Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ragaszkodsz a 2T-hez?
Mert ezért már ennyi idős TE610 is lehet venni!
Bármio tapasztalat vagy valamit halotatok.. vagy hogy van hozá alkatrész vagy bármit pls..
http://www.motor.hu/hasznaltmotor/107068/HUSQVARNA_WRE_125.ht
ml
Ez a motor nagyon megtecett nekem..
Ezt szeretném megveni de Nem tudom menyire reális e az ár..
viszon voltam már élőbe kipróbálni és télleg elég jol megy..
picit pawer nyitásig lasú..
előre is köszi
Te most a TE610-ről beszélsz ugye?
Amúgy a 610-es érezhetően gyengébb alulról mint a 625 (hiába, azért csak majdnem 50 ccm a differencia) és olyan zörejek jönnek a blokkjából hogy az még az én fülemet is bántotta - igaz, én egy szemmel láthatóan jobb napokat megélt szerkezetet próbáltam...viszont annak ellenére hogy a két konstrukció nagyjából egyidős, a Husky jóval kompaktabb, megkockáztatom hogy méretileg közelebb áll az EXC-hez mint az LC4-hez...ami pályán vagy terepen előny, de hosszabb utakon viszont legalább ugyanakkora hátrány...
Én nem a diagrammoknak hiszek,sokmindent nem árulnak el,volt már ellenpélda rá.
Én a rugalmassági tesztekre lennék kiványcsi,mert azok a mérvadóak inkább.
Kicsit nekem is kevésnek tűnik, de azért ez elég sokmindentől függ...sztem inkább az a lényeg hogy a tesztben szereplő gépek egymáshoz képest mit mutatnak.
Valami azért ott nem stimmel az adatoknál,mert az SXC625-nek a nyomatéka nem 51NM és a SM610 sem 45NM.
Vagy az endurókban visszavették a nyomatékot és a LE-t?
Ez a cikk melyik újságból van? Kurva jó!
Ha utána megtarthatom...hozzák csak
Lehet legózni!
Ha jól tudom, az övé is 2006-os (kék-sárga)...amúgy nekem is nagyon tetszenek a Huskyk, ha megszabadulnék végre a dömperemtől és találnék olcsón, egy zweitaktra simán beneveznék
Egy vidi róla.
http://www.youtube.com/watch?v...
Nem túl hosszú és nem egy nagy szám,ami tetszik benne az 1.04-nél amikor odahúz neki.
Nagyon jól megindul,nem is gondolnám hogy így megy.
Végülis 13.70sec alatt megy 400m-t,a FS650E 13.02-ő alatt,SMC660 13.37 alatt.
Annyira azért nem rossz.
az enyém 2006 os és nem árt néha átt a csavarokat, de ez legyen a legnagyobb problémám!
nem sajna ilyet még nem sikerült próbálnom .....talán azért is vagyok rá annyira kíváncsi
én is az utcai szegmensre a hétköznapokra gondoltam vele.....amitől félek az alkatrészeken kívül , hogy közel két forint egy ilyen és mennyire tartaná az árát...de hozzáteszem én csak meditálok még mit is kéne csinálnom...
terepre van lovam azt meghagyom mert az rendbe van..... utcára is van el is adnám őket ...azok helyett kéne valami ...de mivel szeretem kipróbálgatni és ha meggondolom magam vagy akármi akkor el tudom majd adni ?
amúgy ez az ősrégi 610 blokk alapokból finomított motor....... csak már olajpumpás változatban , kicsit ráncfelvvarrva, átfordítva hajtásoldalát tekintve, önindító , nyűgjeit megszüntetve ....túl rossz nem lehet utcára ...hát fene tudja csak jön valaki ide akinek van és megmondja a frankót
Hát.... remélem én nem fogok így járni. Állítólag 2006-tól már normálisan össze vannak rakva ezek a gépek. Remélem ez így is van. De ha valami nagyobb baja lenne, akkor egyszerűen felgyújtom Most 5500km van benne. Eddig hibátlan. Ha van valami kínja akkor tájékoztatom a Husqvarna tulajokat