) biztos megoldható, de lehet hogy van kompromisszumos megoldás a kettő között is. Sztem kérdezz rá (én a Maxxpower-t ajánlom, Bp. legnagyobb Honfa kereskedője, és velem mindig nagyon korrektek voltak, mindent meg tudnak oldani!
.
) , és legyen sportgép (nem naked, vagy félidomos). Innetől kész. 600RR, R6, ZX-636, Gixxer6. Csocsi. Sztem mindegyiken borítékolva van a tolókocsi, ha nem a koporsó egy totál kezdőnek. SENKINEK nincs akkora önkontrollja, hogy egy ilyen gépet néha-néha ne kóstolgasson. Márpedig akkor tuti perec. Ezen nincs mit kozmetikázni. A másik meg, hogy a fokozatosság a motorozási tudás gyorsabb fejlődése miatt is fontos. Vehet az ember R1-et is, mehet vele max. 5ezres fordulatig, és akkor mi van? Fél méter majrécsík, nulla döntési képesség, gáz-és fékkezelés béna. Talán évek múlva már kezdi érezni a gépet?! Ezért sem ajánlott rögtön naggyal kezdeni.
), és a vége 215. Ez nem sietős egy kezdőnek?
na alakul vagy ezzel is hamar meghalnék
.
.... azért akarsz meghalni mert jó hangja van a mocinak.... pff szerintem kezdőnek a 600-as is ok főleg speed-ben. Nekem nnincs valami erős motorom egy 600-ashoz képest de azi tud meglepit okozni......
De tudod mit, még az is lehet hogy igazad van és egy 600-assal is meg lehet tanulni motorozni (ER, SV rendben is vannak, bár CBR RR-ről van inkább szó). Nekem 17 évesen 125-ösöm volt, azóta 10 év telt el, most 600-asom van, és szerintem még ennek sem ismerem a határait..!