{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5552783] 2019. 06. 22. 11:18
jelcsa
Szia.
Van lendkerekem.Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
[#5552731] 2019. 06. 21. 22:55
Tome94
Sziasztok, nem bont épp valaki motort? Szükségem lenne a lendkerékre akár generátorral együtt...:/
[#5552312] 2019. 06. 19. 10:43
kawazsolti
[#5552072] 2019. 06. 18. 12:31
Tome94
Végül megvettem, csak ajánlani tudom. Bár nem veszegetem a határait még. Városi használatra esőben - szárazon egyaránt fantasztikus a tapadás. Ívtartása is hibátlan.
[#5552071] 2019. 06. 18. 12:31
Tome94
A mi gépünkön hanyagolja valaki a kuplungkart? Nekem valahogy nem megy kuplung nélkül a videóban hallottakat betartva. :D
[#5549335] 2019. 05. 31. 22:07
earmy
Sziasztok egy ER-5 re keresek gyújtás elektronikát 2004-es évjáratú motor.
Előre is köszönöm.
[#5549052] 2019. 05. 30. 20:37
gabf
Sziasztok!

Szeretnék tenni a 2004-es gépre sportdobot. Nagyon kevesen látnak és bízom abban, hogy ha hallanak, akkor kicsit toleránsabbak a nagyfaluban. Ki milyet használ és honnan-mennyiért szerezte? Nem szeretnék 150k-s dobot feltenni a gépre (ár-érték arányban valahogy nem jönne ki a matek), de valami hang jó lenne. Ilyen furkálásban nem hiszek.

Köszi,
g
[#5537612] 2019. 04. 15. 8:03
eryk04
https://totalbike.hu/technika/2018/02/16/tonkreteszi-e_a_valtot_a_kuplung_nelkuli_valtas/
[#5537608] 2019. 04. 15. 7:29
Parabellum
Ui.:Csak felváltásnál lehet hanyagolni a kuplungot.Lefelé nem.
[#5537337] 2019. 04. 13. 7:57
Parabellum
Simán lehet.Hármastól nem kuplungolok.CSAK felfelé.
[#5537273] 2019. 04. 12. 22:02
csövi65
Sziasztok ! Szerintetek ER-5-ön lehet kuplung nélkül váltani ? Kívánmcsi vagyok a véleményetekre, valamint arra, hogy használja-e valaki így a mociját ?
[#5535910] 2019. 04. 06. 18:32
cblaci
Aztán végül mégis a Motult rendeltem meg, folytatva a hagyományt azzal a különbséggel, hogy 10W-40 helyett a 10W-50 lesz.
A Hornet tökéletesen működik vele minden tekintetben és a FB-os csoportban is legtöbben arra esküdnek.
Ettől függetlenül az ELF se lett volna mellényúlás, ebben biztos vagyok.
[#5535796] 2019. 04. 06. 7:45
fisi
Igen erre- és az ELF oldalán API Sn szintű olaj nem SL, tehát még jobb is.
[#5535795] 2019. 04. 06. 7:44
fisi
Ne kötözköggyé- 200- azt akartam írni!
[#5535738] 2019. 04. 05. 19:21
cblaci
Szívesen! Itt SL-nek írják, ugyanerre az olajra gondoltál Te is?
https://filterabc.hu/ELF-MOTO-...
[#5535566] 2019. 04. 05. 10:22
smice
És tényleg, vagy 3 éve volt, hogy az új XP típus leváltotta a régieket, én is emlékszem. A 3200 Ft nem rossz, de azért igen, szerintem is pofátlanság a ráfizetés. Mintha megpróbálna a hentes romlott hússal átverni, aztán mikor visszaviszed, akkor nem kicseréli sűrű elnézéstkérés közepette, hanem felajánlja, hogy visszavásárolja, aztán vehetsz nem romlottat drágábban. Nehogy már vesztesége legyen, a sz@rt is eladja. Lefogadom, hogy amit visszavittél, nem dobják ki, hanem megint el fogják adni valaki másnak.
Egyébként igen, simán lehet jó is, de ez akkor is úgy lenne korrekt, ha a vevőt is tájékoztatnák, és mondjuk úgy raknák ki a boltba, hogy ráakasztják a nagy piros címkét: lejárt olaj, az eredeti ár 30%-áért. És a vevő meg eldöntheti, bevállalja-e, vagy nem.
[#5535565] 2019. 04. 05. 10:10
smice
Egyébként ha ha húzom a gázt, azért 20-nál többel is tud menni....
[#5535564] 2019. 04. 05. 10:09
smice
Az bizony! Azt hittem minden 400-as belpiacos volt, de ez pont nem, ezt Európába is hozták hivatalosan. Egy igazi gyöngyszem, még a klasszikus japán korszakból. És így az alkatrész beszerzése sem problémás. Nagyon szuper motor gyárilag is, így pályára átépítve meg még inkább, mai fejjel nem is érti az ember, hogy adhattak ki ilyen echte sportgépet anno. Bár hozzá kell tegyem, most volt alkalmam pályán megkergetni az új Ninja 400-ast. Hát, magam se hittem el, de a Kawánál komolyan gondolták, hogy sportmotort csinálnak a legkisebb Ninjából. Úgyhogy nem csak marketingszöveg, az új 400-as is nagyon jó, és simán alkalmas pályázni is.
[#5535536] 2019. 04. 05. 8:36
Kerék90
Sziasztok!

Csak rövid helyzet jelentés az olajmizériámról. A Fuchs Hungária nagyon gyors és korrekt válasz levelet küldött a problémámat illetően. Az olajok amiket kaptam az olajsziget.hu-tól valóban beragadt példányok voltak, "le voltak járva". Ugyanis ezek típusa Fuchs Silkolene Comp 4 SX 10W-40 névre hallgatott. A Fuchs állítása szerint ezt a típust 2-3 éve nem forgalmazzák. Helyette a porondra a Fuchs Silkolene Comp 4 10W-40 XP nevű olaj került. Emellett leírták, hogy bontatlan csomagolásban, megfelelően tárolva nagy valószínűséggel semmi baja nem lett volna a régi olajnak sem, de nyilván az én döntésem, hogy felhasználom-e.
Természetesen kicseréltettem a webshoppal, akik egyébként viszonylag rugalmasak voltak az ügy kezelését illetően, de az új típusú olajra (amelyen már a gyártási dátum szerepel rányomva a dobozra és a magyar címkén, hogy 3 évig felhasználható) rá kellett fizetnem még. így 3200 Ft-ba jött ki litere. Hozta az újat, vitte a régit a futár. A ráfizetést illetően azért maradt bennem tüske, de nem volt időm balhézni ezen, mert bőven időszerű volt az olajcsere és kellett azt áru.
[#5535205] 2019. 04. 04. 7:00
Road90
Sziasztok!
Motor eladásból maradt egy pár aluminium hűtőtarakró idomom.
Ha valakinek szüksége lenne rá 8.000-/pár áron megválnék tőle.
Feketére van festve.

Üdv
[#5535190] 2019. 04. 03. 21:56
fisi
Köszönöm Lacikám - rá fogok szerintem próbálni, és SN szintű olaj az Elf oldalán nézve szal nem lesz ezzel gond szerintem! :)
[#5535188] 2019. 04. 03. 21:55
fisi
Szia Mikikém! :)

Köszi a bókot a dogo nevében is- nagyon rosszcsont Őkelme! :)
Igen- én is erre gondoltam hogy ugyanaz az olaj csak nincs rajta Kawa felirat- szerintem ki fogom próbálni ha olajcsere lesz! Ez a ZXR 400 az a ZXR 400 amit lehetett itt európában kapni- a 65 lovas 20 as végsebességű masinéria?
[#5534346] 2019. 03. 30. 21:53
smice
Konkrétan ezzel nincs tapasztalat, de a Pirelli kis kategóriás gumijait messzire kerülöm. Óriás nagy csalódás olt a Rosso II H-s sebességindexű verziója, ami kb. ugyanez, úgy hiredtik, hogy a Rosso II kistestvére. Nem, nem az, se keverékben, se szerkezetben, se tudásban nincs hasonlóság, csak a nevében, meg vágtak bele egy hasonló mintát (ugyanez igaz a nagy Angel-re meg az Angel City-re, kicsit utánanézel, ég és föld). De egyébként egy trágyadomb volt a "kis" Rosso II. Másik ilyen kisebb motorokra gyártott Pirelliről is hallottam már rossz tapasztalatot. Szerintem Pirellitől azt érdemes venni, ami legalább 180/55-ös méretben kapható, egyértelműen arra fejlesztenek, az ilyen kis méretekben meg gondolom vesznek valami olcsó kínai gumit és átcímkézik, hogy legyen olyan is a kínálatukban; de tényleg csapnivalóak.
Persze lehet, hogy ez esetben tévedek, ha van kedved kísérletezni, próbáld ki. Meg nem tudom, milyen stílusban motorozol, lehet nem igényelsz nagy tudású gumikat, és téged kiszolgál. Odabízom.
[#5534341] 2019. 03. 30. 21:38
smice
A dobozon van a gyártás (inkább palackozás) dátuma, de csak a magyar címkén van szó a lejáratról. Pedig a gyár által rányomott címke magyar részt is tartalmaz, de ott nem említenek lejáratot.
Az Elf 10W-50 nem rossz, a Kawasakinak is az a gyári olaja (legalábbis Európában). Ebben szerintem ugyanaz van, csak a doboz más:
https://acidmoto.ch/cms/sites/...
Amúgy az én motoromban is volt, nem rossz, de én maradok a Fuchs-nál. Főleg hogy van még belőle egy csomó doboz, tavaly bevásároltam, aztán nem gyűltek annyira a km-ek.
Egyébként örülök, hogy jól megvagy, motorral vagy anélkül, aranyos a ki dog! Én vettem egy ZXR-400 pályamotort, nagyon brutál; ha már ritkán jutok el motorozni,. az legalább legyen ütős!
[#5534332] 2019. 03. 30. 20:52
cblaci
Fisi, az ELF Moto 4 Tech 10W-50 jó olaj, régebben használtam az Inazumában, nem hiszem hogy Z-ügynök megsértődne tőle mivel SL szintű olaj. A Motul 5100 pl. SJ szintű, nekem azzal se volt gondom, de emlékszem az Neked nem jött be. Egyébként a Motul is drágább, úgyhogy én is gondolkodom a váltáson, ráadásul most akciós az ELF, úgyhogy valószínüleg arra váltok.