Sziasztok ! Valaki esetleg tudna segíteni a CDI - bekötéséhez ? Egy átalakított CDI volt a motoron , és elromlott , rendeltem hozzá utángyártott / gyári CDI -t. Sikerült a generátor -tol a 4 szálat jól össze kötni , de még van 4 . Esetleg ki tudtok segíteni egy képpel , hogy melyik szál hova megy ?
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, husqvarna sm 610-be 2006 nem kell cserélni a vezérműlánc vezetőt/ feszítőt? Csak azért kérdezem mert nem látok sehol eladót.
Szerintem koprumisszumot kell kötni. Sajnos terepen nem tud olyan lágy lenni, mint a gyári endúrók.Még teljes puhára állítással sem. Kicsit edzettebbnek kell lenni hozzá, de meg lehet szokni, és utánna imádni fogod. Viszont ha supermotoként használod, mert nyílván így van értelme, betyár jó futóműve van. Fordítva ha enduró változattal szeretnél supermotozni, szerintem sokkal nehezebb, sőt szerintem lehetetlen. Hát ezért kell kompromisszumot kötni.
Szia! Érdeklődni szeretnék sikerűlt megoldanod a szívócsonk próblémád? Nekem is már repedezett, és már nem lehet rendelni. Előre is köszi, és boldog karácsonyt.
lehet nagyon huzigálta neki
azt tudom hogy 80as tempónál is simán felkapta egykerékre, nekem azt mondta kb 1 liter pluszt jelentett
anno nekem a te450esen miután a gyorsító szekciót a lehető legjobban lebutítottam olyan keveset evett hogy hihetetlen kategória lett
erdélyben a helyekben 4,2-4,5 között
sm terepre? egy ismerősnek volt ilyen az első erdélyi út után eladta
az lc4 megvadult z fcr-től, többet evett egy literrel és szinte kezelhetetlenül nyers lett
Alu lánckerekek eladóak, sok Husqvarna típusra: (JTR822 megfelelője)
Esjot 32043-48 fog, új: 7e
RK 4467 - 52 fog, alig futott: 4e
Posta OK, Jászberényben személyesen átvehető.
https://www.manualslib.com/man...