{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5560907] 2019. 08. 16. 15:18
PolarisOutlaw
Köszönöm!
Amint lesz időm, elgurulok vele Pilisvörösvárra, ott elvileg minden motorral foglalkoznak.
Mondjuk a benzin-levegőhöz még mernék is nyúlni, főleg ha könnyedén elérhető helyen van. :)
[#5560237] 2019. 08. 12. 12:11
kijo
Én elsőnek az olcsó dolgokat nézném át amit említettél+karbi és csak utánna foglalkoznék a kék füsttel...ha még egyáltalán lesz.
[#5560236] 2019. 08. 12. 12:09
kijo
Szia!
A kékes az olaj fogyasztás, a fekete nem megfelelő benzin-levegő keverék ,de a ritka használat és a mai benzinek miatt simán lehet ez lerakódás, dugulás miatt..
Motomax volt régebben. Nem tudom, hogy léteznek e még.
[#5560099] 2019. 08. 11. 13:54
PolarisOutlaw
Szia!

Köszönöm a válaszod (kicsit elfeledkeztem a fórumról, korábban mindig kaptam éretesítést... :')).
Azt figyeltem még meg, hogy melegben mint most jóval hamarabb beindul, mint hűvösebb időkben és mintha halvány kékes füstöt is látnék (nagyon ritkán van használatban, ezért meghirdettem, így viszont nem tudom érdemes-e eladni/eladható-e vagy inkább gyűjteni, hogy feltárni és kiküszöbölni a problémát/kat).
Szóval alapjáraton elég halvány ez a kékes füst, gázadásra meg inkább feketéllik.
Tehát lehetséges, hogy szelepszárszimering-dugattyúgyűrű a kékes miatt és karbi a feketés miatt?
Budapest környékén ismersz esetleg megbízható Husqvarna szerelőt? (Sajnos itt a Yamaha-sok nagyon nem mernek foglalkozni vele - KTM és stb nem japánt sem szeretik, olajcsere, szelephézagállítást azért megcsinálták.)
[#5559131] 2019. 08. 04. 22:49
kijo
Szia!
Nincs jobb módszer az indításra.
Szerintem alapjárati karburátor beállítás lesz a ludas.
Karbi szét-össze beállítás és tisztítás+gyertya.
[#5559032] 2019. 08. 04. 9:25
PolarisOutlaw
Sziasztok!

2000-es évjáratú, csak berúgós, manuál dekompresszoros, fordított telós TE 610-nek az indítása ha jól tudom úgy kellene működnie, hogy bemzincsap nyit, szivató, tolom lefelé a berúgókart, amíg meg nem akad (felső holtponton), majd dekompresszor, enyhén le a berúgókart, majd mindent vissza alaphelyzetbe, gyújtás ráad, rúg.
Az a furcsa jelenség van nálam, hogy néha így megakad a berúgókar, néha meg már vagy 20-szor így "letolom" és nem akad meg.
Természetesen így is indítható, 10-20 normál (nem a fentebb írt technikás) rúgásra indul, csak szeretném ha könnyebb lenne a hidegindítás... :D
Üresjáratban nem füstöl, csak ha kap egy kövér gázt, feketés/kormos füst jön a kipufogóból, utána ugyanúgy semmi füst.
Összefügghet ez a 2 dolog (indítás-kövér gázra feketés füst)?
Ötlet valakinek, hogy mi lehet a gond ha van egyáltalán vagy jobb indítási technika?
Köszönöm!
[#5558465] 2019. 07. 30. 23:42
bartal96
Sziasztok!
Ez a megfelelő topik, husqvarna SM 125-ről feltevendő kérdéseimhez? :)
[#5557330] 2019. 07. 25. 7:16
Vendég2
Még egy kérdés. 2005 Te 610, ha van benne gyárilag fojtás az hol lehet? Keresgélek a neten de nem találtam semmit róla.
[#5556054] 2019. 07. 17. 14:15
corvuscarox
Sziasztok!

Kellene a megjelölt helyen levő IC-nek a száma, ami kiégett a 06 TE510 műszerében .
Ha valaki tudna benne segíteni azt megköszönném.
[#5555570] 2019. 07. 12. 11:05
Vendég2
Köszi a segítséget!
Annyira nem fontos csak én is olvastam a kinti fórumokon, gondoltam utánakérdezek valaki próbálkozott e vele.
A TE610-nél ahogy látom inkább a fúvókázás és a nyitott rendszer amit változtatnak.
[#5555505] 2019. 07. 11. 11:26
Caboose
Elvileg belemegy, a karburátort biztos, hogy utána kell állítani (vagy cserélni) illetve a légszűrőházat megnyitni egy kicsit. Egyébként nem hinném, hogy Magyarországon bárki csinált volna ilyesmit, szóval külföldi fórumokon ( cafehusky, supermotojunkie, advrider stb.) nézz szét ha érdekel a dolog.
[#5555244] 2019. 07. 09. 9:32
Vendég2
Sziasztok!

Igaz hogy a 2005-ös Husqvarna TE 610-hez jó lehet a 2002 TC 570 vezérműtengelye?
Ha igen kell még állítani a motoron valamit hogy összhangban legyen a TC vezérműtengellyel?
Érdemes egyébként megcsinálni rajta ezt a változtatást?
Válaszotokat előre is köszönöm!
[#5553393] 2019. 06. 25. 23:40
z00
Meg mindig husqvarnarol. A husqinak is volt smr 530 tipusu gepe es abba 5.5 colos a hatso felni, ugyan ugy mint az altalad emlitett 450 rr-be. 100% hogy 5.5"
[#5553382] 2019. 06. 25. 22:41
DAFI
[#5553381] 2019. 06. 25. 22:40
DAFI
És akkor most miről beszélünk KTM, Husky? Gondolom ha a huskit akarod átalakítani, arról kell infó. A huskynál úgy van, ahogy írtam: 4,25-ös volt mindegyiken kivéve talán az SM 450 RR-t azon szerintem 5-ös.
Én nekem pályára egy TE 510 van átalakítva. Abban 5-ös a hátsó felni, kb. 1cm-re jobbra elfűzve, hogy a lánc ne egye a gumit. (Nem is eszi). A lengőkarba szerintem befér, inkább a lánccal lesznek gondjaid az 5,5-ös felnivel.
[#5553356] 2019. 06. 25. 20:31
z00
Azt nem tudom, most raneztem a parts listre, de meg a lengokar cikkszama sincs benne :D botrany.
5.5 col 170/55 van a palyagepbe, hat nemtudom, lehet hogy szelesebb a lengokar, meg kell merni befer vagy sem.
[#5553339] 2019. 06. 25. 19:45
braap
De a lengővilla azonos a két verzióban igaz? Ha egy utcaiba bekerülne az 5,5 nem enné a gumit?
[#5553333] 2019. 06. 25. 18:07
z00
Valoban 5.5 szeles van a 450/530-ba, viszont ezek full palya gepek, az utcai supermotojaiba 4.25 van.
[#5553330] 2019. 06. 25. 17:50
DAFI
Talán az SMR 450 RR-en volt gyárilag 5-ös, de biztos nem 5,5-ös. A sima SMR-eken mindegyiken 4,25 a gyári. Nekem is át kellett fűzni a pálya gumihoz 5 -ösre egy gyári SM szettet.
[#5553329] 2019. 06. 25. 17:45
z00
Amugy mi a terv, husqi kerek valamibe, vagy husqiba keresel kereket?
[#5553324] 2019. 06. 25. 17:28
z00
4.25 a széria, aztan lehet valami gyari versenyzonek volt szelesebb is a motorjaba.Szerintem meg KTM-nel sem szereltek 5.5"-ba.
[#5553298] 2019. 06. 25. 14:53
braap
Köszönöm a választ! Esetleg azt még tudod, hogy gyárilag 5,5 es felnivel szerelték-e valamelyik évjáratot? Én nem találtam erre utaló nyomot, csak azt hogy 150es gumi / 4,25ös felni. Mégis ezt állítja vki.
[#5553101] 2019. 06. 24. 15:20
z00
Viszont azt elfelejtettem írni, nekem úgy rémlik 25mm-es elöl hátúl.
[#5553098] 2019. 06. 24. 15:14
z00
Hali, 2005-06ba volt az elso szeria, aztan a faceiliftes verzio 07-08, utana jottek 2009ben az injektoros modellek, mar a vaz sem ugyan olyan mint 05-08ig. talan ezt is 2 evig nyomattak, azutan jott mar a bmw érába az 511 smr 2011 körül. Szóval kb úgy, jó 5-6évig. Parts manualba a tengely méretet se írják, nem hogy az agy szélességét.
[#5553091] 2019. 06. 24. 14:38
braap
Sziasztok!
Megtudjátok mondani, hogy az smr 510-et mettől meddig gyártották? Nem nagyon sikerült találni pontos információt ezzel kapcsolatban. Alkatrészkeresőt se nagyon találtam, ahol modell és évjárat szerint lehetne szűrni. Ha van ilyen kereső, akkor az alábbi kérdésekre lehet ott meglenne a válasz.
A kerék méreteiről szeretnék részleteket megtudni kompatibilitás végett. Tengelyvastagság, kerékagy szélesség.
Köszönöm!