Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szép az apukád motorja és a Te robogód is. Gondolom mindkettőtöknek sok öröme van bennük. Ha egyszer mégis úgy alakul, hogy Velencére ,Gárdonyba, Érdre, vagy
Budapestre vetődnétek, feltétlenül üzenj a fórumon keresztül, hogy összefuthassunk.Üdv.
Bocs elfelejtettem mondani..Nyíregyháza.(lol vok)
A kép:
Bocs elfelejtettem mondani..Nyíregyháza.(lol vok)
A kép:
Szia CBRacing! Oké, de nem tudom, hogy Te hol laksz? Egyébként van egy ilyen sötétített plexi eladó komplett szerelvénnyel. Küldjél képeket a mocidról. Üdv.
hát húzós....apám nem megy olyan messzire ....Esetleg ha te erre jársz
de képet tudok majd betenni estleg
f.fabri plexi elől az naon király!
Köszi Z3.
Kedves Szandra! Igazán nincs mit..... Csak nem neked is ER5-öd van???
Az enyém is 2005 májusi. Kéne valahogy találkozni, megnézni motorjaink külömbözőségeit,vagy éppen hasonlatosságait.
Hidd el, hogy nem olyan nagy baj, hogy a hátsó fék dobfék, ugyanis jól fogja meg a motort, mégsem csúszik ki a feneked alól. Ugyanez hátsó tárcsánál szinte azonnal blokkol. Persze ez fékezésfüggő.A motort könnyű vezetni fordulékony és fantasztikusan gyorsul. Nyilván ez nem sportmotor, de ebbe a borzastó utakkal megáldott országban nem is érdemes vágtatni annál jobban ahogy ez a kis kawa képes.
tavalyi, azaz 2005-ös
Hello CB Érden lakom, mennyi idős nemc az Ős, hanem a kawa?
Hello Kisfiú52!
nem nekem , de faternak is er-5 van!személyes véleményem, h naon kira kis gép!
merre laksz?
gratula
Szia!Hálás köszönetem az infóért!
Hali! Lenne pár kérdésem a motorral kapcsolatban! Végsebesség? Fogyasztás? Menetteljesítmény? Marhára tetszik a motor és az ára is kedvező, csak hátul ne dobfék lenne.....
Sziasztok ! Nemrég vettem egy sötétkék ER5-öst. Nagyon sok jót hallottam róla amit naponta tapasztalok én is, de nem láttam azóta sem másik Kawát.Szívesen találkoznék ER5 tulajdonosokkal, hogy még több mindent megtudjak a saját motoromról. Akinek van egy kis ideje írjon és megbeszéljük a találkozót.
Szia Sandra! Ha belépsz a " Kawasaki fórum" on belül a technika oldalára, ott megtalálod a teljes angolnyelvű leírását az ER5-ösnek. Csak le kell töltened onnan. Üdv.
Tök aranyos vagy de nekem tényleg egy idegen nyelvü kellene.Azért nagyon köszönöm.
Szia!

Nekem csak magyar nyelvű használati útmutatóm van. Ha gondolod küldök fénymásolatot. Írd meg a címed. Tel.: 30-645-6692
Szia!Mivel te is nöi motoros vagy mint én segitséget szeretnék kérni töled!Szükségem lenne az idegen nyelvü használati kézikönyvre.Sajnos én elveszitettem költözéskor.Tudnál ebben segiteni nekem?
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni.Nagyon nagy szükségem lenne az er5 idegen nyelvü kézikönyvére.Sajnos én költözéskor elhagytam.
Üdv!
Én még csak most tanulok motorozni a rutinpályán, és ma végre felülhettem az ER5-re, és fél óra alatt ráéreztem az ízére. Mivel nincs összehasonlítási alapom, csak annyit tudok mondani, hogy nagyon könnyű vele fordulni, alapjárat 1-esben is jól dönthető meg minden. Ami sztem gyenge az a fék. Esköszöm jobban fognak a 125ös robimon. Meg nagyon nem pörgethettem, csak 4000-ig kb, de nem vmi ijesztő az ereje, pedig egy jó gépnek sztem elsőre annak kéne lennie úgy, hogy vagyok 60 kiló és előtte vezetgettem egy 225-ös endúrót pár órát. Mindegy, sztem egyszerű, de nagyszerű...
Köszi a választ.
Városi üzemben milyen fordulatnál szoktál felváltani?
Helló CsA!

Most jöttem meg Ausztriából az ER-5-tel, úgyhogy biztos válaszokat tudok adni. Pörgés: 90 km/h-nál (hatodikban) 4 ezer, 130-nál 6.000. Fogyasztás: 3,8 és 5,5 között. 3,8 országúton 100-110-es tempónál, 5,5 autópályán 140-150-nél. Egyébként városban (nálam) kb. 4,3-4,5 litert eszik 100 kilométerenként.

Kovax
YBR 125 tulajdonosként továbblépve idővel egyik kiszemeltem az ER-5 (GS 500 a másik...). Nem a sebesség vonz, inkább a tartósság és alacsony fogyasztás.

Tudnátok megadni néhány tapasztalati értéket?
Az alábbiak érdekelnének:

-fordulatszám legfelső fokozatban egy adott sebességnél (pl. 90 km/h),

-fogyasztás egy adott, közelítőleg konstans országúti tempónál (pl. 90 km/h),

-fogyasztás csak városban (ha valaki mért már ilyet), átlagos (nem digitális, tehát nem fullgáz és satufék) üzemmódban.

Előre is köszi.

Üdv:
CsA