vagy üresről telire... ha ez utóbbi akkor az számításom szerinte min 1000 kilcsi...
Ha ez neked a rövid napi túra akkor mi a hosszú?
Minden esetre nekem annó tanulságos volt mikor olvastam. Persze ennek ellenére is általában használok Spurit, vagy ha nincs kéznél prémium benyát. Főleg, hogy tiszta dzsuva a tankom belseje
Őszel le is küldöm Nagykanizsára egy belső felújításra.
)
Ismét egy kis segítségre(pár biztató szóra) lenne szükségem. Múlt héten, balga módon hagytam kifogyni a benzint szegény er5-ösömből. 3km tolás után a benzinkúton nem akart beindulni és az akksi is lemerült. Azóta fel lett töltve, de produkál pár furcsaságot a moci. Az egyik az, hogy érezhetően nem úgy megy mint előtte, mintha valami dugulás lenne benne, lehet koszos a karbi? A másik és a nagyobbik gond, hogy leállt (már nem is egyszer) mintha eldobná a töltést, egyszer csak se kép se hang és megáll, az önindító tekert, de fura kerregő hangon. Fél óra pihenés után elindult, de ahogy világítást kapcsoltam leállt ismét. Szerintetek mi lehet a gond? Akksi? Generátor? Önindító?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.