Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

E-bay vagy bontók. Horzsolt idomot röhögve megcsinálja egy kezdő fényező is. csak némi csiszolás, alapozás, aztán már lehet is festeni
ja azért vok ennyire pozitiv, mert én is árulom az enyém....
Miért nem veszel egy normálisat? Kicsivel több, de motorozással töltheted az idödet, nem bosszankodással. Gondolhatod, ha eggyiszer feküdt a gép, az a 18 ezer milyen 18 ezer lehet benne.
Nem nagyon ment ripityára az idom. A motor súrlódott végig az úton és esztétikai karcolások estek ezeken az idomokon. El nem törtek csak karcosak. Illetve még nem említettem, hogy a súrlódásba a hátsó fék "kar" is behajlott illetve a lábtámasz is felére csökkent, vagy letört az esésnél vagy pedig lehorzsolódott. Ezeket honnan lehet beszerezni?
Sziasztok,

Eladók az alábbi alkatrészek (ER6N - 2006-2008 évjárat):
- Gyári hátsó index pár (kifogástalan, 100 km-t "futott" állapotban)
- Gyári baloldali visszapillantó tükör (kifogástalan, 100 km-t "futott" állapotban)
- Carbon hátsó sárvédő (még nem volt motoron, gyártásból megmaradt darab)

Érd.: cressida77@freemail.hu, 06202500038
Hello!
Ha nagyon nem ment ripityomra az idom, akkor olcsóbb lehet megcsináltatni egy ügyes műanyagossal.
Sziasztok! Volt egy borulásom a 2006 os ER-6n -es motorommal és pár alkatrészre lenne szükségem hátha tudtok segíteni. Láttam itt, hogy egy-két embernek talán lehet néhány eladó alkatrésze. Mivel jobb oldal felé borult a motor ezért szükségem lenne fekete színű jobb oldali első idomra illetve hátsó jobbos idomra. Ha esetleg valaki tud ilyeneket vagy, hogy merre lehetne beszerezni akkor írjon légyszi. További jó forumozást ;)
Sziasztok!

ER6-t szeretnék venni, ma meg is néztem egyet.
2006 márciusi, 17800 km van benne, végig vezetett a szervizkönyve (Naked motors, Big-Bang), új gumik (Michelin) és új akksi van benne.
Nagyrészt munkába járásra használták Bp-en belül.
Az utolsó, 18000 km-es szervizt még tavaly júliusban csinálták meg, azóta nem használják (azóta kb 300 km-t ment), mert a tulaja külföldön dolgozik, az öccse árulja a motort.
Műszakilag nem értek a motorokhoz, így a fékek, lánc, stb állapotát nem tudom/tudtam megítélni, állapotfelmérésre vinném valamelyik Kawa szervizbe.
Esztétikailag kifogásolható a motor, kétszer elcsúszott, nem nagy sebességnél.
Az ülés alatti műanyag elem mindkét oldalon kb 3 cm-en le van horzsolva, ez annyira nem gáz, legalábbis nekem nem.
Inkább a bal oldali első műanyag elem élein lévő nagy horzsolás, illetve a jobb oldali dekni közepén lévő kb 4x4 cm-s horzsolás bosszant (a jobb oldali első műanyag elem cserélve lett).
Ezek javítása mennyibe kerülhet?
A műanyag elemet lehet javítani, fényezni, matricázni? Vagyis érdemes vagy cserés?
A jobb oldali dekni cseréje kb mennyibe kerülhet? És ennek milyen következménye lehet?
Kérdeztem a vázcserét is, az "Öcsi" nem tudja, hogy volt-e cserélve a váz.
Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy ennek cseréjét garanciában a motor hány éves koráig köteles cserélni a Kawasaki, uis a szervizkönyv vezetett, de a 3 év garancia már lejárt márciusban.
A meghirdetett ár 990, 850-re alkudtam le még a megtekintés előtt emailben, de nem számítottam ennyi sérülésre.
Egyébként az eladó "Öcsi" szimpatikus, látszik, hogy pénz nem számít annyira, tehát a szervizen valszeg nem spóroltak, viszont a csúszás utáni javításon már igen.
Szerintetek?

Üdv,
KáGé
Sziasztok,

Gyári hátsó index pár, és 1db bal oldali visszapillantó tükör, 100 km-t futott, kifogástalan állapotban eladó.

Érd.: 06202500038
Köszi!
http://www.er6.hu/index.php?op...
galiba az, hogy csak regisztráció után fogod tudni elolvasni...
Azért vinném állapotfelmérésre, hogy mindezekre korrekt választ kapjak.
Nem értek hozzá....
Hogyhogy vázcsere? Jól értem?
Gyári láncszett azt hiszem 50 körül van. Nekem nem gyári van, és kb. 30 volt, ha jól emlékszem. DID lánc, és nem tudom milyen lánckerekek...
Akkor már csak az a kérdés, miért aktuális a láncszett csere!? Gyilkosan használta a vasat, vagy nem ápolta rendesen a láncot? Nekem 36000-nél volt csere. Hányadik új gumi? Most cserélte még csak le a gyárit? Fékbetétek milyenek? Milyen váz van benne? Még a gyári? Dob sport, vagy gyári van rajt?
17-18000 km van benne, 2006 márciusi, első tulajtól, szürke-piros, elvileg végig vezetett szk, új gumik, túl van a 18000 km-es szervizen.
A lánc és lánckerék csere nemsoká aktuális. (Ez mennyibe kerül kb?) Kb ennyit tudok róla.
Nem tudom... Ha ugyan oda viszed, akkor benne van az, hogy jaaa azt ismerjük azzal minden rendben van. Mindent rendesen megcsináltunk rajta (hogy védjék magukat). Viszont az előnye is megvan, hogy tényleg mindent tudnak a motorról, és elmondanak mindent, hogy mi van, volt a motorral... Még nem voltam ilyen cipőben, így halovány lila dunsztom nincs róla. Amúgy, ha rendben megcsinálták a szervizeket, akkor a Világból kimennek ezek a motorok. Nekem már 47000 felett van benn, és semmi komoly gondom nem volt vele. Van egy srác akinek szerintem már 70000 felett van a kilóméter számláló, és azzal sem volt semmi gond.
Amit kinéztél mennyi van benn? Milyen évjárat? Mit tudunk az előzményéről? Lehet fórumos a tulaj, akkor sokat ki tudsz a motorról deríteni. (van több másik fórum is ahol még szoktak írkálni ER6 tulajok)
Köszi.
A kinézett motor(om) szervizkönyve ott volt vezetve, mármint Big-Bangszervizelte elvileg.
Ilyenkor érdemes odavinni vagy épp ellenkezőleg, inkább máshová?
Még a Kamotot dicsérik, onnan nincs tapasztalatom.
háát!? Van amikor jók, és rendesek, van amikor meg... Volt mikor jó tapasztalattal jöttem el onnan, de volt mikor köpködtem...
Első szervizem Naked Motorsnál volt, alapos szerelő.
most a 42000-es Cegléden volt =- soha máshova!
Köszi!
Big-Bang, Budaörs, ők milyenek?
Szia!

Naked Motors, vagy ha egy kicsit messzebb is be mered vállalni, akkor Cegléd.
Sziasztok!

ER6-t szeretnék vásárolni, ki is néztem egyet.
Állapotfelmérésre melyik Kawasaki szervizt tudnátok ajánlani Budapesten vagy környékén?

Köszi előre is!
műszerfal már megvan, de a kis idomja még mindig érdekel, plusz a fényszóró, és a fékpedál
pontosabban műszerfal+az idomja
most már sajna műszerfal, fényszóró, és kormány is :(
engem még mindig érdekelne er6n fékpedál, ha vkinek van, írjon bátran!