Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131220

Sziasztok !

A fenti linken olvasható egy régebbi ER6n fórum.....

Olvassátok azt is ! :-)
Hali! Én már nagyon várom az ER 6 f- emet. Elvileg holnap átvehetem. A regadó miatt csúszik a dolog. Nekem az f tetszik jobban, de hát ízlések és pofonok. Szerintem pont az n látszik kisebbnek. Amúgy azt hallottam, hogy a DMC ellen csődeljárás zajlik. Én a Motorx-nél vettem a mocit. Ha lesz tapasztalat megosztom veletek.
Üdv.
Nagyon szívesen, igaz az első az ennél azért részletesebb volt, legalább is azt hiszem. ;-) Remélem tudtam segíteni.
Köszi a részletes leírást. Nekem tetszik az idomos is, igaz tényleg aprónak tűnik.
a regi oldalon megoldottuk, hamarosan azujrencer sem frissit
telleg sorry
No szevasztok!

Akkor most szépen legépelem, amit akartam írni, nem ígérem, hogy olyan hosszú lesz, mint az előző lett volna. :-( Szóval anno 2005 novemberében vettem a motoromat, és most csak a tényeket írom le. Első nap, persze abban az évben, mielőtt télire tettem a vasat, motoroztam is vele. Egyből jelentkezett egy gond, az injektor visszajelző lámpa bevillant többször is. Persze pánik hangulat egyből, és hívtam a kereskedő srácot, hogy mi van!? Csont új motor, és már most galiba van vele 10 kilóméter után!? Aztán megnyugtatott, hogy ennek az az oka, hogy Japánból kapták az értesítést, hogy egy vezetéket máshol vezessenek el, mint ahol eredetileg kellene. Aztán valszeg ezt az átkötést jegyezte meg a számgép. Leveszem a gyújtást, és vissza, és semmi gond nicnsen. ;-) Szóval eza probléma, vaolt, van vele még a mai napig, viszont valami más is lehet, mert ahogy észre vettem a benzintől is függ. Ha VEszprémben a Shelnél tankolok (Pápai út) akkor semmi gond. De a múltkor kénytelen voltam itt Füreden tankolni a Molnál, és akkor viszont szinte mindig felvillant. Lehet vizes a benzin, és ezt érzékelné, nem tudom, de ezt észre vettem. Szóval mondta a kereskedő, hogy ha megy normálisan a motor tovább akkor nem kell azzal foglalkozni, bizotosan csak az a probléma, és majd mikor viszem 1000-es szervízre a motort, akkor majd kiveszik belőle ezt a hibakódot. Persze nem oda vittem, hanem Pestre a Naked Motors-hoz, és ezúton is köszönöm a szerelő srác munkáját, nagyon preciz, és nagyon tisztán dolgozott! (pedig ez volt az első ER-6 amit 1000-es szervízre vittek hozzá)
No akkor a vezetési élményekről egy keveset:
Nagyon jól vezethető moci. Első kanyarban túl döntöttem, és vissza kellett vennem a kanyarban. CB400-al tanultam, és ahhoz voltam "szokva", gondolom, és ezért döntöttem annyira amennyire. Aztán észre vettem, hogy valóban nagyon nyomatékos, és nagyon jól húz alacsony fordulatszám tartományból is. (nem írok számot, mert már a múltkor is meg lettem kiabálva) Megcsináltam azt, hogy 6-ik fokozatban (még bejáratós volt, a második ciklusban volt már a kicsike) Visszaengedtem szinte dadogásik, és ott húztam egy kövér gázt. Nagyon szépen fokozatosan, és nagyon jól húzott akkor még 6.000-ig. ;-) nincsen másik motorral nagyon összehasonlítási alapom, de amit tudok, hogy Bálint636 mocija is nagyon megy, de annyira alacsony fordulatszámról nehezebben szedi össze magát, mint az ER. (nem rántottam neki full gázt, csak kb. annyit, mint az enyémen) Nem annyira ugrós motor, mint a 4 hengeres, és nem is pörög annyira. 11.500-nál leszabályoz. Míg a ZX!? 16-nál. Mikor gyorsul vele az ember olyan érzése van, mintha gumikötélen húznák a motort (Bálint után szabadon) ;-))
Futómű!? kemény! 650-es Burgmann, és 1200-as Bandit hagyott el, és nem a tempó miatt, hanem mert nem tudtam neki húzni, anynira szar volt az út. Aztán mikor már meglégeltem akkor felálltam, és úgy húztam neki. Úgy azért már el lehetett viselni a dolgot. Nagyon szépen fordul, és nagyon jól lehet vele forgolódni, persze még nem tudom letenni a térdem, és a majré csík is kb. 1,5-2 centi széles (hátsókeréken). Szóval még van mit tanulnom bőven, de volt már példa arra mikor haver mellett külső íven mentem el. ;-) VEzethetőség még ott is "megmutatkozik" gondolom, hogy a cimborám egy szezonnal többet motorozott már, és már össze is szokott a motorjával godnolom, de Alsóőrs - Felsőőrs - Veszprém szakaszon szépen elmaradt mögöttem (Bandit 600s).
Útartás "nagy" tempónál: hát igen, mivel az enyém idom nélküli változtat, így kb. 130 körül már elég rendesen szaggat le a szél a motorról. Lehet kellene vennem egy egyenesebb kormányt!? Nem tudom. Szóval pályán Pestre, és Pestről 150-160-al jöttem le, de igaz itt már a tankon "feküdtem", és minden széllökést éreztem a motoron. Kicsit minhta szitált volna az orra a gépnek, de éreztem, hogy stabil. Modnjuk lehet megszoktam mire oda értem, és így nem tűnt már anynira fel a dolog.
Röviden szerintem egy nagyon jó tanuló motor amiben még van tartalék gazdagon (lásd majrécsík), és nem egy kapkodó idegbeteg motor, viszont ha menni kell akkor nem vacakol. "Nagyon" tud menni. Még majd szeretném kipróbálni milyen lehet plexivel, remélem lesz rá lehetőségem, mikor megyek majd kikódoltatni a motort, akkor megpróbálok egyet menni egy ilyennel. Azt hiszem, legalább is remélem, hogy a teszthétvége óta nem vitték el Fehérvárról az ezüst ER-t. Azon volt plexi, és majd megpróbálom elkuncsorogni egy körre. Az idomosról meg semmit nem tudok, a futómú, és a motor ua. de az idom miatt nem tudom milyen lehet. Modnjuk nekem nem tetszik az idomos, nem tudom miért, de valami miatt, olyan még kisebbnek látszik az a motor. Egyébként se nagy motor az ER (terjedelemre), és akkor ott az idomos, az meg valahogy még kisebb hatása van, és még kevésbé nézné ki az ember belőle, hogy 650-es. (ez magán vélemény volt)

Remélem tudtam segíteni, és remélem érthető volt amit írtam. Ha van még kérdés, akkor nagyon szívesen válaszolok, hiszen már kemény motorosnak számítok! 2500 kilve, vagy nem!?

Cső!
majd én is azt fogom csinálni, de most már meló van. Akkor elegem volt a melóból,és szünetet tartottam. Tudod nem cigizek, nem kávézom,é s ilyenkor én is tartok egy kis szünetet, és azt cisnáltam, vagyis írtam a levelet.
baszki..

már én is jártam hasonlóan, uh ha litániába kezdek, akkor outlook jegyzetekbe nyomom, és átkopizom a végén ide.

részvétem, ez baszott idegesítő..
Nem írok semmit! Írtam vagy két oldalt, mire frissített a fórum oldal, és eltűnt az egész! Most kiakadtam!
Tapasztalatról: Volt szerencsém bejáratni egy n-est. Bejáratás után sajnos tk-ra törték. Szerintem minden szempontból nagyon jó bringa. Nyomatékos egészen alulról. Fennt nem tudom milyen, mert csak 6-ezerig (130km/h) lehetett húzni, de biztos jó. A fékek tökéletesek. A hangja igen kellemes a gyári dobbal is(nem egy villanymotor). Sok jóval erősebb gépet meg lehet szopatni vele kanyargós úton vagy városban. Véleményem szerint külsőre is igen jól néz ki.
Előre is köszi a beszámolót. Meló után az lesz az első, hogy elolvasom.
Most melózom, de később összehozok egy kis tapasztalat listát az ER-6n-ről.
Szea,

először is örömmel veszem tudomásul, hogy beindult a topic! Nagyon örülök néki, mert volt részem az "alapításban". No viccet félre téve:
K-Bikers, valóban nem hivatalos MAGYAR kereskedő, de egyenesen Japánból hozzák a motorokat, és minden olyan garanciát megad a motorhoz amit a gyár megad. Ezt nekem mondták, még voltam bent, hogy ezt ellenőrizzem is, meg papírokat is kérjek tőlük. Mivel a DMC-t teljes mértékben kihyagyják, ezért tudnak ennyire lemenni az árral. Különösebben nem zavar, mert nyugodt vagyok, hogy már van a motoromban több mint 2000 kili, no most mennyi lenne, ha még most is várnom kellene a motorra!?

Hátulütője a csapatnak, hogy Várpalotán van a szervíz. Tehát nem tudja az ember azt megcsinálni, mint amit Bálint-tal is csináltunk, ott álltam a gép mellett mikor csinálta a srác az 1000-s szervízt!

Ja, és ezúton is Köszönöm a Naked Motors szerelőjének a közreműködést, és a szervízt!

Uff!
MatulA+

ui.: Bálint mikor köszönünk így egymásnak? Persze én leszek a .motorral
zx-r,

teljesen egyetértek veled, ami a garanciát illeti.
Hijnye, az a stoppie-s kép de jó!
MatulA+: Megnyugohatsz, mert az lehet, hogy a K-bikers 1,3-ba adja a sast, de nincs rá hivatalos garancia. Neked meg van 3 év. Elég gáz, hogy egyre több a független kereskedő és alá akarnak verni a hivatalos képviseleteknek. Beigérik ugyan a garanciát, de kétlem, hogy mindegyik rendelkezne olyan tőkével, hogy ha véletlenül felrobbanna a verdában a blokk (haverommal előfordult zsír új R1-ben) kitudnák cserélni. Ráadásul mifelénk úgy működik, hogy előre kérik a zsét.
Sziasztok!

ER-6F van valakinek közületek? Minden esetre minden vélemény érdekelne az n-esről is. Szépnek szép, de kíváncsi vagyok mit tud az idomos, mennyire partner különböző helyzetekben (ingázás, tempósabb menet, asszonnyal a hátam mögött). Sajnos nem tudtam kipróbálni, mert rendszer indulás előtt rengeteg a meló, de hátha lesz még alkalom.

Gazza
Sajnos nekem is ez a gondom, hoyg egyre többet látok az útn ilyen gyönyörűséget. Picit lehangol, hogy "higul" az állomány. De eddig a legközelbbi amit láttam Móron volt. Viszont itt Veszprémben nyitott a K-Bikers egy boltot, és ott kb. 1,3 Milla környékén adják az ER-6n-t.

Persze én elkapkodtam, s megvettem még tavaly, 1,6-ért. Na midnegy, ez ellen már nincs mit tenni.
egyre több er6-ot látok az utakon. csinos kis vas, és a tesztek alapján jó választásnak tűnik (bár nem yamaha ). viszont f nem nagyon szaladgál belőle..

matula+ és losika, egyetértek veletek a kezdő-motorvásárlás tekinetében, én is nagyjából hasonló cipőben jártam!
elhsizem hogy csak jó lehet de sajna nem hinném hogy Akorl jogsival kölcsön adnának egy márkakereskedésnél 1 motort is max robgót használd egézséggel a vasat
széles utat hidegsört
Hm.. szívesen mondanám, hoyg mehetsz egy kört az enyémmel, de elvből úgy vagyok: Asszonyt, motort, autót kölcsönadni nem szabad, mert mindig defektesen hozzák vissza.
Viszont április elején ER-6 teszthétvége volt, akko rnem kerestél fel egy DMC-s márkakereskedést se!? Nem szép dolog, mert akkor tudtál volna menni egyeggyel. FEhérváron pont olyan volt amin volt egy pici plexi az óra felett.
Amúgy csak jót tudok róla mondani, nekem nagyon tetszik.
Hali jó kis motor ER6 szivesen kipróbálnám
Hello Skacok!

Üdv. Mindenkinek az új topicban! Tök jó! Hi-hi-hi!