Kawasaki ER-6

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Linea

Hol vetted ennyire olcsón? És ez szalon ár vagy már kialkudott. Gondolom ajándékot nem kaptál mellé.

By
Én szőröstül-bőröstül: 1.660.000.- vettem az ER-6F-emet.
Nem szép dolog, hogy csak most csináltad meg a jogsit, de legalább megcsináltad! Ez mindenképen díjazandó!
peetsp,

Matulának ER-6n -je van, nem f.
1.595.000=Er6f????
Akkor egy kamionnal kérek!!!
Ehh, az az igazság hogy nem töröm a fejem motorvásárláson, mert már egy jóideje egy Suzuki TL1000S-em van, csak épp a helyzet elítélhető módon az, hogy a jogsimat még csak most bővítettem hozzá
Szevasz Losika,

No, akkor nézzük: jómagam mikor vettem a motort Pécsett, akkor 1.595.000 volt a motor. Aztán beszélgettem a kereskedővel, és kérdeztem, hogy mi lesz az ajándék, mennyit enged belőle!? Aztán mondta, hogy nem tud engedni, mert annyira olcsó már ez az ár. Hát okka. Aztán utána beszélgettünk még, és akkor mondta, hogy 1.595.000 ebben benne van minden. Szóval ebben benne volt a rendszám a forgalomba helyezés, minden. Nem értem egyébként, hogy mi kerül 40, illetve 70 rongyba, mert az én papírjaimon kb. 20.000 Ft van ami ment az üzembe helyezésre. Többi kenő pénz lenne!?

Szervíz!? 1000 kilinél el kell vinni, egy olajcserére, és olajszűrő cserére, s a csavarokat is átnézik a motoron. 6000-nél meg szintén ez van, annyival egészül ki, hogy a légszűrőt is megnézik milyen. és innentől kezdve 6000 kilóméterenként kell vinni a motort szervízre. Lehet behozták a 12000-es szervíz intervallumot, de ha a jótálási füzetben az áll, hogy 6000-ként kell vinni, akkor akkor kell vinni.

Hivatalos kereskedés, vagy sem!? Ebbe a vitába inkább nem szállnék bele, mert úgyis mindenki azt hiszi el amit akar. Amit tudok, hogy én DMC-s motort vettem, és eddig nem bántam meg! Többi meg nem nagyon érdekel!

széles, sima utat!
Én szőröstül bőröstül 1705000- fizettem a Motorx-nél (ER 6 F). www.motorx.hu
Most már teljesen megvilágosodtam a két cég közötti különbségben.

Ja ma voltam itt Miskolcon egy 2 hete nyílt DMC Kawa boltban és azt mondta az értékesítési vezető, hogy most hozta be a kawa a 12 ezres szervízintervallumot. Tehát az első az 1.000 kmnél van, aztán van még egy 6 ezernél és utána 12 ezrenként kell vinni szervízbe. De hozzátette, hogy azért érdemes minden évben lecserélni az olajat.

Ezt te vagy ti is így tudtátok?
Ugye a két féle számolás amit mondtam, tehát attól függ az árkülönbség, hogy ki hogyan számolja a Dmc-nél is kifizetett, de levásárolható üzembehelyezést. Spec én jobban örülök a pénznek, de mindenki maga dönti el... Az árkülönbség így is úgy is jelentős. A szervíz meg ugyanolyan jó itt is ott is. Egy olaj-cserét nem nagyon lehet rosszúl csinálni....
A szervíz általában bár er6-ra spec nem tudom: 1000km első, aztán 6000-nél majd 6000-nként.
Nekem szimpatikus volt, hogy végig a mocim mellett állhattam....
Ja az ajándék: Ne is álmodj róla!!! Nekem is nagy szám volt, hogy majd ennyit meg annyit alkudok ilyen meg olyan ajándékokkal... NINCS
Dmc-nél addig jutottam, hogy levásárolhatom az írást azt a 40.000-et! Duma: "A motor az importőr által meghatározottan fix áras így csak ebben a kis költségben tudunk mozogni"
K-bikers: alku? nem is hallottak ilyen szóról
Amúgy meg a ha hitelre veszed nem is enged a program más árat beírni csak amit megadtak a listán...
De sok sikert:-)
köszi peet a felvilágosítást, most így értelmeztem, hogy az K-bikersnél 1.700.000+70 ezer (drágább üzembehelyezés) a DMC-nél 1.810.000+40 ezer és levásárolhatom. Miért 40 ezer a különbség? Véleményem, hogy a K-bikersnél is kapok ajándékba legalább egy sisakot, vagy egy kabátot.
Akkor a K-bikersnél ugyanolyan jó a szervíz lehetőség és garancia ezek szerint?

Már csak a szervízintervallum kérdésemre válaszoljatok.
Köszike

UI: Én is ilyen kicsikét tervezek
na jah a fogyasztó jol jarhat jaja. azt nem értm hogy egy kawa honlap hogy írhat ilyet akkor mert a kawa.hu szerintem nem a márkakereskedő honlapja, hanem a gyáré nem?...én igy gondoltam dehát....na mindegy pont mert nem ez a téma itt ugye
jo mocizást...:-)
ok,ok bocs, én sem akartam ekkora "éllel" válaszolni.... De ennél sokkal érdekesebb amit saját bőrömön tapasztaltam bár semmi átverés nem volt benne, mert leírták előre, hogy ilyen sok a névre írás! Én meg azt hittem, hogy hú de mennyivel olcsóbban veszem a mocit, aztán érdekes, hogy ebben a 2mikulás körüli kategóriában mindig ez 2-3% jön ki. De az is 40.000 Ft volt nekem, ami spec. 2 havi részlet...
Voltam szervízben is azóta, azzal is megvoltam teljesen elégedve. Rendes, hiteles szervízkönyvem van, amiben európai kawasaki regisztrációs matrica is van, egyszóval hiába írta ezt a dmc, nincs igazuk. A piac nyitott, és ebből az egész vitából a vásárlók jöhetnek ki a legjobban, mert verseny van a kis Magyar piacon. Ezekkel az árakkal meg maga alatt vágja a fát a dmc....
aham, nem is vitatkozni akartam..csak pl. én lama ha nézegetem a kawa honlapot ...akkor nem igazán értem...nem értem miért hagytak akkor fenn...mindegy
Gondolhatod, hogy jóval túl vagyok ennek az elolvasásán ha elolvasod amiket írtam.... Én tavasszal vásároltam motort és kőrbe jártam ezt a témát kellő mélységben! De ha nem hiszed, járj utána...
www.kawasaki.hu/index.php?c=289 hát a kawasaki.hu-n nem ezt írjak...én nem tudom kinek higgyek...
Hi

Na igen két Kawa ker van Mo-n meg a márkafüggetlenek. Azért van két hivatalos mert gondolt egyet a k-bikers tavaly és levált a Dmc-ről. Ugyanolyan szerződést kötött az európai elosztó hálózattal mint a DMC-nek van. Tehát ugyanolyan hivatalos és ugyanúgy rendezi az esetleges garis problémákat.
Árak
Egészen április végéig nem sok különbség volt árakban, mindösszesen olyan 2-3%. De gondolom én az euro árfolyama betett nekik rendesen és a Dmc árat emelt. Az említett motor így kb:1.700.000+írás árban van a K-bikers-nél és 1.810.000+írás a DMC-nél. Viszont itt jön az az apró üzleti fogás ami miatt április végéig nem volt "sokkal" olcsóbb a K-bikers. Kitalálták ugyanis, hogy náluk a névreírás+műszaki+papírmunka az fix áras majdnem 70.000Ft. Ennek a dmc-s ára 50.000alatt marad amit ott le is vásárolhatsz. Igaz ezt nem kellene úgy tekinteni mintha nem fizetnéd ki, de ha eljátszik az ember a gondolattal akkor megint csak oda jutsz, hogy 40.000ft különbség van a két cég között a K-bikers javára... Persze ebből is sokat lehet motorozni az biztos! Én spec a k-bikers-t javaslom de ez már szubjektív...
A száraz tények:
Er6F szőröstől-bőröstől
-DMC: 1.850.000
-K-Bikers: 1.770.000
Olvastam valahol, hogy 6 ezer km után olajcsere, 12 ezer km után szervíz? Na most nem értem, nem a szervízen cserélik az olajat, vagy én vagyok túl nehéz felfogású? És akkor most mi a pontos szervízintervallum.

Valamelyik fórumon már olvastam róla, hogy több kawa kereskedés van és az árak is ingadozóak. Valaki összefoglalná pár mondatban, hogy mi a különbség a DMC és a K. Bikers kereskedések között, illetve az ER-6 F ára 1.810.000 Ft + üzembehelyezési ár az jó ár, vagy van olcsóbban is.

Előre is köszönöm segítő válaszokat.
Szerintem ennél nagyobb dícséret nem kell a gépnek, hogy most ültél fel először rá, és pont egy rutin vizsgára, és meg van!

Szerinted itt páran miért is imádjuk ennyire!?

Milyen motort szeretnél venni?
Sziasztok! Ma mentem egy ER6-N-el! Fasza kis gép... a szépséghiba annyi volt, hogy rutinvizsgáztam vele, de úgy hogy még egy métert nem mentem evvel a géppel... De rendkívül kezes, kellemes, finom, és fordulékony kis moci, nekem nagyon tetszett, a vizsga is sikerült...
Amint látom, ez a fórum nem nagyon megy, legalább is nem nagy rajt a forgalom. Átpártoltatok a másik fórumra amit Hgwells ajánlott, vagy még ennyire nincsen senkinek se innen ER-6-ja!?
Szasztok Márkatársak!

Lassan közeleg a sárvédőív rendelésének a határideje! Aki még nem tette meg az kérem nézze meg az előző hozzászólásomat, és ott minden infót megtalál. Mailban jelentkezzetek BArnabásnál, és szerintem mindenre van lehetőség, hallottam, olvastam, hogy nem kell most azonnal fizetni, ha gondban lenne valaki anyagilag. Fel a fejjel, és tessék sokat rendelni!

Mégegyszer a határidő: 2006. május 5.
Jó reggelt mindenkinek, minden márkatársnak

Amit szeretnék írni, hogy egypáran úgy döntöttünk (ER-6n tulajdonosok), hogy itt Magyarországon legyártatjuk a hátsó sérvédő ívet, hogy ne kenje össze a blokkot hátulról a kerék, és a felcsapodó sár. Kinti oldalakon lehet már látni, hogy 30.000 HUF környékén lenne a sárvédő ív. Ehhez keresünk embereket, hogy minél többen legyünk, és akkor a gyártási költség is visszaesik! Így sokkal jobban megérné a gyártás, és persze sablon készítése is olcsóbb lenne.
Itt a cím amire kérjük, hogy jelentkezzetek csbarnabas@freemail.hu, és jelezzétek, hogy kinek hány darab kellene!? Határidő: 2006. május 5. Ezt vegyétek figyelembe, és kérlek tartsátok is be, mert akkor így osszuk ki az árat. További, későbbi rendelés nem tudom még hogyan lesz megoldható, de biztosan találunk rá majd megoldást. Egyelőre ez "egyszeri" alkalom! képkeket is illesztek be, hogy milyenről lenne szó, és ezen lenne egy kis módosítás, hogy lesz egy nyúlvány függőlegesen lefelé, hogy a hátsó villa két összekötő zártszelvénye között se tudja beszórni a mocskot.

Üdv.: MatulA+
Rátalátam!

olvasom, de annyira sok minden van benne, hogy majd csak most fogok csatlakozni.
Amúgy köszi a tippet! És amint látom ott is már írják, hogy regényt írtam. Remélem nem kell ezt a szokásomat megszakítani.

További szép napot!
Köszi Matula+ a leírást, egyébként a múltkori beszélgetés után bejártam a kérdéses szalonokat, és kezdő motornak a Kawa fogott meg legjobban és valószínű ő lesz a választás, nekem igaz a fejidomos teccik jobban, dehát tényleg ízlés dolga. Csak nem tudom, hogy fogom kíbírni a jövő évet, már nagyon bennem van a motorozásra vágyakozás és már próbálgattam is nagy motorokat szép lassan, menni fog ez nekem is