Azért adj egy kis időt magadnak, meg a motornak, hátha csak szokatlan. Pl. ha az ember hozzászokik a kockára kopott gumihoz, utána fura lesz az irányítás, amikor felrakják az új gumit. Ettől még nem az új gumi rosszabb. Hátha itt is csak erről van szó. Ha nem, akkor meg tényleg valamit elronthattak, mert Te vagy az első, akitől ilyen véleményt olvasok, ezeknek javulást kéne hozniuk, nem romlást.
Becsülöm azokat akik erre gondot fordítanak, de nekem nincs rá... nem látom mert rajta ülök. Pedig ugye a digóéknál is saválló a gyári renCCer.
Ha nem, akkor a van egy csavarozott rúd, ami rögzíti a betéteket tartó tányért (nem tudom mi a neve, a hátsókerék jobb oldaláról beszélek) az lehetne még rosszul belőve, de ha eddig jó volt a hátsó kerék és nem lett állítva a láncfeszesség sem, akkor nem valószínű, hogy ez a gond, illetve ha az szarul lenne belőve, akkor is inkább csak "szivacsos" lenne a fékhatás. Mindenképp szétszedném, hogy belelessek.