Én még azágybafexem, mer´ korán jöttem haza. Tegnap volt Miskolcon a salakmotor bek-döntö, itt volt Jason Crump, Golob, stb na azok se valami szivbeteg nyugdijasok ,király volt! De ugylátom az idő is az ,ugyh kimek ,lecserélem a Zébe az olajat + a szürőt és tolom neki valamerre itt a környéken, max elgurulok a Királyhágóig. Széles út, bamba zsaruk ,lelkes erdélyi cimbik! Kész idill! Megyek is Báj!
A Mátra (nem) ajánlás korrekt, a cimbim 1100xx-el bele csúºszott 1 érdekes mérőegységbe ,
még nyár elején! Sajnos a rendszám rendbe vooot, ezért megállt . Vészfék, fékernyő, stb,
de így is besokalt (15 ropi helyszinen, szemetelésért) .
Az esetet mindenki figyelmébe ajánlom: Mátrafüred előtt külterületen még, két csík leragasztva az útra, kocsi, serif sehun fényképező normále (igen-igen kicsi és rejtve). A friccekné láttam ilyet pár éve, itthun még nem (az érzékelőkön áthajtva kész a baj)! Én csak véletlen úsztam meg, épp nem volt lemosva a "vas" !
Citadellához szokott valaki menni? Nem nagy program, de a semminél jobb,
csapatépítő tréning ?
Hali
A Mátrában nem voltam egy ideje, a polisz kitartó b@szlatása miatt. Nem is ajánlom egyetlen szabályszegőnek sem, csopperes túrázóknak 50es tempóval OK. Pályával kapcsolatban F.C.380 hivó szavára várok, hogy csúnyán megalázhassam sm-témában .Ha tud még valaki intézni közös csapatást, abban benne lennék!
Hi! Már ebben a szezonban nem tudok rendezvényről de majd spontán rendezek én valamit magammnak. Esetleg valami csopperes évzáró buli, de az nekem nem pálya.
Nos tehat a hajlott felni megjarta a felniklinikat. 0,5mm tojas es 0,5mm nyolcas maradt benne (kioraztam). Felgumizva csak pici suly kellett ra. (Fater Jawajaban ugyanennyi van centiben es tud velem menni :]) Melegen csinaltak, ugyhogy leegett rola a szinter. Elvesztettek a ket csapagy koze valo tavtarto alatetemet (ami azert kellett, mert mikor a tavtartot esztergaltattam, akkor elneztem valamit, nyilvan reszeg voltam. :]). 6000 kiralyi magyar forintot kertek es 5 napig volt naluk a kerek. Ma kiprobaltam a javitott kereket a sm-ban. A folyamatos elso kerek drift megszunt, de meg mindig ideges az eleje. Viszont most elovettem a vedeki gyogymodot: sz@rok ra. Amig csak csuszik nincs gond, csak ne legyen kocka a kerek! Hat igy jartam.
De igen, viszont KB annyi esély van az 1-2 éves KLE-500 bontására mint a S-re .
KTM-teszt király volt , sajna képem nincs mert mincs digi fényképezőm, gáz?
Láttam a képet Mezőberényről biztos fazsa volt az is .
Lesz még ez idén valami?
Csá FIGU
Hali!
A z 1000, és a 750 blokja is a ZX 9 R-től származik szinte ugyan az, azthiszem az utolsó évjáratokéval eggyező. Természetesen a furat nagyobb, illetve kissebb.
Bizonyos évjáratok kihajtása és lánckereke is egyezik a z-kkel ezért lehet ZX9R 530 as láckerekét és láncát is átpattintani a Z-kre.
Csá
még nyár elején! Sajnos a rendszám rendbe vooot, ezért megállt
de így is besokalt (15 ropi helyszinen, szemetelésért)
Az esetet mindenki figyelmébe ajánlom: Mátrafüred előtt külterületen még, két csík leragasztva az útra, kocsi, serif sehun fényképező normále (igen-igen kicsi és rejtve). A friccekné láttam ilyet pár éve, itthun még nem (az érzékelőkön áthajtva kész a baj)! Én csak véletlen úsztam meg, épp nem volt lemosva a "vas"
Citadellához szokott valaki menni? Nem nagy program, de a semminél jobb,
csapatépítő tréning
Hali
kuplung bovden olajzás,olaj+szűrő csere,légszűrő kifujkálás,(ellenőrizgetések) 21.500Ft castrol olajjal
Nos tehat a hajlott felni megjarta a felniklinikat. 0,5mm tojas es 0,5mm nyolcas maradt benne (kioraztam). Felgumizva csak pici suly kellett ra. (Fater Jawajaban ugyanennyi van centiben es tud velem menni :]) Melegen csinaltak, ugyhogy leegett rola a szinter. Elvesztettek a ket csapagy koze valo tavtarto alatetemet (ami azert kellett, mert mikor a tavtartot esztergaltattam, akkor elneztem valamit, nyilvan reszeg voltam. :]). 6000 kiralyi magyar forintot kertek es 5 napig volt naluk a kerek. Ma kiprobaltam a javitott kereket a sm-ban. A folyamatos elso kerek drift megszunt, de meg mindig ideges az eleje. Viszont most elovettem a vedeki gyogymodot: sz@rok ra. Amig csak csuszik nincs gond, csak ne legyen kocka a kerek! Hat igy jartam.
Zridernek igy is feladom a lecket!
KTM-teszt király volt
Láttam a képet Mezőberényről biztos fazsa volt az is
Lesz még ez idén valami?
Csá FIGU
Nekem egy kawasaki z750s (2006) első lámpára lenne szükségem,és ha ugy van akkor idomokra!
Elöre is köszönöm!
A z 1000, és a 750 blokja is a ZX 9 R-től származik szinte ugyan az, azthiszem az utolsó évjáratokéval eggyező. Természetesen a furat nagyobb, illetve kissebb.
Bizonyos évjáratok kihajtása és lánckereke is egyezik a z-kkel ezért lehet ZX9R 530 as láckerekét és láncát is átpattintani a Z-kre.
Csá