{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5643945] 2020. 10. 02. 17:55
HO-Z
Jó a videó ! Köszönöm!
[#5643941] 2020. 10. 02. 17:09
K.István.
[#5643935] 2020. 10. 02. 15:38
HO-Z
..szétkapom Én (amint lesz megint egy szabad 1-2 órám)
manuál van róla- egy pár csavartól meg nem ijedek meg
Már most is vannak fotók, -ha végzek fel töltöm galériába ..
[#5643931] 2020. 10. 02. 15:15
HO-Z
Köszönöm ! Már kint van ..
" .. amit ma meg tehetsz, ne halazd holnapra.."
[#5643848] 2020. 10. 02. 6:54
versenycica
[#5643832] 2020. 10. 01. 20:32
Bogyó_bá'
Bármelyik komolyabb autóvillamosságis megcsinálja neked.
[#5643830] 2020. 10. 01. 20:18
Pocses
https://www.sportmotor.hu/bike... Jó fej dukátis srác is tuti segít ha kell!
[#5643827] 2020. 10. 01. 20:08
Pocses
Győrben van aki felújítja tuti.
[#5643811] 2020. 10. 01. 19:16
HO-Z
Ok.
Van szervízmanuálom is rá, most fordítottam le a melóhelyemen ( csak hogy felkészült legyek a szerelésével, - és a kopás limittel..)
Amit kell azt megteszem.. ha nem éri meg ( vagy nem lehet) az alkatrész árak miatt fel újítanom, akkor meg szereznem kell egy bontott önindítót..
[#5643800] 2020. 10. 01. 19:01
Pocses
Na csak kiderült! Oszd meg majd a hibafeltárást, javítást is.
[#5643796] 2020. 10. 01. 18:55
freelac
Így legalább megtettél mindent, hogy ne költsd feleslegesen a pénzedet.
Amúgy én csodálkozom, hogy pénzt kértek az akku kiméréséért.

Köszi, hogy leírtad a megoldást.
[#5643747] 2020. 10. 01. 11:20
HO-Z
Köszönöm mindenkinek a véleményét , a hiba feltárolódott. Sokáig nem hagyom így, mert kb. Úgy érzem magam, mint hogy ha a karomat törtem volna..
Ahhogy Pocses is írta - a lényeg hogy jó legyen!
Hétvégén megpróbálok a kiszerelésére időt szakítani..
[#5643746] 2020. 10. 01. 11:14
HO-Z
Sziasztok srácok! Most ( meló előtt) bevittem az akkumat egy szaküzletbe ( gödöllőiBanner) fel méretni, az alábbi adatokat mérte a szakember:
1. terhelés nélkül: 12, 8 V indítóáram: 280 A !
2. Aztán rátett egy olyan analóg műszert, amivel k@rvára megterhelte 2X is... a műszer mutatója nem ugrott le az előírt érték alá.. ( állítólag ha rossz az akku, a mutató teljesen " lefekszik" )
3. Ezen a terhelések után a mért értékek 12, 75 V és az indító åram 245- 250 A ( mondta, hogy kell egy kis idő amíg a terhelés teszt után össze szedi magát..)
Szóval ennyi, 500 ft. ba került, kb. 3 - 4 perc, de muksi is azt mondta hogy az akksimnak semmi baja, az önindítóm akadt meg
[#5643745] 2020. 10. 01. 11:14
Pocses
Detto igy jártam én is. Új akku lett azt go!
[#5643742] 2020. 10. 01. 10:44
brumi7r
izzott
[#5643741] 2020. 10. 01. 10:42
brumi7r
Csatlakozom, korábbi banner akkuval jártam úgy, hogy még csak a relé se kattant. Rámértem és 12,8-12,9 körül volt a fesz, mégis amikor rákötöttem egy próba izzót még csak halványan sem izzot be a szál az izzóban. Addig még nem láttam ilyet.
[#5643678] 2020. 09. 30. 21:50
freelac
Ilyen közel a megoldás?
Ki ne hagyd!
[#5643645] 2020. 09. 30. 21:17
HO-Z
Jól van, majd ki találok valamit, - vagy elviszem egy akkus boltba, hogy mérjék ki. Vagy szólok tesómnak adja kölcsön az övét egy próbára..
[#5643641] 2020. 09. 30. 20:58
Pocses
Ezt én is megejteném mindenképpen szerelés előtt!
[#5643636] 2020. 09. 30. 20:50
freelac
Lehet, minden benne van a pakliban, ebben nem tudunk vitázni.
Én csak azt írom, mielőtt ÉN kivenném az önindítót, azelőtt egy akkuellenőrzést (cserét, bikázást) mindenképpen megcsinálnék, mert az ingyen van és pár perc.
[#5643635] 2020. 09. 30. 20:48
Pocses
A lényeg, hogy jó legyen a gép!
[#5643634] 2020. 09. 30. 20:46
HO-Z
Freelac a rendszer jó, és igaz az indítóáramot nem mérettem ( még) ki, de az akkum is " bika"
Az önindító lessz a hibás.. de hát 2001 - es évj. - ú motor, simán előfordulhat..
[#5643633] 2020. 09. 30. 20:46
Pocses
Igen pont ez volt a régi vartámmal.
[#5643632] 2020. 09. 30. 20:45
freelac
Érdekes mindenesetre.
Amúgy én akkor is kipróbálnám egy másik akkuval, mert van olyan, hogy a feszültsége rendben, de nem tud elégséges áramot leadni az akku.
[#5643631] 2020. 09. 30. 20:39
HO-Z
..na hát "Bogyóbá" beigazolódott a sejtésed: sajnos az ÖNINDÍTOM nem müködik megfelelően ( nem teker)
Most vettem le a töltőről -Teljesen fel töltött akkunál (terheletlenül 13,65 V, indítózva 13,25 V ) is fenn áll a hiba. Úgyhogy ki kell szerelnem.. nem tudom mikor lessz rá időm, talán vasárnap.. ugye az ER 5- nél még annyit sem tudok tenni hogy 4. Vagy 5. Sebességbe nem járó motornál "lökök" rajta egy kicsit, hogy ki mozduljon, mert a váltó nem engedi.. de mindegy is, a lényeg hogy megvan a hiba forrása amit orvosolnom kell..