{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5567626] 2019. 10. 04. 19:11
barnazol
Sziasztok! Kb egy év állás után ha beindítom a gépet, ömlik a benzin a légszűrő házból. Tűszelepen kívül lehet más?
Rákötöttem a két karbira egy kanna benzint és azon a csövön. ami a légszűrő doboz tetején megy és a szívótorkon ömlik a benzin.
??
[#5563395] 2019. 09. 05. 11:05
Kerék90
Sziasztok!
Féklámpám valami miatt nem működik. Izzócserén túl vagyok és a helyzetjelző oké, de sem első fékkar, sem hátsó fékre nem reagál. Hogy induljak el a hiba keresésben, van valami javaslat?
[#5562551] 2019. 08. 29. 23:02
fisi
Oemparts. Partzilla.
[#5559106] 2019. 08. 04. 21:17
Japu
Kawasaki Ivanics.hu vagy Steel horse PÉCS .
[#5558891] 2019. 08. 02. 22:44
Cartman87
Megtudnátok mondani hogy ide való tömítést hol találok?
[#5558228] 2019. 07. 30. 0:15
Cartman87
Sziasztok, a héten sikerült beszereznem ezt a szépséget. Mindenkinek kívánok széles útat és gumifákat és jó időt?!
[#5554988] 2019. 07. 07. 0:24
csövi65
Természetesen a része.
[#5554939] 2019. 07. 06. 13:26
Bravozulu
köszi a válaszokat!
Nekem egyelőre úgy tűnik ezekből, hogy a teljes karburátor cserével megszűnik a fojtás is.
Örülök, hogy van egy ilyen jó kis fórum, ahol kis keresgéléssel tulajdonképpen mindent megtalálok, mivel az évek alatt tuti hogy ti már kiveséztétek
[#5554937] 2019. 07. 06. 13:26
Bravozulu
csövi65:
mint említettem, annyit értek az ilyen "műszaki" dolgokhoz, mint egy 12 éves kislány, szóval bocs ha hülyeséget mondok/kérdezek... De a súbertű, ill. a (fő)fúvóka nem része a karburátornak?
[#5554710] 2019. 07. 04. 23:23
fisi
Igen, általában ezeket így fojtják le a két furat miatt nem alakul ki akkora vákuum a karbiban a membránnál azt nem emel akkorát a tolattyún aztán nem megy annyira a motor.

Az a mágikus membrán alcím alatt majd látni fogod miről beszéltem mit számít az a két furat...

http://motopont.hu/cv-karburator/
[#5554686] 2019. 07. 04. 20:07
Bravozulu
Két évre visszamenőleg olvasgattam el az összes posztot , de erre még így nem gondoltam. Köszi a tippet!
[#5554661] 2019. 07. 04. 17:25
csövi65
Bemásolom ide a régi hozzászólásomat fojtás ügyben. Én a súbernél tapasztaltam különbséget, de lehet, hogy máshol is van.

"csövi65
[12] 2014. augusztus 4. 23:08
Szia !
Én is ugyan ebben a cipőben jártam, az eladó szerint meg lett szüntetve a fojtás, de én is erőtlennek éreztem a gépet. Nekem a szerelőm szólt karbi tisztitás után, hogy az egyik membránom meg van csipődve, nem ártana kicserélni. Mivel a membrán ára horrorisztikusnak bizonyult, ( 38.000 ft. a suberrel együtt darabja) itt a fórum segitségével vásároltam bontott karbit. Amikor kicseréltük a membránt a súberrel együtt, akkor vettük észre, hogy a kivett suberen két furat található, a vásártolton ez nem volt. Meg is "táltosodott a gép ezután." A főfúvóka is pár század mm-el nagyobb volt a vásárolt karbiban, de ezt nem cseréltem ki. Most 170 a végsebességem, nekem ez elég. Remélem tudtam segiteni.
[#5554634] 2019. 07. 04. 11:56
smice
Hát nem vagyok nagy szakértője a témának, de itt a fórumon már többször volt róla szó, szóval ha keresel, találsz. ;) Nem tudok hozzászólást linkelni, de ha rákeresel pl. arra a szóra, hogy "szűkítve", akkor ki fog jönni pár hsz., ott lesz pl. K.Istváné, aki elég jól leírja a dolgokat. Röviden vagy a karbiban, vagy a szívócsőben van a fojtás. De szerintem érdemes még keresgetned, hátha találsz még forrást, emlékszem, hogy beszéltük itt párszor.
[#5554569] 2019. 07. 03. 20:14
Bravozulu
sziasztok!
Hamarosan meglesz a jogsim (A2) és a kategóriában vezethető motorok közül ez a típus tetszett meg leginkább. A másik számításba vehető opció a GS500 lenne, de valahogy ebbe szerettem bele kinézetre...
Habár A2-vel a 25kw-os fojtott verzió a hivatalos, és már van is Budapesten fojtásra szakosodott szerviz (papírozással együtt kb 70ezerre jön ki), de nyilván próbálnám a lehetőségekhez képest a legjobban kihasználni a típust (mert mi az a 2 kw...). A kérdésem az lenne, hogy ki mit tud erről a témáról, miből áll a fojtás technikailag? Jómagam műszakilag teljesen analfabéla vagyok, de legalább próbálom lelkesen képezni magam. Ha mondjuk a fojtott motor karburátorát kicseréljük egy gyári 37kw-osra az teljesen megszünteti a fojtást, vagy valahol máshol is le van szabályozva ilyenkor a teljesítmény? Nyilván nem arra a válaszra számítok, hogy "csinálj korlátlant inkább", ezt már hallottam
Köszönöm előre is a segítséget
[#5552783] 2019. 06. 22. 11:18
jelcsa
Szia.
Van lendkerekem.Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
[#5552731] 2019. 06. 21. 22:55
Tome94
Sziasztok, nem bont épp valaki motort? Szükségem lenne a lendkerékre akár generátorral együtt...:/
[#5552312] 2019. 06. 19. 10:43
kawazsolti
[#5552072] 2019. 06. 18. 12:31
Tome94
Végül megvettem, csak ajánlani tudom. Bár nem veszegetem a határait még. Városi használatra esőben - szárazon egyaránt fantasztikus a tapadás. Ívtartása is hibátlan.
[#5552071] 2019. 06. 18. 12:31
Tome94
A mi gépünkön hanyagolja valaki a kuplungkart? Nekem valahogy nem megy kuplung nélkül a videóban hallottakat betartva. :D
[#5549335] 2019. 05. 31. 22:07
earmy
Sziasztok egy ER-5 re keresek gyújtás elektronikát 2004-es évjáratú motor.
Előre is köszönöm.
[#5549052] 2019. 05. 30. 20:37
gabf
Sziasztok!

Szeretnék tenni a 2004-es gépre sportdobot. Nagyon kevesen látnak és bízom abban, hogy ha hallanak, akkor kicsit toleránsabbak a nagyfaluban. Ki milyet használ és honnan-mennyiért szerezte? Nem szeretnék 150k-s dobot feltenni a gépre (ár-érték arányban valahogy nem jönne ki a matek), de valami hang jó lenne. Ilyen furkálásban nem hiszek.

Köszi,
g
[#5537612] 2019. 04. 15. 8:03
eryk04
https://totalbike.hu/technika/2018/02/16/tonkreteszi-e_a_valtot_a_kuplung_nelkuli_valtas/
[#5537608] 2019. 04. 15. 7:29
Parabellum
Ui.:Csak felváltásnál lehet hanyagolni a kuplungot.Lefelé nem.
[#5537337] 2019. 04. 13. 7:57
Parabellum
Simán lehet.Hármastól nem kuplungolok.CSAK felfelé.
[#5537273] 2019. 04. 12. 22:02
csövi65
Sziasztok ! Szerintetek ER-5-ön lehet kuplung nélkül váltani ? Kívánmcsi vagyok a véleményetekre, valamint arra, hogy használja-e valaki így a mociját ?