{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5522666] 2019. 02. 18. 9:48
H2R
Meg ahogy nézem,ez tuti nem a gyári beállítása a telonak
[#5522664] 2019. 02. 18. 9:44
H2R
Szia.Az ilyen az összesen.Ha kézzel visszanyomod,és bele mész egy kátyúba rögtön kiugrik.Viszont ez a szerelő nem szép munkát végzett.Ami létezik csavar annak az összesnek elnyalta a fejét ahogy a képen nézem.Persze ha nem ő volt akkor aki állította.
[#5522660] 2019. 02. 18. 9:18
kavvazoli
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 2006 Zx10 teló olajcserén volt a télen. Most vettem észre, hogy a teló tetején lévő csavar 1-2 mm-t mozog ki-be. Előtte úgy rémlik nem ilyen volt. A szaki rakott össze valamit rosszul, vagy nem gond, hogy ilyen lett?? Próbáltam lefényképezni, hogy lássátok miről beszélek. Köszi előre is.
[#5521469] 2019. 02. 15. 16:58
kawaszeki
te is át tudod vizsgálni. akkumulátor feltöltve, majd rábikázni egy autóról, az első indítás mindig nehéz.
[#5521421] 2019. 02. 15. 15:08
Kakas1986
IGEN kipróbáltam előtte másik aksival is rendelés előtt.
Marad a szervíz.
[#5521402] 2019. 02. 15. 13:53
ddt500
Hát nagyon remélem, hogy az aksi/töltés vizsgálata után rendelt új indítórelét.
[#5521396] 2019. 02. 15. 13:30
giszo
Halott aksi, inkabb azt csereld ki, vagy ha meg mentheto, akkor toltsd fel. :-)
[#5521330] 2019. 02. 15. 11:13
Kakas1986
Csáo! Hozzáértő segítségét kérném 2005-ös motorom van, most próbáltam indítani téli állás után de nem indul.
Önindító teker eggyet utána meg folyamatos kattogás (indítórelé). Gondoltam kicserélem rendeltem újat (40000.-) és ugyanazt csinálja mint a régivel.
[#5521139] 2019. 02. 14. 18:40
papplacko
[#5520693] 2019. 02. 12. 19:05
kawazoli10
szia,irtam sms-t.csak még nem dőlt el a sorsa 100%-ban
[#5520641] 2019. 02. 12. 17:19
nitro26
Hello. Érdekel. Telszámot adnál? Köszönöm
[#5520325] 2019. 02. 11. 13:35
H2R
Szerelmei
[#5520324] 2019. 02. 11. 13:35
H2R
[#5519423] 2019. 02. 09. 12:39
papplacko
Zx10r 2005 ös motorblokk 2 db eladó az egyik müködö képes másik alaktrésznek jó inkejektor kábelköteg kuplung starlane gyorsváltó és sok más maradék cucc 250. 000ért vihető.
[#5518014] 2019. 02. 05. 15:46
motorskiller
Ez a beszéd! Suzukit kell venni!
[#5518011] 2019. 02. 05. 15:40
Sedu
Pont az volt. Fekete Z1000 akkor kb. 2 éves újszerű. 9-eshez képest nem ment, kényelmetlen volt, zabált, rezgett. Később futómű cserével zx9r vezérműtengelyekkel sokkal jobb lett.
[#5518006] 2019. 02. 05. 15:22
gorre
pipifax rátapintottál a lényegre, úgysem vágom ezeket a dolgokat, felesleges köröket futnék.
Mindegy........ úgy sem jött be ez a teli zöld szín, majd szólok faternak vegyen valami jobbat meg újabbat és nem lesz gondom az utána szaladgálással.
De köszi a sok infót.
[#5518005] 2019. 02. 05. 15:22
kawa550
Motorrevü tesztjén gyepáltam Z1000-et, nekem nagyon tetszett. Erős, könnyű, kezes, nekem még kényelmes is volt, csak a szél még nakedhez képest is kibaszottul fúj rajta, 160 felett a sisak állszíj meg akart fojtani. Ettől függetlenül szívesen látnék egy elsőszériás duplacsövest a garázsomban. És valamiért én is, meg az asszony is a Z összes szériáját nagyon passzentosan kényelmesnek találtuk, kicsi nagy közepes egyre megy, mind jó.
[#5517986] 2019. 02. 05. 15:00
Sedu
zx9-em kipufogója szakadt le amikor elvittem beszámoltatni a z1000-be. Nagyon rossz csere volt, az autópályán már káromkodtam, pedig műszakilag hibátlan volt a Z1000.
[#5517981] 2019. 02. 05. 14:53
kawa550
Másik láncos kalandom az asszony GPz-je volt. Mikor a Rexit vettem Győrben az Almánál, a kis GPz-vel mentem fel, mert azt meg el akartuk épp adni, mondom hátha beszámolják ha úgy adódik. Csorna után kamion, visszakettőpadlógáz, a kamion felénél rárúgom anégyest, erre köszörülés hátulról a motor meg baxik gyorsulni. Visszasoroltam szépen a helyemre, megálltam az út szélén, a lánc meg lelógott a földre. Lerágta az anya a menetet a feszítő csvarjáról, oszt úgy lelazult a lánc, hogy leesett menet közben. Kézzel simán vissza tudtam akasztani olyan laza volt. ezek után igen lassacskán csorogtam vele Győrig, aztán mondtam nekik, hogyha úgyis átnézik a beszámítás miatt, akkor tegyenek már bele egy csavart, hogy haza tudjak menni vele. Ezek után már nem nagyon akarták beszámolni, nem is értem miért.....
[#5517883] 2019. 02. 05. 12:01
pipifax
szegény csimbi nem járt ilyen jól Blokcsere lett a láncszakadásból

Én egyszer azt hittem a kuplung adta meg magát Fazi komámhoz tépetek egy poros bekötőúton. A többiek már rég ott voltak,. Lefordulok a hatosról a bekötő útra. Egyes teligázra csak bőg a motor, szúrom a kettest, csak bőg, szúrom a hármast szintén full gáz csak bőg kb. 40-ig kigyorsúlhattam Mondom mija fasz visszaengedem a gázt lökött egy nagyot ahogy a kerék visszalassult lett némi tapadás
[#5517815] 2019. 02. 05. 8:44
jimy_L
Merjóóó!!!
[#5517813] 2019. 02. 05. 8:37
kawa550
Körforgalomból jöttem ki teligázon, 2., 3., rúgom a 4.-et, motor üvölt, gyorsulás semmi, mondom lukat váltottam, ügyes gyerek vagyok, rárugok még egyet, semmi. Gurultam vagy 300m-t mire rájöttem hogy a rexi letépte a láncát. Persze mindezt éjjel, Ausztriában, melóból hazajövet....... Másnap világosban megtaláltam az árokban, egy belefaragott patentszemmel alapjáraton még hazajöttem vele.
[#5517810] 2019. 02. 05. 8:03
Sedu
Az hagyján de miért kell utcán 2.-ban tiltás körül menni. 4.-ben is jól húz 140-200 között.
[#5517790] 2019. 02. 05. 1:13
pipifax
ez kamu felvétel ilyen üres út a világon nincsen