, illetve az örök kérdés a szélvédelem. 120-130 as tempo még elviselhető? (192 cm magas vagyok)?
, hogy beengedjek valakit oldalrol [autost].
. Amúgy haveromnak Z750-e van, nekem 600-as Hornetem, a Kawa tényleg veri nyomatékra, gyorsulásra, végsebességre, de nehezebb vele motorozni a magas ülés, és a majdnem 200 kilós súly miatt(Hornet 175). Ha küldi a Kawának az ember, először a futóműve adja fel, a blokkját utcán már nem is lehet maximálisan kihasználni
.
És ehhez mit szólnak az urak (és hölgyek)?
a rázkódás, mivel zsír új vázat kapott az új Z, nem hiszem, hogy megvan, a kinézte full szubjektív, vagy bejön vagy nem. DE: Semmivel sem lehet pótolni a plusz 150 köbcentit sztem... Nagyobb nyomaték, nem kell annyit váltogatni. Szoktam néha együtt gurulni egy 600-as fazerrel és míg csak átlagos túránál is ő váltogat, hogy tartsa a lépést előzésnél, én csak a gázt húzom és megyek... szal ez komfort... Summa summárum ebben a közép kategóriában az egyetlen ekkora nyomatékú és teljesítményű gép. A hátsó ülés az S típuson megfelelő, bár még nincs új belőle, csak 2006-os