bontóban kérdezdd meg vagy direktre kötni egy kapcsolóval? nekem volt olyan gépem amin ez volt a baj. és ha terepen csapattuk akkor bekapcsoltam már az elején hogy had forogjon ha már van :D
Szia te elveszett ember!
A tartóssága jó volt,de nem tudom,hogy milyenre edzették meg az acélt megmunkálás után,de asszem félkemény volt
Tavasszal nekem is jön az upgrade az elejével
Csajoknak mennyire jön be a Z 750? Kinek mi a tapasztalata? Szeptemberben mászkáltam egy Sv-vel nyitott martin dobbal. Olyan szinten benézte mindenki, mint állat!
hali
én úgy csináltattam,
meg vettem a legolcsóbb 520-as fogaskereket a megfelelő fogszámmal 3 ropi kb. és esztergályos "kiszúrta" a közepét,
utána a gyári szétnyúlt lánckerékről le esztergálta a külsejét,
ezután a kettőt összehegesztette 1 profi
nekem 4 sörbe volt a dolog mert jó idő volt
de pár ezresnél nem hiszem hogy több lenne
FIGU
E betű van bele gravírozva ?
Van közületek olyan akinek a sportdobhoz van TÜV papírja és be tudná nekem szkennelni és el tudná küldeni?
Amúgy meg hátul kényelmetlen ez van, Emese nem szereti egyáltalán, nem is szokott jönni velem
A csajok meg ne emiatt szeressenek ha igen akkor baj van
A tartóssága jó volt,de nem tudom,hogy milyenre edzették meg az acélt megmunkálás után,de asszem félkemény volt
Tavasszal nekem is jön az upgrade az elejével
a Zével még nem. szóval a válaszom NEM, nem jön be nekik, a simson viszont igen
én úgy csináltattam,
meg vettem a legolcsóbb 520-as fogaskereket a megfelelő fogszámmal 3 ropi kb.
utána a gyári szétnyúlt lánckerékről le esztergálta a külsejét,
ezután a kettőt összehegesztette 1 profi
nekem 4 sörbe volt a dolog mert jó idő volt
de pár ezresnél nem hiszem hogy több lenne
FIGU
Ha egy kicsit vágod az angolt, akkor ezen az oldalon
http://www.gearingcommander.co...
jóformán mindent meg tudsz nézni. És azonnal kiírja hogy milyen változásokra számíthatsz.
akkor keresek én is ilyen emberkét, tartóssága milyen?