Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csáó!!

suzukits nem tuod mennyi egy blokk széthúzás??
na nem sikerült az emberrel beszélnem, csak a feleségével, de majd ma megprobálom
Szevasztok.
kishapsi fel hívtad az embert a telok végett?


hová valosi?
passz nem vok otthun a kawa alkatrész árban, hogy mibe fáj hozzá a csapágy meg aszimering.
ablokk huzási munkadíjj meg szerelőtőll függ, és szervíztől.
Minnyibe lessz? ha kell
nem egészen

a hajtókar felujíttó szett olyan 20-25 ezer ft, és a ahjtókar szét összeszerelésnek az ára a 3000 ft

és még erre jön rá a csapágy meg a szimering, meg ha nem te csinálod akkor jön a blokkszéthuzásnak a munkadijja, a tömitésgarnitura.
És az kerül 20-25e+3000 munkadijba???
ugy szokták hogy akkor csapágyat meg szimeringet is cserélik.
igen neke irtam, hogy ha olyan helyre viszed akkor komplett felujító szete cserélnek, mi egy hajtókarból alsó felső tügörgőböl, és csapszegből áll.
Csáó. Hallod kishapsi.Nekem írtad azt a 20-25e +3000 munkadíjat???
Csak azért mer nem jöttem fel egy napig és kicsit kicsúsztam

JA és mégvalami.Nekem azt mondták h ilyenkor(amikor gond van a tűgörgökkel) sok mindent szoktak cserélni még azt is ami még jó.Ez igaz??? És ha igen akkor úgy mennyibe jön ki,és mik azok a cuccok amiket cserélnek??

Bocsi de ebbe még naon proli vaok!!
a legjobb 1992-3-as kawasaki 125 kx-hez kellene.forditott telokra vannak a szemuvegek vagy hogy mondjátok ti azt,de ha komplett az se baj,a haver kx-ébe 96-os ,97-es RM-125 bol van sima teloja.az is lehet.
passzoljon a kawa vázba,ha volna nem gond átugrani érte.
holnapra létszi akkor ne felejtsd el,kérdezd meg az árát is.
ha olyan hogy felujításra szorul,az a legjobb úgy olcsobb,gondolok a tomítésekre+olajra,a rugo azert ne legyen osszetorve bennuk.
akkor holnap,én kb fel kilenckor este jovok fel a netre ,akkor fogok haza érni,majd írj akkor.kossz addig is.
Szevasz.
persze ha holnap nem felejtem el felhívom,
amit néztem a cr é az forditott volt.
neked milyen kell, vagy milyen évjárat vagy van vmi kikötés?
ha nem volna nagy kérés meg érdeklodnéd nekem?
és forditott telo vagy rendes volt?kb mien évjáratba?
figyu telefonszámot tok adni neked, ez az emberke svájcból hord be motorokat, meg alkatrészt.
eccer kérdezetem cr be a telo 20 lett volna kompletten nyakkal együtt.
szatyina géza : 06/20 311-76-14
hívd föl egy probát megér
hát igen,vannak a szervizek azok faszok,megvetetik veled az uj hajtokart,a gorgoket kicserélik,az oreg hajtokart teszik vissza és az ujjat meghadják maguknak.

ezért érdemes csak gorgoket venni és oda vinny neki hogy cerélje ki és kérni a régit is,jogod van rá még ha ossze is tori kiszerelés kozben.

de mivel hogy SZk-án nincs kawasaki uzlet,mármint csak sportgépekre az is valahol fasz tudja hol fent a totok kozott a hegyekben,ezért mi gyorbe járunk bevásárolni.

Nincs valakinek elado teloja KX 125-be?lehet forditott is.
az itteni szakik általában nem dörzsáraznak hanem komplett felujító szettet vesznek hozzá ami 20-25 ezer ft, meg olyan 3000 ft a munkadíj.
persze föl lehet olyan szakikat keríteni akik megcsinálják a gyári hajtókarral
pl a négy kelemen is foglalkozik ilyennel.
pesten a zichy jenő utcában vannak.
hát ebbe sajnos ne légy biztos mer magyarországon nem úgy mennek mint a szlovákoknál.
Az enyémen is kehin karbi van vagy valami ilyesmi nem tuom h kell írni bocsi
De nem eszik többet 7 nél.És terepen semmi sem fogta még meg eddig!!!
A tied lehet h odabaszná a tuningal de egy gyárinak nincs esélye .Lehet h van olyan "93-"94-es Kawa amit odabasz de az enyémet egy tsr rel nem baszod oda.(persze egy szériáról beszélek)
A másik : a Crm et meg haggyuk mert az előző tulajdonos haverjának az van de messze nem olyan erős mint kawám!!!!És ebből gondolom h a tsr nél is gyengébb.
Hallod maistro ezer kösssssz!!!!!! És ez biztos? Ha én oda megyek egy szerelőhöz akkor nem fog többet mondani 25 nél??
ha lent is akarsz a fotengely és a hajtokar kozott akkor szét kell szedetni + préseltetni 500 Sk 3000 =Ft
fenti csapágy 440 Sk= 2800 Ft
lenti 610 Sk= 3800 Ft
fotengely csapágyak 1200 Sk =7500 Ft
onnand tudom mert én is most cseréltetek.
ha másnak adod megcsinálni és mind a négy csapágyat akarod akkor kb 20000 Ft korul.
CSáó azt szeretném megkérdezni h kb mennyibe kerül tűgörgőket cserékni??
de mit pazarol?
ez nem 4 utemu hogy nyomná az olajba a benzint vissza nyomja esetleg a hajtokarhoz ahonnan már megint feszívja.
de ze is csak a 2 utemuekre érvényes.
majd egyszer ti is rájottok.
suzuki: te most komolyan azt mondtad hogy minnél kopottabb a motor annál kevesebbet fogyasz??????

Ezt gondold át még1x.

Abba igazad van hogy nagyobb kompresszió van egy felújított blokkba, és ezáltal nagyobbat szív... Ezért is megy jobban. De arra nem gondolsz hogy egy kopott blokk sokkal jobban pazarolja a benyát(szarabb a kompresszió), és ráadásul sokkal jobban húzod neki hogy menjen.
az itt a bibi hogy az egészet cserélem joval pacisabra.

figyu nekem sosem eleg az a teljesítmény ami van,mindig tobb kell,de viszont átt tudok ulni egy 250 RM-rol egy 50-es DT-re és szepen fogok velem menni nem fogom kiporgewtni mint a haverom van neki egy KX-je szintén,cca 39 loero gyarilag az neki az isten,egy 37 loerosre mar azt mondja hogy jol megy csak nem érzem hogy huz,mikor menni se tud joforman vele,2-3 kozott 10 bol 7szer urest nyom terepen.másnak ritkán 10bol 1 szer sikerul urest nyomnia.
nagy sufnis vagy te öcsém ....Krosszkarbi, krosszpufogó márcsak a vázat meg a futóművet kell cserélned és príma lessz!
Szevasztok,ma egy gyomor mosáson vettem részt veletlenul meghuztam a sebszekrény olajat málnás uvegbol,sotét volt,de nem mentem korhazba hanem házi okádás.

kevesen fognak hinni nekem most,de ezt egy nagyon tapasztalt moci szaki mondta nekem de kirohogtem,majd beláttam hogy igaza van.

Pl full felujitott motor fogyasztása 8 liter karbi minden rendben van,ugyan ez ugyan igy de kifutott dugoval 4,5 evett!!!

ha jo a kompresszio akkor ránt olyat a karbibol hogy orveny van a tartályban,és felujitott motor,de a kifutott az csak fingani probal ezert nem is szív nagyot igy nem fogy az uzemanyag.

ugy hogy olyan kijelentés hogy rossz motorral eszik 8 felett az egy kezdo kijelentés.

elhiszem hogy a TS-t odbaszod uton,mar nem egyszer volt irva hogy az nyomatekos motor nem utra valo,de probaltal vele menni terepen ,akarcsak fold uton.?odbasz mint a szart,itt nem a vezetorol van szo hanem a mocirol,csak egyenesen menne mind a kettovel ugyan az a versenyzo ugyan olyan korulmenyek kozott, sokkal jobb idot menne a SUZUKI.tudom mit beszélek.

Az én kawámba KEIHIN 29,8mm-es motocross karbi van gyarilag.felujitott motorral evett 10 litert beállítva,most kicsit ki van futva és a SUZUKI-s 26-os karbival 4,8-at eszik max gázon.
Na erre mit fogtok válaszolni.

a CRM-nekem se kéne.
megvettem ma a KX-et.
SPES dob+kipuff van rajta,RAMIREZ kormány kurvára megérte,holnap dobok bele telokat + huttoket es kiproballom.