Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv. olyan motorral mittok kezdeni ami külföldről lett behozva és vámpapírja sincs?XD
Holnap felhívom a tűzoltóságot (tűzmegelőzési csapatot), és kiokosodom...
Scarabeonak mennyire nehéz kiszedni az üzemanyagtartályát?
de nem értem...az üres üzemanyagtartály ugyannnyira tűzveszélyes mint egy műanyag tál.
ennyi erővel csak ereszd le a benzint és kész.
bandit 250 vagy zzr 250 attól függően melyik jön be,de 400 ccm is beleférhet ha olyanok a papírok(és mindkét típusból van)
Sziasztok! Tanácsotokra vettem egy Aprilia Scarabeot 50-eset. Én 4-es panelben lakom, és a zárt pincerekeszemben gondoltam tárolni... Mint kiderült nem lehet, mert tűz és robbanásveszélyes anyag van benne! CUMI! Utcán nem gondolnám hagyni!

Arra gondoltam, ha műszakilag megoldható - mint pl. egy Simsonnál - kiszedhetővé tenném az üzemanyagtartályt. A típust nem ismerem, de tartok tőle hogy pilótavizsgás feladat! Van ötletetek?
Hello mindenkinek, kezdö motoros vagyok( jelenleg egy 150 es etz-m van) szeretnék majd jővő tavasszal egy 250 és vagy egy olyan nagyobb mocit amit lehet korl papirokkal vezetni, csak nem tudom milyen tipusu lenne a jó választás. Sajna ujra nam telik ezért csak használtat tudok venni. ( 250 es etz nem akarok venni.) Ja és nem tom hogy v2 est vegyek vagy sorosat. válaszotok várom elöre is kösz, Jason.
ORV BS010 és ORV BS011 o-gyűrűk beszerzéséhez kellene segítség, cikkszám alapján elvileg minden szimmering boltban meg lehetne rendelni?
Nem ertem minek csinalnak ilyesmibol korlevelet, hat el kell menni a rendorsegre. Ha volt helyszineles, akkor tudjak mirol van szo, ha meg nem volt, akkor szinte mindegy, sajnos.
Továbbitott üzenet:
Szevasztok!

Egy motorosnak szeretnék segíteni, meg kéne találni!

Tegnap (07.01) Budaörsről mentem Pest felé a nulláson.
A nagy duna hídon volt egy baleset, én úgy a 8-9. voltam a sorban. Amikor előregurultam látom hogy egy motoros volt a szenvedő fél, épp a vasat állította fel. Kérdeztem mivel tudok segíteni, a külső sávban álló kamionos mondta hogy egy román ponyvás kamion volt a hibás, menjek utána!
Rajtam nem múlt, Miklósnál utolértem, de tekintve hogy megállítani nemigazán tudtam, felírtam a rendszámát.

Szeretném eljutattni a balesetet szenvedő motorosnak,
de nekem is sietnem kellett, bevárni nem tudtam.
Nem tudok róla semmit, még a motort sem tudtam megnézni,
asszem fekete sportmotor volt.
Lehet hogy Ő is keres engem, bár nem tudom így utólag
el lehet-e érni hogy a hibást megtalálják.

Én egy fekete Aprilia Pegaso-val, fekete gatyában, piros ingben, fekete bukóban voltam.

---------------------------------------------------------
--

Küldjétek körbe légyszíves, hátha meglesz a srác!
Ha esetleg előkerül, adjátok meg neki a számom nyugodtan:
0670-77-95-770
Sziasztok! Olyan bp-i műszaki vizsgahely iránt érdeklődnék, ahol egy műszakilag jó motor esetén nem tragédia egy sportdob.
csak azért kérdem mert találtam egy cikket a neten és ot a következök voltak
2008. január 1-jétől a gépjármű üzembentartói jog is vagyoni értékű jognak minősül, amely azonban csak az ajándékozási és az öröklési illetéknek lehet tárgya, a visszterhes vagyonátruházásnak nem. Amennyiben a gépjármű üzembentartói jog megszerzése ellenérték fejében történik, úgy nem keletkezik illetékfizetési kötelezettség.
Az illeték megállapítás alapjául szolgáló illetékfizetési kötelezettség az üzembentartói jog esetén csak az ingyenes szerzésre terjed ki.
Első lépésben az okiratot abból a szempontból kell megvizsgálni, hogy tartalmaz -e ellenértéket az üzembentartói jog átengedése. Amennyiben az ellenérték nincs megjelölve, úgy vélelmezni kell a szerzés ingyenességét.
tömören a lényeget szedtem ki belőle.
semmi gáz hát szerintem azt nem mert semmi közük hozzá elvileg de azt irjátok bele hogy a költségek kit terhelnek!
Bocsi XXXX !
Szia XXX! árat irtatok az üzembentartoi szerződésbe+ és hogy a további költségek az üzembentartót terhelik?
Hello gábor mi most csináltunk iljent egy kocsinál ott 6000ft az uj forgalmi és kész a többi passz kell hozzá valami üzembetartói szerzödés meg biztositás
Szép napot!
Szeretnék egy kis segítséget kérni "üzembentartói szerződés". lenne egy motor cserém 1 az 1-ben, költség csökkentés képpen egyikünk semi íratná át csak üzembentartk lennénk. erröl szeretnék némi infót kapni. a tulajdonos terhelik a további költségek vagy az üzembentartot? és milyen költésgekkel jár az okmányirodai költég ha irunk bele a szerződésbe árat? " ár nélkül azaz ajándék vagy hagyaték után illetéket kell fizetni ezt már kideritettem" előre is köszönöm .
üdv.gábor
Hát nem tudom a homokfújásra én is gondoltam csak az van h azt utána át kell csiszolni simára mert nagyon érdes lesz meg nem tudom nekem alu-felnim van és h azt mennyire roncsolja meg, mert láttam homokfújt felületet amit a legkisseb homokszemmel csináltak és eléggé érdes az is. Viszont beszéltem egy festővel és azt mondta h ha rozsda van akkor azt le kell csiszolni alapig ha nincs akkor csak zsirtalanítás és mehet rá az alapozó, utána azt csiszolni és rá a festék
Szeretnék kérdezni valamit mert a motocross témában nem vagyok jártas. Eddig egy yamaha dt-m volt és erdőben általában csak hétvégi motorozásra használtam. Ara gondoltam hogy lecserélem egy crossmotorra és ugyanúgy erdőben hétvégi motorozásra használnám. Viszont hallottam erről az üzemórás dologról. Mire számítsak mennyire megy hamar szét a motor, milyen sűrűn kell szervizelni? Csak mert az endurot azt elég ritkán kellett.
És milyen márkában érdemes gondolkodni?
...Sebaj a rendszámot, majd megérdeklődöm valamelyik okmányirodánál,
ezzel is sokat segítettél!
vigyél valakit, aki ért hozzá , rendszám részét nem ismerem sajna
CsŐ!

Köszi a tanácsot!
A megfigyeléseim alapján próbálok reagálni, aztán majd elmondod a véleményed.
Apriliákat meg honda nsr eket nézegettem csak 50-es mert arra van jogsi és azt fent is tudom tartani... arra gondoltam ezek értékállóbbak, mint 1 robi. KB 160 ezer körűl vannak, ha akarnék se tudnék rá többet költeni.
Bukó az minimum, ruhában még nem igazán gondolkodtam.
tegnapelőtt Néztem egy mocit Állítólag full olajcsere, gumicsere, lánc felújítva, új fékek... de magamtól nem tudtam megállapítani igaz e v csak mondja külsőre nagyon jól néz ki.
A Motorja egyből indúlt, szép hangja van...legalábbis nekem tetszett...
Esetleg honnan lehet tudni, hogy nem lett e nagyon szétpörgetve?
Ja és az esetleges rendszámozáshoz milyen papírok kellenek egy 50 esnél?
Köszike
Egyszer én már leirtam pár dolgot, ezért most csak kimásolom:


Ruha kell, ne sajnáld rá a pénzt, többe kerül ha nem tudsz dolgozni pl egy törés miatt, és még fáj is.
Csizma, térdvédős naci, kabát, kesztyű, bukó alap.
Nagyon drágát ne vegyél, főleg ha később el is akarod adni, nézd meg, kérdezz utána van-e alkatrész hozzá, és milyen áron. költőpénzt hagyj bőven, át kell iratni stb, ezen kívűl a kopó cuccokat is cserélni kell esetlegesen, és az olajat mindenképpen cseréld le! Nézd meg a fékbetéteket, gumikat, láncot, ezek sokba kerülnek.
Nézd meg milyen állapotban van a gép, foglalkoztak-e vele, vagy csak hajtották. A szép festés nem minden, láncfeszesség, kerekek lötyögnek-e, kormány nem-e szorul,nem lötyög, fék rendesen fog-e.
A motor indul-e rendesen, kell-e sokáig inditózni, füst és társai, kipufogó kormoz-e. Nyitott kipufogó jót szól, de eredetivel az igazi (ezért most tuti megköveznek) gázadásra hogyan reagál, kidobálja-e a sebességeket. Vannak mocik amik hangosak Kawa és amik halkak, ennek jó utánajárni.
Sérüléseket érdemes megnézni, ha csak idom sérült, az szerintem nem vészes, menet közben nincs sok befolyása, de a váz ne legyen sérült, ne húzzon egyik irányba sem. Ha ferdén állnak a számok a kilóméterszámlálóban, akkor vissza lett csavarva. Évszámot tudod ellenőrizni a váz vagy motorszám alapján katalógusból, illetve a felniben is benne van.
Eszembe jut valami még beírom, vagy kérdezz nyugodtan

Üdv: &rash
Szeva! Én télen szeretném lefesteni és arra gondoltam hogy homokfújóshoz elviszem a felniket és a tiszta fém felületet alapozom és arra megy a festék. Majd alakul.
Sziasztok! Teljesen kezdő vagyok, és most venném életem első motorját! Tudnátok segíteni hogy vásárláskor mire érdemes odafigyelni?
Köszi
Hello!
Szeretnéma segítségeteket kérni, ugyanis le szeretném festetnia felnimet csak nem tudom h az eredeti festék rajta maradhat e megtapad e rajta a következő réteg alapozó és festék?
Vagypedig le kell csiszoljam az egészet? Vagy egyáltalán hogyan csináljam légyszi segítsetek