Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No vihar közben gyorsan haza gurultam a vassal!

Hűtővíz csere, karbi szinkron, karbi hangolás, Irridiumos gyertyák ( DR 9 EIX) hengerfejben O- gyűrűk cseréje ( hogy tuti ne egye a vizet- igaz eddig sem ette, de ahogy láttam a régiket ráfért a csere!) Szelephézag ellenőrzés- és akkor már kicseréltem a szelepfedél tömítést egy újra- ha már megvettem a múltkor kis pénzért...

Gép fasza- állítólag már a szinkron is elmászott rendesen ennyi idő alatt. Durogás úgy tűnik kivégezve!
De azért majd ha több időm lesz fülelni majd nézem még.
oksa. 06302960336
Adj egy tel számot.
Köszi! Hát megvettem az ebayről. ingyenes kiszállítással 20ezer volt. És milyen betétet ajánlsz hozzá? vagy az tulajdonképpen mindegy?
Már csak kellene valaki aki kicseréli. Hova vigyem?
Szöget ütöttél a fejembe:) Bár Kalocsa nem éppen itt van, de van most autópályamatricám, meg motorozom egy kicsit:). szóval gondolkodom rajta. Természetesen nem ingyen gondolom, hogy megcsináld.
Neked mikor lenne jó?

helló
A cimborám a 900RR gyári dobját alakíttatta át kipufogóssal, ezzel elkerülve a gányolást. Szétszedték a dobot, kiszedték a tompítást, gyapottal ás perforált csővel végülis nyitott dobot csináltak belőle, de kívülről semmi sem látszik mert teljesen gyári a palást. A hangja nem lett tolakodó még fordulatra sem és alapjáraton is szépen dörmög, kapott hozzá egy killert amivel már a műszaki vizsgán is túl van.
Mindez egy új sportdob árának töredékéért.
A gyári dobbal nem sokat lehet kezdeni.Esetleg a belső körbe fúrhatsz egy vagy több furatot.Attól változik a hang ha ezt szeretnéd.De az is gányolás.
Ez nem gyári hanem ha jól emlékszem spanyol NG vagy milyen márka. Ilyet kapsz KawaZSOLTInál is. Hátha erre vetődik:)
Mindenképp a gyári,bár tapasztalataim szerint az után gyártott sem fogja kevésbé bírni mint a gyári, bár sok függ a fékezési szokásokon is!
A műszerfal szétszedése meg messze egyszerűbb mint aminek tűnik. De ha félsz tőle, akkor ha egyszer erre jársz szét kapom neked seperc :)
Mindenképp a gyári,bár tapasztalataim szerint az után gyártott sem fogja kevésbé bírni mint a gyári, bár sok függ a fékezési szokásokon is!
A műszerfal szétszedése meg messze egyszerűbb mint aminek tűnik. De ha félsz tőle, akkor ha egyszer erre jársz szét kapom neked seperc :)
Köszi a segítséget.
Elolvastam a leírást. Azért ez nem egyszerű így elsőre. Szóval szét kell szednem az egész műszerfalat? Hát nemtudom belevágjak-e...
Megtaláltam azt a márkát a féktárcsára amit írtál. 35-be kerül.
Viszont találtam az e-bayen gyári féktárácsát 23ezerért, új.
http://viewitem.eim.ebay.hu/KA...

vélemény?
Köszönöm, azt hiszem inkább idő kérdése lesz. Mert kedvem az van!
Nincs mit- várunk a csapatban ha lesz kedved!

Jó éjt!
Rendben, köszönöm a tanácsot!
Jó éjt!
Nemrég ezt kiveséztük- igen olvass vissza rengeteg hsz lesz pl Handó név alatt is abban van kivehető DB killer, amivel símán átmész a vizsgán.
Bocs S3 racing- ám de az újabb szériákhoz a tavalyi illetve idei katalógban már 5 vagy 6 féle betétet ajánl a gyártó- ha van kedved kísérletezni, próbáld ki valamelyik GP betétjüket, hátha azok még jobban fognak.

Igazából megvallom, nem tudom S 3 vagy S33 van e benne, de hadd ne másszak le most megnézni a garagéba, késő van már.
Olyat hallottam, hogy a sportdobot nem nagyon tolerálják műszakin. Már pedig ha azt akarok rá, akkor gondolom le kellene vágnom a gyárit. De kár lenne...
Valami átmeneti megoldásra lenne szükségem. Furulya vagy valami, bármi, akármi. Majd keresgélek a topikban. Hátha találok valamit.
Komolyabbra?


Ezt hogy érted?
Szerinted hogy lehet komolyabban elmondani ha kendácsolni akarsz a gyári dobbal hogy baszd szé egy spájszerrel, vagy inkább tedd meg komolyan és költ rá egy új végdobra 30- 40 ezer forintot?
Üdv- menj az oldalamra- ott van a műszerfal szétszedés, de nézz rá a tartó vasra is. Ha rakod vissza lehelletet hajlítsd a kormány felé a vasat (előtte satuban)- hogy nagyon kicsit rá feszüljön a gyuti kapcsoló körüli gumira. Így nem fog annyit le fel mozogni. a műszerfal belsőt meg műanyagos kb egy ezresért meghegeszti.
Az új ára 25 300 ft..

Féktárcsa- gyári horror- 80 ezer körül van az egy darab.
Megoldás ami nekem bejött a Goldfren tárcsa- és vegyél hozzá Goldfren betéte- ami bejött nekem az az S 33 racing betét.
Goldfren tárcsa két éve 25 ezer körül volt a betét meg 6- 7 körül van.

Az évjáratra figyelj- mert a régi és újabb szériák közt nagy különbség van fékpofában!
Az újabb szériáké a 104 számú fékpofa- de töltsd le a Goldfren katalógust az oldalukról, és nézd meg pontosan mi kell neked. HA e mellett a márka mellett döntesz .

Gyárt hozzá az EBC - a Ferodo stb is tárcsát meg fékpofát is!

Ja és NE vegyél fém fékcsövet rá ha jó állapotú a gumi csöved a gépen még- mert szart se fogsz igazán észre venni, cserébe drága lesz. HA viszont szar a fékcsöved akkor cseréld ki mert gyáriban az se lehet sokkal olcsóbb szerintem mint egy fém fékcső- ismerve a gyári alkatrész árakat..
Értem a dolgot... Hasonló galádságok nekem is eszembe jutottak de valami komolyabb hozzászólásra számítottam. Különben a nagy pajszert már előkészítettem!
Üdvözlet!



er-5 ös szekeremen nagyon mozog a műszerfal egység. Eltörhetett valami tartó műanyag. Esetleg valami tipp a javításhoz? hogyan álljak neki?
kellene még a géphez új féktárcsa. 80 felett rázza fékezéskor a kormányt. valami tipp hol tudnám beszerezni? emberi áron.
Esetleg tudna valaki ajánlani egy jó műhelyt. jó szakit aki rendesen átnézi a gépem. köszönöm.
Gratula!

Max átnyomsz rajta egy köracélt aztán talán sikerül. Vagy megvárod míg szétesik előbb utóbb- és veszel rá egy új végdobot- amitől jó hangja lesz!
Alapvetően nem szeretnék hozzá nyúlni a karbihoz mert tökéletesen megy -működik a motor.
Csak ezt a visszadurrogást és a nagy nagy ritkán való rövid idejű befulladást szeretném kiküszöbölni!
igen, de én nem megyek autópálya tempóban.
Tartalékra állítom mindig és 200 km-ként tankolok.
Azóta tartalékon van a benzincsap, amióta egyszer Fisitől jövet 170 km-nél köhögni kezdett.
Kicsi a tankom, kb. 14 literes, viszont 5 liter fölött fogyaszt. Nekem mindenképpen tankolni kell 200-anként.
Érdekes ez a karbi kalibrálás, nekem nyitott karbon dob volt a Suzukin, semmi baja nem volt, csak zavart a monoton búgás hosszabb úton... de ugyanúgy ment.
Egyik márkatársam rárakta a nyitott dobot aztán olyan nyomatékvesztés meg dadogás lett úrrá a motoron hogy el is adta rövid úton.
A Hondán is nyitott dob volt az elején és az se szerette, de elég volt a dob végét leszűkíteni és helyreállt a "gázlengés" vagy mifenével magyarázzák az okosok.
Szerelő kell és műszerek akkor lesz alapos a beállítás, az otthoni karburálás hosszadalmas és nem is biztos hogy sikerül... Csaszi is sokat kinlódott ezzel.
Üdv mindenkinek!
Én is ER-5 tulajdonos lettem, végre! :)
Mindjárt lenne is egy kérdésem. Hogyan lehetne egy kicsit felturbózni a motor hangját úgy, hogy ne nagyon menjen a gyári kipufogó rovására? A válaszokat előre is köszönöm!