Nyakatlan! Mindenképpen 250-est akarsz?Szerintem Hondánál maradj,azok azért még mindig a legmegbizhatobbak,és alkatrész is van minden uj,bontott.Én moondjuk elfogult vagyok,nekem eddig bejött.DE HOZZÁTESZEM EZ CSAK 1 VÉLEMÉNY,NEHOGY KIKAPJAK MINT SWAt-töl. ...CR/CRF!
Sziasztok, lehető legújabb tag vagyok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok, most fogom lerakni az A Korl. jogsit mivel 18 lettem. Kérdésem az hogy ti hogy viszonyultok a Yamaha TZR125 és az NSR125-höz? melyiket ajánlanátok kezdőnek? a Keretem mondjuk elég szűkös talán 200-250ezer, melyiket érdemesebb venni? és melyiket könyebb fentartani és a fogyasztásuk mekkora?
nagyon szépen köszönöm a választ előre is!
üdv zsolti
sziasztok, segítsetek! cross endurot akarok venni, ti melyiket választanátok: crm250(régebbi, nem fordított telós) rmx250(1994) kdx250(1993) jó rossz tapasztalatokat szívesen várok! kösz
Képzési kategóriák:M - kategória
............................................
.............
A1 - kategória
............................................
.............
Akor - kategória
............................................
.............
A - kategória
............................................
.............
B - kategória
............................................
.............
C - kategória
............................................
.............
D - kategória
............................................
.............
E - kategóriaA1- kategória - Partner-T-Hajdú Autósiskola Nyíregyháza
TÁJÉKOZTATÓ LETÖLTÉSE
Partner-T-Hajdú Gépjárművezető-képző Kft.
4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 26. Tel.: 42/310-315
Cégbírósági bejegyzési szám: CG 15-09-060146
Web oldal: www.partnerautosiskola.hu E-mail: partnert@mail.datanet.hu Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
- 1 db igazolványkép - 16 életév betöltése (gyakorlat)
- Orvosi vizsgálat (Eü I. cs.) - a tandíj és a vizsgadíj befizetése
- írni-olvasni tudás - az előírt óraszám levezetése
- a tanfolyam elvégzése
Elméleti Tantárgyak: Gyakorlati vezetés:
- Közlekedési ismeret: 14 óra - járműkezelés (rutin): 6 óra
- Vezetéselmélet: 4 óra - városi vezetés: 8 óra
- Műszaki ismeretek: 4 óra - országúti vezetés: 2 óra
összes kötelező óra 22 óra - vizsga óra: 1 óra
Összes kötelező óra: 17 óra
Az elméleti foglalkozásról való hiányzás pótlása a pótfoglalkozásainkon díjmentesen végezhető.
Vizsgamentességek: a közúti elsősegélynyújtás vizsga alól mentesség adható annak, aki a 24/2005. GKM rendeletben felsorolt végzettségek valamelyikével rendelkezik.
Elméleti tanóra:45 perc Gyakorlati tanóra:50 perc
Elméleti oktatás helyszíne: Gyakorlati oktatás helye:
Partner-T-Hajdú Kft. Lapály u. rutinpálya
Nyíregyháza, Széchenyi u. 26. Nyíregyháza város területe
Kirendeltségeinken
(Kisvárda, Vásárosnamény, Fehérgyarmat)
Tanfolyami díjak: Vizsgadíjak:
Elméleti tandíj: 30.000 Ft. Elmélet: 3.760 Ft.
Gyakorlati tandíj: 28.900 Ft. Járműkezelés(rutin) 3.080 Ft.
Összesen: 58.900 Ft. Forgalom: 3.660 Ft.
Összesen: 10.500 Ft.
Elsősegély: 4.300 Ft.
Felügyeleti szerv: Nemzeti Közlekedési Hatóság
Észak-alföldi Regionális Igazgatósága, Ellenőrzési Osztály
4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10. Tel.: 42/508-130
A tanfolyam díját a Partner-T-Hajdú Kft. pénztárába A gyakorlati vizsgadíjakat a Közlekedési Felügyelet
kell befizetni. A gyakorlati díjnál részletfizetési pénztárába kell befizetni.
kedvezményt biztosítunk.
Az elméleti vizsgadíjakat a tanuló az autósiskolának fizeti be nyugta vagy számla ellenében. Az aktuális vizsga előtt 8 munkanappal, melyet az iskola a Közlekedési Hatóság számlájára utal, vagy a pénztárban fizet be megállapodás alapján. A vizsgadíjak időben történő meg nem fizetése vagy díjtartozás esetén az autósiskola a vizsgára jelentést nem hajtja végre.
Gyakorlati képzésnél: zárt, erős anyagú ruházat, dzseki, kesztyű, magas szárú cipő vagy csizma kötelező.
Oktató jármű: Yamaha
Egyéb: Áthelyezés esetén az „Igazolás a tanuló áthelyezéshez” nyomtatvány a tanuló kérésére ki kell állítani, és a szerződés 4. pontjában szereplő kezelési költséget a pénztárba be kell fizetni.
A tandíjváltozás jogát fenntartjuk. Vizsgaigazolást a Nemzeti Közlekedési Hatóság három munkanapon belül a vizsgázó részére kiállítja és kiadja, ha a vizsgázó eleget tett a meghatározott vizsgakövetelményeknek.
nem rég vizsgáztam le kreszből(A1), és miután meglett a vizsga az autósiskola irodájába kellett bemenni hogy meglett-e vagy nem. na ugye mondom hogy meglett minden oké, de az irodában a csaj azt mondja hogy nekem még várni kell a rutinnal mert még nem vagyok 16 éves. namost én úgy tudom hogy 15 év 6 hónaptól lehet kreszből vizsgázni 15 év 9 hónaptól meg rutinból, és 16 évesen forgalom. én 15 év 9 hónap már megvagyok, de azt mondták hogy nem lehet csak majd amikor betöltöm a 16-ot. én úgy tudom hogy úgy van ahogy én gondolom, de ha valaki tudja hogy van megmondhatná. kösz
nem ez a bunkoság báttya...hanem TE reagáltál ugy----fölösleges volt irnod,---nem a kérdésemre válaszoltál---stb,akkor ne kérj segitséget senkitől,pláne ne egy forumon.Amit mi mondtunk az is egy megoldás,de nem tudhatjuk hogy Te mire is gondolsz pontosan...annyit kellett volna irnod válasznak,-----hogy ez nekem nem jo,de köszi...
Abban igazad van,h én kértem segítséget,csak egy probléma van h nem a kérdésemre válaszoltatok ,hanem mindenféle megoldásokat mondtatok ami engem egyáltalán nem érdekel!
Arrrol meg,h egyből káromkodsz és szidsz csak a bunkóságodat mutatod meg,h iskolázatlan vagy.SWAT . Még egyszer:van helye az akkunak a motoron?
Abban igazad van,h én kértem segítséget,csak egy probléma van h nem a kérdésemre választolatok ,hanem mindenféle megoldásokat mondtatok ami engem egyáltalán nem érdekel!
Arrrol meg,h egyből káronkodol és szidol csak a bunkóságodat mutatod meg,h iskolázatlan vagy.
még ami gazdag gyerekeknek elérhető az a 125-ös bajnokság, odam égsem 3milla az alapogép, hanem vehetsz régebbit, és abba tolod a pénzt.. ez csak tipp.
Üdv PETRO!
Megtaláltam a hibát, az akkunál levő biztosíték érintkezése volt rossz. Ez a visszajelzők biztosítéka, ami az irányjelzőjé és a féklámpáé is egyben. Tisztítás után jól működik minden, de tényleg testelési hiba volt. Szerencse, így nem kellett méregetni.
akkunak keress helyet
7AH felé még elég kicsik vannak(van többféle méret)
ha nincs külön töltés szál akkor a világítást kösd rá az akkura
majd az akkuról el tudsz vezetékeket huzigálni minden fogyasztóhoz
indexhez meg egy relé kell meg egy kapcsoló a kormányra (bontóban pár ezer...)
ha lehet 21w-os indexeket tegyél vagy ledest mert a 10w-os molyfing épp most cseréltem én is ki
ez a legegyszerűbb
azért mérj rá a világításnál milyen áram van de szerintem egyenáram
ha mégsem kell rá egy egyenirányító (már ha fesz szabályzó van rajta)
lehet házilag tákolni mindent, ambíció és kézügyesség kérdése
vagy vidd el villamos szakemberhez 5-10 ezer munkadíjért szakszerűen bekötözi
Fölösleges volt irnod , mert nem mondtál semmit meg butaságokat beszélsz!
Miért ne lenne a motoromon viláágitás , HA MÁR RENDSZÁMOS és miért kellene akksi a világitáshoz?
Az indexel az a probléma, h csak egyenáramról müködik és a mocin csak váltó áram van ( ha ez nem volt tiszta)
Most lenne nekem is egy kérdésem.Elég érdekesnek tűnhet,de nem tudok mit kezdeni vele...Tudna valaki segíteni,hogy lehet egy rendes pályás,körversenyes stb.. motorosversenyhez hozzákezdeni?Tehát van itt Magyarországon olyan hely,ahol erre van lehetőség?Esetleg ezt oktatják előtte?Ha igen hol?Úgy hallottam a Hungaroringen szoktak kezdő motorosversenyeket szervezni,de azokra hol lehet jelentkezni,és egyáltlán saját motorral,vagy alap egy csapatban kell kezdeni?
Nem várok sokat,de előre is köszönök minden segítséget
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok, most fogom lerakni az A Korl. jogsit mivel 18 lettem. Kérdésem az hogy ti hogy viszonyultok a Yamaha TZR125 és az NSR125-höz? melyiket ajánlanátok kezdőnek? a Keretem mondjuk elég szűkös talán 200-250ezer, melyiket érdemesebb venni? és melyiket könyebb fentartani és a fogyasztásuk mekkora?
nagyon szépen köszönöm a választ előre is!
üdv zsolti
tássék:
2009. augusztus 10., hétfő Főoldal
Képzés
Tanfolyamok
Kedvezmény
Tájékoztatók
Szakoktatók
Kreszteszt
Elérhetőség
Képzési kategóriák:M - kategória
............................................
.............
A1 - kategória
............................................
.............
Akor - kategória
............................................
.............
A - kategória
............................................
.............
B - kategória
............................................
.............
C - kategória
............................................
.............
D - kategória
............................................
.............
E - kategóriaA1- kategória - Partner-T-Hajdú Autósiskola Nyíregyháza
TÁJÉKOZTATÓ LETÖLTÉSE
Partner-T-Hajdú Gépjárművezető-képző Kft.
4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 26. Tel.: 42/310-315
Cégbírósági bejegyzési szám: CG 15-09-060146
Web oldal: www.partnerautosiskola.hu E-mail: partnert@mail.datanet.hu Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
TÁJÉKOZTATÓ
„A1” kategória (125 cm3-ig vagy 11Kw-ig)
Tanfolyamra jelentkezés feltételei: Vizsgára bocsátás feltételei:
- 15,5 életév betöltése - 153/4 életév betöltése (elmélet)
- 1 db igazolványkép - 16 életév betöltése (gyakorlat)
- Orvosi vizsgálat (Eü I. cs.) - a tandíj és a vizsgadíj befizetése
- írni-olvasni tudás - az előírt óraszám levezetése
- a tanfolyam elvégzése
Elméleti Tantárgyak: Gyakorlati vezetés:
- Közlekedési ismeret: 14 óra - járműkezelés (rutin): 6 óra
- Vezetéselmélet: 4 óra - városi vezetés: 8 óra
- Műszaki ismeretek: 4 óra - országúti vezetés: 2 óra
összes kötelező óra 22 óra - vizsga óra: 1 óra
Összes kötelező óra: 17 óra
Az elméleti foglalkozásról való hiányzás pótlása a pótfoglalkozásainkon díjmentesen végezhető.
Vizsgamentességek: a közúti elsősegélynyújtás vizsga alól mentesség adható annak, aki a 24/2005. GKM rendeletben felsorolt végzettségek valamelyikével rendelkezik.
Elméleti tanóra:45 perc Gyakorlati tanóra:50 perc
Elméleti oktatás helyszíne: Gyakorlati oktatás helye:
Partner-T-Hajdú Kft. Lapály u. rutinpálya
Nyíregyháza, Széchenyi u. 26. Nyíregyháza város területe
Kirendeltségeinken
(Kisvárda, Vásárosnamény, Fehérgyarmat)
Tanfolyami díjak: Vizsgadíjak:
Elméleti tandíj: 30.000 Ft. Elmélet: 3.760 Ft.
Gyakorlati tandíj: 28.900 Ft. Járműkezelés(rutin) 3.080 Ft.
Összesen: 58.900 Ft. Forgalom: 3.660 Ft.
Összesen: 10.500 Ft.
Elsősegély: 4.300 Ft.
Felügyeleti szerv: Nemzeti Közlekedési Hatóság
Észak-alföldi Regionális Igazgatósága, Ellenőrzési Osztály
4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10. Tel.: 42/508-130
A tanfolyam díját a Partner-T-Hajdú Kft. pénztárába A gyakorlati vizsgadíjakat a Közlekedési Felügyelet
kell befizetni. A gyakorlati díjnál részletfizetési pénztárába kell befizetni.
kedvezményt biztosítunk.
Az elméleti vizsgadíjakat a tanuló az autósiskolának fizeti be nyugta vagy számla ellenében. Az aktuális vizsga előtt 8 munkanappal, melyet az iskola a Közlekedési Hatóság számlájára utal, vagy a pénztárban fizet be megállapodás alapján. A vizsgadíjak időben történő meg nem fizetése vagy díjtartozás esetén az autósiskola a vizsgára jelentést nem hajtja végre.
Gyakorlati képzésnél: zárt, erős anyagú ruházat, dzseki, kesztyű, magas szárú cipő vagy csizma kötelező.
Oktató jármű: Yamaha
Egyéb: Áthelyezés esetén az „Igazolás a tanuló áthelyezéshez” nyomtatvány a tanuló kérésére ki kell állítani, és a szerződés 4. pontjában szereplő kezelési költséget a pénztárba be kell fizetni.
A tandíjváltozás jogát fenntartjuk. Vizsgaigazolást a Nemzeti Közlekedési Hatóság három munkanapon belül a vizsgázó részére kiállítja és kiadja, ha a vizsgázó eleget tett a meghatározott vizsgakövetelményeknek.
Ügyfelfogadás: 800 – 1600 óráig. (munkanapokon)
Legyen Ön is PARTNERünk!
Partner T Hajdú KFT. Autósiskola Nyíregyháza 2009. honlapkészítés nyíregyháza Otherside Webstudio nyíregyháza
Arrrol meg,h egyből káromkodsz és szidsz csak a bunkóságodat mutatod meg,h iskolázatlan vagy.SWAT . Még egyszer:van helye az akkunak a motoron?
Arrrol meg,h egyből káronkodol és szidol csak a bunkóságodat mutatod meg,h iskolázatlan vagy.
Megtaláltam a hibát, az akkunál levő biztosíték érintkezése volt rossz. Ez a visszajelzők biztosítéka, ami az irányjelzőjé és a féklámpáé is egyben. Tisztítás után jól működik minden, de tényleg testelési hiba volt. Szerencse, így nem kellett méregetni.
7AH felé még elég kicsik vannak(van többféle méret)
ha nincs külön töltés szál akkor a világítást kösd rá az akkura
majd az akkuról el tudsz vezetékeket huzigálni minden fogyasztóhoz
indexhez meg egy relé kell meg egy kapcsoló a kormányra (bontóban pár ezer...)
ha lehet 21w-os indexeket tegyél vagy ledest mert a 10w-os molyfing épp most cseréltem én is ki
ez a legegyszerűbb
azért mérj rá a világításnál milyen áram van de szerintem egyenáram
ha mégsem kell rá egy egyenirányító (már ha fesz szabályzó van rajta)
lehet házilag tákolni mindent, ambíció és kézügyesség kérdése
vagy vidd el villamos szakemberhez 5-10 ezer munkadíjért szakszerűen bekötözi
Ha versenyezni akarsz akkor jó ha van egy rakás pénzed amivel már annyira nem tudsz mit kezdeni hogy esténként halombarakod és szalonnátsütögetsz...
Miért ne lenne a motoromon viláágitás , HA MÁR RENDSZÁMOS és miért kellene akksi a világitáshoz?
Az indexel az a probléma, h csak egyenáramról müködik és a mocin csak váltó áram van ( ha ez nem volt tiszta)
Nem várok sokat,de előre is köszönök minden segítséget