(Max a vaz reped el 20.000 km-nel, meg a blokk hullik szet 40.000-nel...
(Mint az bizonyos selejtes modelleknel tapasztalhato...
))
) annak lehet, hogy egy idő utn fárasztó a dolog. Olyan mintha lovagolna. Nekem nagyon királyság.
Ezek a Z-k mindennapos használatra teremtettek, aki pedig naponta megy 900-at már nem is ember...
amugy semmi baj vele
- sem a legjobb, több visszajelzés alapján.
Lehet, hogy teszek is rá egy matricát, hogy "Ez nem a pasim motorja"...
Na de mindenesetre a járgány mindenütt kényelmes.
Jah mert valahol azt írják, hogy marha kényelmetlen hátul, meg rezonál a lábtartó, stb. Nah, ezt se kell elhinni, marhaság.
, max a csajok aggódjanak
.
.
,
.
, nézd meg jól hova ültél
.
.
, de mentségemre legyen mondva hál isten, hogy először nem a segge jutott eszembe
.
? Én saját motoromon csak az öcsém mögött ültem 1-2 szer
, mert megsajnáltam /éppen nem volt 1 ideje motorja/ + tudom h vezet, különben soha, és valószínű nem is fogok
.
?
?
Bár ahhoz meg már ZZR vagy GTR kell, hogy ne legyen nagyon rossz, csak unalmas...
Így első blikkre amúgy abszolút nem kényelmetlen, hátul se.
Sőt inkább kifejezetten kényelmes. A világból kimennék vele.
megleltem a beírást, ez valóban nincs rajta, nem is lesz, ahogy elnézem, mert hegeszteni nem tudok
kössz a tanácsot, mindenesetre