Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm Zoo! Ismét sokat segítettél! Akkor a 650 es bontott cuccott felejthetem! Találtam viszont egy illetőt akinek van egy 600-as blokkja bontásra. 20 ezerért adná a szabadonfutót,csakhát igen a rizikó benne van. Lehet hogy 20 ezerért veszek egy ugyanolyan szart mint az enyém. De muszáj lesz beválallni,mert 100 ezret nem lehet kiadni egy újért. :(
Az a gáz hogy még nem látok kristály tisztán,mert ugyan a deklit leszedtem,de szerszám hiányában még a lendkereket nem tudtam levenni. Ezért nem is tudom igazán hogy miből áll össze ez az egész szabadonfutó téma! Tényleg! Esetleg meg tudnád adni a paramétereit annak a csavarnak ami a lendkerék leszedéshez kell? Félek,hogy én nem tudnám lemérni! Akkor beszereznék eggyet!


U.I.: Frankó a honlapod! Remélem benépesül az is Kawasaki-sokkal!

Üdv.: Krisztián
Utána néztem! (egy N el)

Sajnos tévedtem. Bizony a KLR 650 es blokkjában nem egy alkatrész más cikkszámon szerepel.
Ezen alkatrészek is. (Vagyis nem egyformák)
Ráadásul a rajzokban is van eltérés és '99 től új filmet hoz a gép, ami azt jelenti, hogy évjárat módosítás is volt. Itt sem stimmelnek a számok, úgyhogy sajnálom. Nem olyan.
Az az igazság, hogy bizony a Japcsi mérnökök, mivel foglalkoztatni kell őket, igen aktívak, és mára már odáig jutottak, hogy szinte évről évre változtatnak (Sőt év közben is képesek) .
Krossz motorokról ne is beszéljünk.
Utánna? UTÁNA egy N

Bocsi
kisilo!

A 650 es KLR blokkja úgy tudom ugyanaz. eltérése, a hengerfurat átmérő és a berugókar hiánya. Tehát szinte 98 százalék, hogy a két blokk ezen alkatrésze megegyezik.
A bontott alkatrész lehet megoldás, de ki tudja nem volt e ugyanaz a problémája. (Viszont nyilván jóval olcsóbb)
Lehet, hogy ha az én motoromról lenne szó levenném a fogaskoszorút, ami jelen esetben a belső gyűrűt is alkotja, és esetleg valamiféle bevonatolást, vagy óvatos átmérőnövelést próbálnék ki. (Bár látnom kéne, pontosan hogyan is fekszik fel a belső felülete)

Az alkatrészek egyezését 600 és 650 es barátaink között végül is meg tudom nézni, ha egyezik a cikkszám akkor ugyanaz. Várjatok mindjárt utánnajárok.

Majd később jelentkezem.
Andris!

Maximálisan egyetértek. Pont nekem is ezek jutnak eszembe. És örülök, hogy tetszik az oldal. Igyekeztem.
Továbbra is igyekezni fogok, hogy hű maradjak a "bandánkhoz", mert ez nekem jó. Dehát a fenébe is hiszen tudod miről beszélek. Te ugyanígy vagy ezzel.
Egy jó endurózás a természetben.. Hmm Nyáron, Jó időben... Patak... Minden..
Igen köszi! Már végig is böngésztem,de sajnos azt amii nekem kell azt nem találtam még!
jaj...bocs..
de érdemes nézegetni, beregisztrálni...nagyon sok jó cucc van...
Köszönöm az infót Andris,de nem önindító kell,hanem a szabadonfutó.
Az önindítóval nincs gond az teker mint az őrült,csak a motort nem mindig forgatja meg,ami valoszinüleg a szabadodfutó kopása miatt van!
vagy neked nem az kell?
több is van fent...
Krisztián!
www.ebay.de
KLR 600 önindító, 10.000 Ft-ért...
Link:
http://cgi.ebay.de/Anlasser-St...|66%
3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Szerinted egy 93-as klr 650 szabadonfutója különbözik az én 90-es klr 600-asomtól?
Köszönöm zoo a szabadonfutó infót! El vagyok keseredve rendesen! Ez valoban horribilis összeg! Szóval egyenlőre nem tudom hogy mit fogok csinálni,de talán utána járok a bontott cucokknak!

Üdv.!
Zolikám, nagyon jó lett az oldal.Tényleg.
Tudod mit vettem észre,amikor nézegettem a közös képeinket? Mosolyogtam...ez mindent elmond...az ilyen élményeket az ember sosem felejti el...
Jó emberek, motorok, szép tájak...mi kell még?
hm...abból már simán felújítasz egy komplett 2t blokkot...
Szabadonfutó problem!

Nos utánanéztem, mi újság gyáriba ezekkel a dolgokkal. Attól tartok ez az út nem igazán járható. Alapvetően 3 darab alkatrészt érint, melyek cseréjével szakszerűen megoldható a probléma. Viszont ezek olyan horribilis összegűek, hogy attól félek ezt én sem fizetném ki.
:
Először cikkszám, megnevezés, majd ár.
16085-1206 gear oneway clutch (belső gyűrű) 62.662.-
42034-1067 coupling (Külső gyűrű a kerékkel) 24.008.-
13194-1083 clutch oneway (maga a szabadonfutó) 19.808.-

Persze meg lehet próbálni először csak az utolsó alkatrész cseréjét, de ez nem mindig válik be.
Mindenesetre nem semmi!
No és természetesen gratulálok, hogy ilyen bátran állsz ehhez a dologhoz. Az az érzésem, nem vagy egy elveszett ember, és viszed még majd valamire. Tényleg, tényleg, drukkolok most már, hogy minden sikerüljön.
Mellesleg rajta vagy a honlapunkon. (Na? Megtalálod?)
Andris'
Köszönöm, hogy írtál. Ez a lapkészítés remek dolog. Érdekes, hogy említetted, pont a napokban készült el a mi honlapunk. Természetesen abban is van fórum, ha gondolod szívesen várlak.

EEEzt nézzétek!:

http://angellandmototeam.honla...
Most a jelenlegi projekt a következő:
Gasgas FSE 450 és a KTM SX 300 eldósorba megy, kint pedog vesze egy EXC 450 vagy 520-at...később meg tervben van még egy túragép és egy trial motor is(gasgas txt pro 280)
húú, hát nem egyszerű....
Jó ha megvan előre a szállásod, repjegyed, +esetleg meló is...
Meló még kétséges, de repjegy , szállás megvan...
Útlevél nem kötelező...minimum 1000-1500 euró kell a kiutazáshoz...meg még millió más dolog..
majd csinálok egy oldalt és oda felpakolom a képeket...így nem kell mindenkinek külön elküldeni..
Fókák is vannak!
Andris!

Azért írjál ám még! No meg meséld el kérlek, hogyan készülsz az útra. Milyen lépésekkel jár ez? Azért érdekel.
Krisztián!
A szabadonfútó szétszedhető, és cserélhető a lendkerék hátulján. Hogy japánból rendelhető az szinte bizonyos. Ha gondolod megkérdezem, nálunk a raktárba mennyi. OK?
Ok man!
Hívj fel ha jössz!
Bye!
Hello hogy vagy?Jegyeztem szamod koszi!Holnap indulok!6honap mulva!sorozunk!Sok szerencset neked is!Bye
sziasztok!
ezt alkatrésznek hírdetik egy próbát megér
http://www.kepesmotor.hu/kawas...