Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek!
Keresek 89-es KX-hez hátsó fékkart! Ha valakinek lenne egy elfekvőben, esetleg tud egy boltot ahol még kaphatok is (akárhol néztem sehol nem találtam) jelentkezzen!
Az universalmotornál 1 e ft.... www.universalmotor.hu
Helosztok! Van valakinek kawasaki kx 125 elso fekkara? Ha van akkor mennyi lenne? Elorre is kosszi!
hali motorosok motor szereléssel foglalkozunk ha valakinek ilyesmire lenne szüksége írjon, a műhely pesten van handula@t-online.hu
Még az elöbbihez:Müanyagtankos, nem külön olajozású,tehát úgy kell bekeverni az olajat a benzinhez,van" SR" változata azon van indeksz,meg kulcsos gyujtás,meg különolajzás,az enyém az "R"változat azon csak slusszgomb,meg mérföld számláló,a menetteljesítménye inkább a kx -re hasonlít,csak nyomatékosabb alul.Elsősorban amerikába,és japánba terjedt el.
Sziasztok! én most vettem hobbiendurózni egy kdx 220 R-t 2002-es 101kg 40LE .Valaki ismeri a tipust? üzemórás,vagy KM-es ,alkatrész hozzá? STB .köszi.
Bóklászni jó,csak kurva nehéz,de tartós,ha nem kokecolták szarrá
Hello most vettem egy Kawasaki kdx 125-ös motor, afelől szeretnék érdeklődni hogy milyen motor a kdx?
Zöld Szörnyeteg műszaki adatai:

Motorblokk: Egyhengeres, négyütemű, folyadékhűtéses, négyszelepes DOHC
Hengerűrtartalom: 249 cm3
Furat x löket: 77 x 53,6 mm
Sűrítési arány: 13,2:1
Indítás: Berúgókar
Váltó: Ötsebességes
Keverékképzés: 37 mm-es Keihin FCR-MX porlasztó
Kuplung: Többtárcsás, olajfürdős, mechanikus működtetés
Gyújtás: digitális CDI, K-TRIC szívó fojtószelepállás érzékelővel
Váz: Alumínium dupla bölcsőváz
Első futómű: 47 mm-es, teljesen állítható Showa USD villa, 315 mm rugóút
Hátsó futómű: Teljesen állítható Showa Uni-Trak központi rugóstag, 310 mm rugóút Fék, első: úszóágyazású 250 mm-es hullámos tárcsa, kétdugattyús féknyereg
Fék, hátsó: 240 mm-es hullámos tárcsa, egydugattyús féknyereg
Első/hátsó gumi: 80/100-21 / 100/90-19
Villaszög / Utánfutás: 27,7°/122,3 mm
Kormányzási szög, bal / jobb 42° / 42°
Méretek (H x Sz x M) 2170 mm x 820 mm x 1270 mm
Tengelytáv 1470 mm
Hasmagasság 340 mm
Ülésmagasság 955 mm
Üzemanyagmennyiség 8 literes
Menetkész tömeg 104,3 kg
Kép a Zöld Szörnyetegről.
Nincs valakinek egy eladó kipufogó rendszere kx 125-höz vagy nem tudja valaki hol lehet venni?
Ez nagyon jo Rocy !
Kawasaki KX250F: Zöld Méregzsák (info)!

Ütőképes versenygépet erre az alapra kábé még minimum fél motor áráért tudunk belőle készíteni. Hobbi célra, és komolyan terepezni viszont így is kiváló.
Versenyzői múltamból kifolyólag egy bizonyos fajta érzelem és elfogultság köt a Kawasaki krosszmotorjaihoz. Három évig gyakorlatilag rá sem néztem semmilyen másik gyártó motorjára, még véletlenül sem, ennek következménye, hogy valamilyen szintem a mai napig hatással vannak rám, de inkább már csak sóvárgok a „zöldségek” után.
Jakob Béla barátom jóvoltából elvihettem egy 2009-es KX250F-et menetpróbát tartani. Bevallom őszintén, elég vegyes érzelmek és érzések keringtek bennem miután befejeztük a fotózást és visszaadtuk a motort jogos tulajdonosának, de ne szaladjunk ennyire előre, kezdjük inkább az elején!
A Kawasaki első négyütemű krosszgépét 2004-ben (akkor még a Suzukival közösen) ismerhettük meg, az volt az első KX250F, ami lényegében egy Suzuki RM-Z250 volt. Az azóta eltelt évek alatt számtalan kisebb-nagyobb változáson esett át, de a legfontosabb és legnagyobb minden kétséget kizáróan a 2005-ös szezonra esett, ekkor vált szét ugyanis a „Kawa-Suzu kombó”, innentől kezdett önálló életet élni a KX-F.
A 2005 utáni szériák végül tartósabbnak is bizonyultak, mint az addigiak, hiszen ismeretségi körömben is voltak olyan tulajdonosok, akiknek – valószínűleg a nem megfelelő karbantartás miatt – az első széria nem volt valami túl hosszú életű. 2005-ben a blokk szelepvezérlésen is változtattak: kis mértékben változtatott a szelep-dőlésszög, majd jött 2006, amikor is teljesen új ruhát kapott, és még komolyabb belső átalakításon esett át a motor, valamint ebben az évben született meg a nagytestvér, KX450F is.
2007-, 2008-ban főként esztétikai fronton finomítottak, semmi egetverő újdonság, továbbra is sikerült a Kawasakinak egy gyönyörű szép motorkerékpárt alkotnia a kis négyüteműek szerelmeseinek.
A 2009-es tesztmotort közelről végigcsemegézve a szép kidolgozású alumínium bölcsőváz tűnik fel azonnal, mindenhol szépek az öntvények, a hegesztések. A műanyagok terén is kellemes a formaterv, a villahidakat viszont még mindig öntik, mintsem marnák, de legalább már a színe változott: a régi, snassz szürke helyetti új sötét szín sokkal tetszetősebb. Nagyon kellemes továbbá az üléshuzat kidolgozása és anyaga – fontosabb szempont egy krosszmotoron, mint gondolná az ember.
A körbejárás után berúgtam a vasat. Elsőre indult, duruzsolt a titánium Akrapovic rendszer, mint valami szorgalmas méhraj. A kuplungja még bowdenes, de nagyon finom, lágy és jól adagolható, a váltó is finom és pontos. Elég jól reagál a gázadásokra, nem rángat, de valahogy nem éreztem a nyomatékot: elkezdtem húzni a gázt, és szinte semmi sem történt, majd egyszer csak megjött az ereje. Szó se róla, az erőzónában már nagyon jól lehetett vele haladni, beszéljünk kemény talajról vagy akár mélyhomokról, de alacsony fordulaton lehetne még hova. Nem tudom, ez talán az Akrapovic kipufogórendszernek és a tökéletlen karburálásnak volt köszönhető. Vagy ennyire megváltozott volna a motor karaktere néhány év alatt? – tettem fel a kérdést magamnak.
Ki tudja, de az alacsonyfordulati nyomaték hiánya fekete pont a szememben, ami után jött sajnos azonnal a következő: egy „tevehátas” ugrató előtt fékezni kellett… volna, de az első úszótárcsás Nissin fék valahogy nem nagyon akart nekem tetsző módon munkához látni. Ezt, jóindulatúan, próbálom annak tulajdonítani, hogy nem a saját beállításaimmal mentem. Végül ettől függetlenül sikerült lapra érkeznem, ami annak ellenére sem esett jól, hogy az előítéleteimmel ellentétben a Showa rugózó elemek szépen tompítanak.
Ez bizony a második fekete az eddigi egy piros ponttal szemben. Kissé kezdtem elkeseredni. Hogyan lehet az, hogy az általam korábban mindennél jobban szeretett és áhított típus néhány év alatt ennyit romlott? S ekkor, végre beírhattam neki még egy nagy piros pontot, ugyanis a negyedik-telis elugrásból, mintha késsel vajba vágnánk, annyira lágyan érkezett le, és a ramplis féktávon sem szitált az eleje, nem pattogott be a hátulja. Két piros, két fekete…
A Kawasaki KX250F-nek jó az ár/érték aránya, de ütőképes versenygépet erre az alapra kábé még minimum fél motor áráért tudunk belőle készíteni. Hobbi célra, de komolyan terepezni viszont a széria modell is kiváló. Végeredmény: 3:2, egyel több a piros pont, mint a fekete, zöld meg még több…

(motorinfo.hu -ról másoltam a cikket)
Sziasztok krossz bűnözők!

Találtam egy oldalt ahonnan lehet rendelni service manualt Kawasaki KX-ekhez. (Azt hiszem újabb típusokhoz).
Egyébként én nem tudom milyen ez az oldal csak nettezés közben találtam rá.
Ha valakit érdekel, akkor nézze meg ezt a linket:
http://www.motorszaki.hu/szere...
Hello!
Nem tudja valaki hol lehet feltölteni a központi rugóstag gáztartályát veszprém megyében?
Ez nagyon nagy!
Sziasztok!

Nézzétek meg ezt a linket. Kicsit vicces.
Hogy miket fel nem raknak a kepesmotor apróhirdetéseibe.
http://www.kepesmotor.hu/brand...
Hello mindenkinek ! Mivel nincs kxf/klx topic igy itt tenném fel a kérdésem remélem tud valaki valami hasznossal szolgálni !
Uj klx450 kapcsolatban van e valakinek valami infoja a katalogus sablonon kivül,
Gondolok itt : szervizigény / igénytelenség , tartosság megbizhatoság esetleg gyerekbetegségre....

?
Neeem! De postára feladhatod és majd ha megjön akkor küldöm! Ja, és ingyen adom (+ egy kis adminisztrációs költség,postai biztosítás....) ..... Két sör lesz!
Üdv! Én is megkaphatnám azt a 89-es manualt? Jó ha van

hsdrums {kukac} freemail {pont} hu
köszi
Sziasztok krossz bűnözők!

Van valaki Szigetvár környéki motoros ebben a topikban?
Sziasztok Kawasaki KX tulajdonosok!

Nekem most egy Kawasaki KX 80-asom van. A Kawasakinak a váza 1986-os évjáratú, de nem rég tudtam meg hogy a motorja cserélve lett. Meg tudnátok nekem mondani milyen évjáratú a motorblokk. A motorszáma: KX080FE009615
A segítségeteket előre is köszönöm.
És nem is kell előre utalni?
Üdv mindenkinek! Van service manualom 2003-04 kx 125-250 hez! Német nyelvű! Ha kell valakinek akkor elküldöm. Csak E-mail-ben ! Ja és pdf formátumban
92-93 !