Amugy nem merek nekiállni. Igy voltam a klr teleszkóppal és a balansz láncal is. De végül megcsináltam!
...az hogy egy blokk 5 év alatt nem volt megbontva, nagyon rossz dolgot jelent..rendben hogy egy 4T-t kevesebbszer kell bontani, mint egy 2T-t, na de 5 év?
Megnézegettem egy pár képet és úgy tűnik hogy minden drz-nek elüt a hengerfej színe. Legalábbis remélem hogy nem volt cserélve.
Kijöttek a csavarok neki és hazavágta a gyujtást. Most elvileg már be vannak ragasztva! A kormány gyengesége nálam hamar ki fog bukni azt hiszem! Olyan motorozás nincs hogy én ne dőljek el vele! A tankba nem is homok lehetett inkább csak valamilyen mocsok ami egy koszos benzinkannából kerülhetett bele vagy fene tudja. Mondjuk elég finom szűrő van a benzincsapon ugyhogy lehet a karbinak nem is az a baja. Csak akkor tudnám hogy mi.
De nem is motorozok vele így mert idegesít hogy húzok egy gázt és nem akar vissza állni alapjáratra rendesen.
,hogy érdemes e otthon belenézni vagy inkább vigyem el egy szervízbe beállítani!
Majd rakok fel képeket ha lesz. Van egy két gyerekbetegsége de ugy érzem jó vételt csináltam de majd kiderül.
Ne félj tőle. Kezdd el nyugodtan.
Először ülés, majd a tank.
Majd eljutsz egy pontra, ahol a karbit csak kifordítod oldalra, és a vizet sem kell leengedned. Ha van hosszú csillagcsavarhúzód, szépen le tudod bontani az úszóházat, és látni fogod a fúvókákat is.
A DRZ üresjárati keverékcsavarja is lefelé néz.
Ha teljesen betekered és másfelet visszatekersz, jónak kell lennie. (kivéve ha más a kipufogórendszer)
Próbáld csak ki. Nem bonyolult.
Trisy:
Mindíg első lánckerék cserébenben gondolkodj, mert ott egy fog változtatása annyit jelent mint hátul három.
Ha nyomatékot akarsz (elöl) legyen kissebb. Ha végsebességet, (elöl) legyen nagyobb, a jelenleginél.