{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5403302] 2017. 12. 01. 13:53
Pocses
A K1 az brutál anyag csakis 900-1000 fok között kovácsolható ha kicsit melegebb akkor ütèsre szèthullik mint a morzsa, 900 fok alatt meg nem alakítható csak pattogott a kernin a szálanyag a 3 tonnás lègkalapács alatt. Ja ès önedző kihülès után nem lágyul ki semennyire.
[#5403215] 2017. 12. 01. 8:15
csabu987
Aki láncot használ, nagyon fontos, hogy a lánc ne a betonon feküdjön, mert akkor erővágóval taposható. Ha a levegőben megy magasan, karból lényegesen kisebb erőt tud kifejteni a tolvaj. A jobbak meg olyan borzalom erősek, hogy nem nyomja el, az biztos.
[#5403213] 2017. 12. 01. 8:07
csabu987
A keménység mellett a másik trükkje a rendkívül jó hővezetés. Szétterül a fémben a korong által generált hő, nemigen melegszik fel a közvetlen érintkezési ponton, így a korong fogy, nem az anyag.
[#5403205] 2017. 12. 01. 7:29
ini
Ha,én volnék ilyen tolvaj geci akkor a csapszegvágó mellé vinnék pillanat ragasztót is
Aztán ha,nem tudom elvágni akkor telinyomnám a zárat ragasztóval
Ja és mivel akkor genya lennék leülnék valami padra és figyelném mit szenved vele a gazda
Ja és előbb-utóbb meglenne az ellenszere a lezáró cuccnak
[#5403204] 2017. 12. 01. 6:32
Pocses
Na fasza! Én is olyan láncot használok amire a gyártó 15 perc garanciát ad a flexel való átvágásra valami titán ötvözet. De a legjobb ha nem hagyja ott az ember sehol max olyan távolságra amikor még rálát a gépére.
[#5403203] 2017. 12. 01. 6:28
kawa70
Gondolom.annyira nem lehet olcsó egy ilyen anyag, de ha mégis gyártanak belőle láncot, akkor erre is van gyors megoldás. Tavaly juliusban fényképeztem pest belvárosában:
[#5403195] 2017. 11. 30. 22:26
csabu987
Szóval az előttem szólók is alátámaszják: létezik olyan anyag, amelyet a köztudatban ismert felszereléssel igen hosszú idő alatt, vagy soha nem vágja át egy tolvaj, mert képtelenség. És egy tolvajnak az időfaktor az, amire kényes.
[#5403172] 2017. 11. 30. 20:49
piciz
Mangánlemez a becsületes neve
[#5403138] 2017. 11. 30. 19:20
kistrojak
Találkoztam ilyennel, alkatrészek (injector tű) potyogott rá évekig aztán csak kifényesedett. Egy szenzort furatot kellett volna bele fúrnom, de a HSS Co forúnak kibaszta az élét, próbáltam más keményfémekkel de semmi. Szerintem ez az anyag nem fém, hanem anyagkeverék, de azóta sem láttam ilyent.
[#5403137] 2017. 11. 30. 19:16
ini
az ilyet el lehet vágni 2mm pálcával meg 200 amperral seperc alatt
régen volt valami grafit elektróda is az lehet még jobb lenne erre
[#5403135] 2017. 11. 30. 19:12
piciz
Nálunk a cégnél van olyan lemez amit csak lézerrel lehet vágni se kifúrni nem lehet semmivel se megmarni kalapálásra még inkább keményedik kopólemeznek hegesztik fel bizonyos alkatrészekre
[#5403132] 2017. 11. 30. 19:09
elektro-motor
Ezért kell egy érintésre a tulajdonosnak jelző riasztó meg egy méteres colos vascső és azzal helyretenni a tolvajt . Meg aztán azt a motort nem akárhova letenni, ahol bárki kretén tolvaj hozzáférhet !
[#5403127] 2017. 11. 30. 18:49
bogyo112
Sajnos van olyan hidraulikus erővágó, ami se zajt nem csap, e még nagyon tornászni sem kell vele: 13 T nyomóerő, átm. 20 mm-ig kb. bármit visz.
[#5403121] 2017. 11. 30. 18:30
kengyelfuto
Az alulírott időtartam ABUS láncra vonatkozik. A kedves ügyfelünk elhagyta a kulcsot és ennyi időbe tellett mire hozzájutott a saját kis motorkájához
[#5403100] 2017. 11. 30. 17:05
elektro-motor
Mindig tanul az ember !
[#5403055] 2017. 11. 30. 15:00
csabu987
Ha láttál volna már pl. rozsdamentes, hőálló ötvözetet, akkor csodálkoznál. 6mm lemez, vágni akartam 180-as vágókoronggal. Kb 20mm-t tudtam vele haladni, mert elfogyott a korong. Csutkára. Szinte nem is szikrázik. A szikraeső, ami sima acél vágásakor méternyi, ennél kb 20-30mm volt, az is halvány. Forgott a gép, a korong szemmel lárhatóan fogyott, de az anyagban nem haladt. Nem volt két perc és a korongnak annyi. Egy óra volt, amíg a sima HSS fúróval 4 db 6-os furatot tudtam rajta csinálni. Utána mondta a szomszédom röhögve, hogy csak plazmával vágható és kobaltfúróval fúrható.
[#5403030] 2017. 11. 30. 13:19
kawa70
Mert miből.van az a lánv, hogy félórát kell flexelni? Akkus flex, megfelelő vágókorong és szerintem fél perc.
[#5402833] 2017. 11. 29. 18:34
kengyelfuto
A lánc elvágásra pedig:
Minden láncot a megfelelő eszközzel el lehet vágni. Valóban tele van a net az ilyen videókkal. DE! Az összes videó úgy néz ki hogy bemutatják a csodaláncot, leteszik a földre, és odalép a jó hadrafogható mackómisi és elkezd tornászni az embernagyságú erővágón a súlyával. Pakkk! A csodalánc 20-30 mp és feladta! Juuuuuj! Nahát! Próbáljuk meg úgy rögzíteni a motort , hogy a lánc ne legyen a földön megtámasztható! Mert ugyebár a levegőben lógó láncra nem tud olyan erőt karból kifejteni, mint amikor a testsúlyával csimpaszkodott a vágószerszámon. A levegőben a fagyasztás után nem egyszerű kalapálni, mert a szárazjéggel fagyasztott láncocskát meg is kéne fogni valahogy hogy rá lehessen csapni. A levegőben fél órát- órát flexelni sem egyszerű .....
[#5402832] 2017. 11. 29. 18:34
kengyelfuto
Amit el akarnak vinni, azt el is viszik. Főleg a mélygarázs a melegágya az efféle cselekményeknek, ahogyan azt már az előttem szólók is kifejtették. De! Meg lehet nehezíteni a tolvaj dolgát annyira, hogy az már ne legyen egy kényelmes elkövetés. Amit mi az üzletben mindig első lépésként mondunk a hozzánk betérő ügyfeleknek, hogy a ponyva nem csak a kosz, de a bámész tekintetek ellen is véd.
Ami nem látszik, az ugyebár nem kelt vágyat. Nem tűnik fel azonnal egy ponyvával letakart gépnél, hogy Java 350 áll e alatta, vagy egy sok milliós gép. A láncok mindegyike ugyanúgy hatástalanítható mint bármilyen más védelmi eszköz, de ha kombinált védelemmel rendelkezik a motoros, (Riasztó, Lánc , stb. ) akkor az alkalmi elkövető el sem gondolkodik rajta hogy esetleg….A profi pedig (már ha ezt a dicső jelzőt a mellkasára tűzhetjük a ganéj elkövetőnek) egyszerű, gyors és kockázatmentes munkát keres . Nem szerelmes az adott motorba, hanem csak egy egyszerű elkövetést kockáztat.
Mindemellett a riasztók (Mi az üzletben általában egy elég érzékeny riasztós tárcsafékzárat ajánlunk, ami nem zabálja az akkut és nem feltünő) azért is fontosak, mert sok esetben a „Profi” nem magát a motort viszi el, hanem az idomokat és a gyorsan leszerelhető alkatrészeket. Merthogy ugye ha valakit megállítanak egy motorral a csomagterében éjjel, egy közúti ellenőrzésnél, az azonnali bukta . Ellenben ha mondjuk egy gyönyörű új sportmotort lecsupasztanak vázra-blokkra akkor ugyi még ha bele is fut egy ellenőrzésbe, ugyan mi történik? Nyissa ki a csomagtartót. Ok. Mi ez? A motorom alkatrészei! Nem tudják bebizonyítani sajnos. És ugyebár ha megnézzük mibe kerül egy új típusra egy idomszett, vagy a futómű, vagy egy sérülésmentes tank….C-C-C! Kockázatmentesen teszi sajnos ha csak nincs egyedi jelölővel ellátva a motor minden alkatrésze.
De ha valami le van takarva, az kevésbé szúr szemet.
Ha valamihez hozzáér és visít, akkor az már nem kényelmes ott szerelgetni és nem feltűnésmentes.
Ha valami ki van láncolva akkor meg elvinni sem lehet egy olyan helyre egyszerűen ahol le lehet bontani.
Tehát a mi álláspontunk szerint a jó védelem több lépcsős.
Az olyan közhelyeket nem is említem, hogy érdemes a garázsnál, az utcán stb. olyan helyen megállni lehetőség szerint ahol térfigyelő kamera van.
Tudom, most sokan arra gondolnak hogy ezt vagy azt a tanácsot hogyan lehet megcáfolni, mert…..
De összességében ha meg van a dolog kellően nehezítve akkor nem a TE motorod lesz az első ami majd az elkövetők látókörébe kerül.
Üdv: Darázsgarázs- darazsgarazs.hu
[#5402519] 2017. 11. 28. 19:18
ini
a legfaszánn lánccal elmókoltak kb 2 percig, igaz egy másfél méteres csapszegvágóval
a legjobb az ha van egy valamilyen olcsóbb sodrony lekötni egy gagyi 5 ezer forintos riasztó és egy fasza gps tracker jól elrejtve
a 2 gagyi után nem feltétlen gondolják hogy lesz még egy plusz
[#5402517] 2017. 11. 28. 19:07
F2
vhol keringett egy video, ahol a legjobb láncokat is pár mp elcsípdesték, a gsm v. gps jeladót pár ezer forintos szerkezettel blokkolni lehet. a teremgarázs meg azért jó, mert a legtöbb motort onnan lopják el. a teremgarázsban úgy lehet ténykedni, hogy senki nem látja, nem hallja. igazából nincs biztos védelem, amit el akarnak vinni, elviszik sajnos... nekem a pageres riasztó adta a legnagyobb lelki ál nyugalmat, de igazából, azt is ki lehet iktatni uígy. én nem vezettem ki a ledet, hogy ne legyen feltűnő, de annak a jelét is lehet blokkolni...
[#5402468] 2017. 11. 28. 15:15
versenycica
ajánlott, de mégsem! nehéz kérdés
[#5402447] 2017. 11. 28. 12:57
ogerg
Amúgy a motoros riasztókkal vagy GPS jeladókkal annyi fenntartásom van hogy nem egy ató nem valami nagy tárgy hogy sok helyre lehessen eltenni az ilyen rendszerek agyát. Mert ha burkolt akkor a műszerfal mögé csak csak be lehet rejteni ami kiszedéséhez már idő kell. De egy pucér masinánál csak az ülés alatt marad hely. Onnan meg egy laikus is úgy vágja ki az oda nem illó dolgokat hogy csak na. Kocsinál még csak akad hely a motortérben kárpitok alatt csomagtérben, egy halom helyen de motornál ez neccesebb jóval.
[#5402446] 2017. 11. 28. 12:55
ogerg
Én is hasonló cipőben járok csak másik várossal. Szerintem kell egy jó lánc meg ha a városban laksz akkor a közelben keresni teremgarázst és beszélni az üzemeletetőjével. Egy motornak mindig akad hely. Félre eső zugok ahova kocsi már nem fér be. Ha kicsit is emberiek belemennek. Hiszen ha nem te veszed ki akkor kocsi oda úgy sem fér be. Amúgy meg szerintem egy jó és erős láncnál jobb védelem nem létezik.
[#5402445] 2017. 11. 28. 12:54
pityuuu
Tudom, hallottam en is. Kerdezten ittenieket, egyik fele azt mondja h o mar 2 eve kinnt parkol s semmi, a masik meg az ellenkezojet.