Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

92-93

De ha megnézed a váznyaknál a számot, akkor kiderül, mert lenni kell egy betűjelölésnek is, ami szerintem nagy valószínűséggel J lesz.
A gyújtás gondolom nem gyári alap, mert ki lehet cserélni olyanra, ami elbírja a fényszórót is
Am ha vki tudna egy rávalo rezot az irjon !
mert a mostanit elég szépet összegyürtem ,bár még használhato de hát...
Hello,én azt kérdezném hogy szerintetek ez milyen évjárat lehet mert ahol vettem ott 96 ot mondtak de most hogy igy vissza néztam a forumon láttam a kawasakizrx400 250 es kx képet és hát méá magam se mtom h most miylen lehet
Bár anyira nem is fontos hisz az a lényeg h mennyen!
Am mikor megvettem lámpa volt rajta,és akkor most más gyújtás van rajta ugye?
Castrol Power 1 TTS 2T csak 2400 Ft+1200 Ft a szállítási díj.
Ha akartok rendelni az alábbi linken lehet csak ahhoz be kell jelentkeznetek.

www.formula3000.hu

Én is rendeltem már. Gyorsan meghozták.
Annál olcsóbban jön ki egy olajnak az ára, minnél többet rendelsz.
De ez azért változó mert 0-9 kg 1200 Ft a szállítási díj, 10-20 kg 1500 Ft és így tovább......
Castrol Power 1 TTS 2T bitonsági adatlapja:

http://www.szakalmetal.eu/down...
Nem kell valakinek 2T krosszmotorjához motorolaj?

Elég jó ez a Castrol Power 1 TTS 2T.
Na jól van, most már nem bolondozok többet.


Hát akkor adok.

[KAWASAKI KX]
[KAWASAKI KX]
[KAWASAKI KX]


Vagy talán egy kis biztatás kell?
Vagy talán senkinek nincs Kawasaki KX-e?
De kihalt ez a Kawasaki KX125 topik.
Hello kawazxr400!

A 250 ccm-is krosszmotorok fogyasztása kb. olyan 8-9 liter/óra, ha krosszpályán használod. De ez azért függ a motor beállításától, és hogy hogyan mész vele.
A légszűrőt mosd ki minden nagyobb motorozás után légszűrőtisztító folyadékkal, hogy kijöjjön belőle a sok por, és a mocsok. Ezután fújd be a légszűrő külső és belső felét is légszűrő olajozó spray-vel. Azért kell olajozni a légszűrőt, hogy a légszűrőn megtapadjon a por és a kosz, és így nem jutnak be a karburátorba. Ha nem olajoznád a légszűrőt, akkor mindig teli menne a karburátorod kosszal, és ezért mindig szét kellene szedned és kipucolni a karburátort.
Tudtommal az olajt nem szívja be a karburától, kivétel, ha nem fújod rá a légszűrőre az egész légszűrő olajozó spayt. (Bocs persze ez csak vicc volt.)
Azt én se tudom pontosan, hogy mennyit kell ráfújni a légszűrőre, de amikor majd te olajozod a légszűrőt biztosan, majd látod hogy mikor elég rá az olaj. (Hallgass a megérzésedre).
köszönöm szépen a hozászólásodat az évjárata 1993.10. ad na még hozá 1 lég szüröt meg légszűrő sprayt ja téleg lehet h hűjének fogol nézni de nem értek még anyira a krosz motorhoz minek az a légszürő spray meg már olvastam más hol is h be olajozák a lég szürőt minek kel az fujni meg keni olajal akor beszivja a karbi az olajat nem?Vagy azért kel h a port megfoja még erre válaszolj ha tudsz volt már régeben 2 ütemü motorom igaz nem krosz nsr honda de enél nem kelet ijesmi meg az egyik havernak van cr 250 ese azal mentemár de ősem mondot ijesmit igaz a srác sem ért anyira hozá csak megy vele megy vele megyeget .de ha csutkázom neki ugy menyi a fogyasztás körülbelül ara lenék kiváncsi 8-9 lityi vagy ki jön keveseböl is?
Sziasztok! 2003-as Kawasaki KX 125 motoromhoz keresek kipufogórendszert! Külön rezonátort vagy egyben!Most gyárim van, el is cserélném értékegyeztetéssel! 30/3944511 molnardaniel@citromail.hu
43×55,1×9,5/10
4600ft

Athena márka, a Pinkmotors Kft.-től. Olaj meg úgy kb. 2-3e ft.
Helló nagyfiú!

Átverve nem lettem, ez tény, nem is állítottam hogy átvertetek (szóval odafigyelek mit írogatolok...)

Én leírtam a személyes tapasztalatomat, ami teljesen valós, és ha nem tetszik, akkor ez van...
Hello kawazxr400!

Jól néz ki az a Kawasaki KX 250-es! Milyen évjáratú a moci?
Nem tudom, hogy kb. mennyi a Kawasaki KX 250-esek fogyasztása, de az attól is függ, hogy mész vele. Alkatrész szempontjából: az én motoromhoz egy hengerfejtömítés kellett. Ezt pedig egy közeli Kawasaki boltból rendeltem. 3 hét volt mire megjött a gyári tömítés Japánból. Igaz az én motorom régebbi típusú lehet azért tartott ennyi ideig, lehet, hogy az újabb évjáratúakhoz könnyebben tudnak szerezni alkatrészt. A teleszkóp szimering Kawasaki KX 250-eshez az kb. olyan 2500-3000 forint körül, van de, attól is függ, hogy milyen márkájú, mert úgy változnak az árak is. Olajra gondolom a teleszkóp olajra, gondoltál az is kb. 2500 forint körül, van ez is márkától, típustól függ az ára.
És ne aggódj biztos, nem sokára elviszik a motorodat, és akkor majd meg tudod venni ezt a kis Kawasakit.
Aztán vigyázz ám evvel a Kawasaki KX 250-essel, mert ha a kétüteműn egyszer kinyit a KIPS akkor nincs megállás!
(Persze ez azért nem igaz pontosan).
Helló kisfiú!
Nem banda,(bár az lenne).Nem a pénzkeresésről szól,mert akkor már régen megkaptad volna,csak van egy csomó könyv,de mással foglakozunk,ez nem fő tevékenységünk.Hiba még mindig fenn áll.Mail-ban tudunk egyenlőre csak könyveket küldeni.Valóban előre utalással.Másnak latrán kívül senkinek nemvolt vele semmi baja.Lehet tényleg hibásat kapott,nemtudom,nem néztem.A hangsúllyal meg csínján,mert átverve nem lettél,(tájékoztatva lettél),és még senki nem is volt,úgyhogy figyelj oda mit írogatol.
helo érdeklődnk srácok h mijen a fogysztása a kx 250-nek meg h alkatrészt könyű e szerezni hozá meg ijesmi mert szerintem veszek 1 et csak vinék már el a zxr-t ja amit néztem anak kivan a telója menyibe fáj a szimering bele meg az olaj légy szives segitsetek előre is köszönöm ja eröl a motorol lene szó
Kár hogy ilyen szar idő van, nem lehet menni, motorozni.
Kivéve, ha nem akarsz tiszta sár lenni.
Nekem véletlenül jött ez a kx, mindig is CR250-et akartam, de meghallottam, hogy van egy KX250 darabokban, felújítottak rajta minden főbb részt, már csak össze kell pakolni, így hát rögtön lecsaptam rá, és egy szerelő ismerőssel össze is pakoltuk. Utólag úgy érzem, hogy szerencsém volt ezzel a márkával, örülök neki nagyon, hogy ez lett!

Latra gépe meg az én személyes kedvencem (99-02), ez tetszik nekem a legjobban az összes KX közül.

Egyébként 6ba sem az enyém, sem latra gépe nem áll kerékre, mert a 250es "csak" 5 sebességes. De nekem pl. 5be nem igazán akar egykerékre állni, mert inkább a hátulját forgatja el. Meg is lett az eredménye, mert még csak 3 üzemóra körül járok, de a hátulját sikerült félig lecsapni róla
Semmi gond, én is csak azért írtam le a tapasztalatomat, hogy más tanuljon belőle, és akkor ezek szerint szerencse, hogy nekem nem is jött meg, azok alapján amit latra kolléga leírt, tényleg óvatosan ezzel a bandával!
Szia Dirty85, hello Latra!

Szép motorotok van mind a kettőtöknek. Gondolom, mennek, mint állat.
5-be, 6-ba egy kerékre állnak még?
Biztos gyorsan kopnak a gumik a mocikon, meggondolom, szívesen nyújtják a láncot is.
Jók a Kawasaki KX-ek, könnyű őket kezelni, meg megbízhatóak, csak tankolni kell a mocikba és már, mennek is.
Egy haverom azt mondta, ha Kawasaki, akkor nyél gáz más semmi.
KAWASAKI KX 4EVER!
Hello Dirty85!

Bocs hogy ezt a linket írtam, nem tudtam hogy ilyen rossz.
Megpróbálok még kutakodni az interneten ha, találok valami olyan oldalt ahol érdemes rendelni, akkor majd írok neked.
Magyar oldalakon nem sok van, ahonnan érdemes lenne rendelni service manuált.
Lehet, hogy talán érdemesebb lenne külföldről rendelni?
Igaz az biztos sokkal drágább lenne, de lehet hogy simán tudnának adni service manuált.
Szewasz! Én is csak csatlakozni tudok hozzád! Amit rendeltem tőlük az megjött,de 400 oldal helyett csak 100 volt a cd-n,a pláne ,hogy minden oldal többször is előfordul van olyan amelyik 10 szer! Ez a nem mindeggy! Gondolhatod mennyit ér! Amikor pedig az ec fórumon írtam neki választ ,akkor pedigén voltam a hülye! Szóval ennyit erről az oldalról! Nem ajánlom senkinek!