A modern motorkerékpárokban van egy környezetvédelmi tiltás nevezetű szörnyűség. Talán a zajkorlátozásban is van szerepe de ez mindegy a lényeg az, hogy az első három sebességfokozatban nem adja le azt a lóerőt/nyomatékot amit tud a motor. Középtartományban jelentős eltérés lehet a 4-5-6 fokozathoz képest. Akár 15Le is. A végteljesítményt nem tudom, hogy befolyásolja-e. A lényeg, hogy vannak mindenféle bizgentyűk amik elhitetik a motorral, hogy állandóan 4-ben van a váltó és ezért a legerősebb térképet futtatja az elektronika. Biztos van olyan fokozatkijelző ami tudja ezt.
(ha jól tudom)
a kipufogók közel 200ért lett rá véve és hangolva
fokozat jelző+tiltás
nem volt sérülve kintről lett hozva,szerviz könyvel és minden papirral sallangal
megy mint az állat
nem tudom menyiért vetted nálam 1,6-ért nem kelt el
de viszont az 1 kerék az folyamatos volt
Minek kipörgésgátló? Ahogy tekernék a 'parasztok', úgy menne a motor.