Lehetőségem lenne 1 jó állapotú DRZ-hez jutnom. Érdekelne hogy mi a különbség menet teljesítményben, dinamikában, megbizhatoságban a KLR -hez képest. Lehet-e érezni 250Cm hiányát, Úgy nézem teljesítményben hasonlóak, inkább súlyban van külömbség.. Várom a tapasztalatokat, és véleményeket.. Ja amúgy supermotoról van szó..
Nem hiszem, hogy szeretné azokat a januári mínuszokat, de még a láncszettet is cserélni kellene, mert már az is határeset! Kezdek rájönni, hogy mennyire drága hobbi ez a motorozás! Már az is jó lenne, ha nem hajtanám annyit, de nem bírom ki és ebben a szezonban 8200km kapott tőlem! Tavasszal olaj-olajszűrőt cseréltem, meg gumikat! Nyáron fékpofákat és megkapta a kiput! Most megint olajcsere, mert már időszerű sőt már el is késtem vele! Tavaszra megint hátsó gumi lánc-lánckerekek...! A gatyám is rámegy... és még ott van a márciusi regisztráció!
Még a hűtőfolyadékot is ki kellene kicserélem mielőtt elgarázsolom...!
Igaz hogy egyedül voltam,mert nem ért rá senki de marha jót motoroztam.
A legjobb lenne, ha már tudnánk valami féle súrlódás mentes erőteret használni
Olyat ami a csillaghajóknál elszeparálja a világűrt a dokkban található belső levegőtől
Béna voltam.
En vegulis volt abban a bizonyos hangarban, hat tenyleg nem semmi!
Nem tudtam (akartam) mindehol fenykepezni, nehogy furcsan nezzenek ram.
Gondoltam rad, volt egy Monster Kawasaki KX 250...draga volt, 500.000 Ft..
Viszont volt egy 2003-as TM 125 is, Ohlins elso telokkal, nagyon olcson...na, azt lehet hogy megkaparintanam szivesen....
este teszek fel kepeket!