeat?) kiolvasóval rendelkező szerelőt, nagy segítség lenne.
Köszönöm!!
[#5496233] 2018. 11. 08. 19:43
ini
ajj
[#5496229] 2018. 11. 08. 19:36
mafia05
Na meglett a hiba. Egy foggal el lett rakva a kipufogó tengely pöc röff mostmár.
[#5496180] 2018. 11. 08. 16:35
ini
keress valahol denso gyertyát avval hátha jobb lesz, én egy ideje hanyagolom az ngk gyertyát régen avval sok gondom volt még a husky előtti időszakban
azóta maradtam ennél a típusnál
[#5496038] 2018. 11. 07. 21:21
mafia05
Ja és új gyertya volt benne de már most össze vissza szikrázik úgyhogy vissza lett rakva a régi.
[#5496037] 2018. 11. 07. 21:20
mafia05
Na meg lett nézve a karbi a gyertya a régi gyújtótrafó a kábel,pipa és semmi nagyon szarul indul. Holnap meg lesz nézve a vezérlés is.
[#5495633] 2018. 11. 05. 22:12
ini
Nekem fcr41 volt
Avval jól indult, igaz olyan 2000-2200 felé lehetett az alapjárat
Menet közben disznó mód durrogott ha elvettem a gázt
[#5495612] 2018. 11. 05. 20:21
mafia05
Ezen mikuni van még nem nézegettem még hogy van-e rajta keverék állító csavar. Ja és most csinálta azt is hogy gáz adás nélkül megfogta az önindítót, eddig csak akkor csinált ilyet ha önindítózáskor húztam neki gázt. Még csak most lett összerakva este igazából nem foglalkoztam még vele, de gíújtás miatt csinálhatja ezt a nehezen indulást? Olyan 2 kilómétert mentem vele nem hagyott ki meg semmi olyan baja nem volt.
[#5495606] 2018. 11. 05. 20:07
ini
hideg időben jobban durrog, bár most még annyira nincs hideg
adj nekei egy kis plusz benzint a keverék állítóval, én vettem olyan tűt amit kézzel lehet tekerni, mert a hegyen a hidegben mindig durrogott
bár indításkor nekem nem csinálta
[#5495604] 2018. 11. 05. 20:02
mafia05
Na kész lett a tekercselés, megy a motor, de nem úgy indul ahogy eddig elvileg össze van rakva normálisan minden. Önindítózáskor sokszor durran mint az állat. Gondolom még mindig a gyújtásnál van valami mert más nem lett el állítva...