az első poén az volt hogy a naked(meztelen,idom nélküli)kategóriában indult,a második hogy olyan kicsi volt a hátsó fogaskerék mint,1 sör alátét
rádión beszélgettek és a csaj közölte 204mérföldnél,hogy most rakom 5.-be
ja és turbós volt!majdnem meg kellett tolni hogy felvegye a trappot
nem semmi volt
,az enyém 6ban úgy gyorsul,mint a 10es 4ben,és ez tény.
.de nem kell őket összehasonlítani
,az egyik egy szarrákönyített törősvázú pályagép,a nagyobbik meg egy mindennap kényelmesen használható steroidos hiperbike tank,ha meg 10espárti vagy akkor mér jársz 9essel.
.
.
Kevesebb teknix, kevesebb gond
Az enyimben csak végtiltás volt valamikor, de az is el lett takarítva
Viszont ha kanyarodni kellett volna, na ott lett volna viszontlátásra
Bár a motoron legfőképp jómagam vagyok a tuning
Persze néhány hétvége alatt ezt megszokták, de amikor látták, hogy a kék csónak van kikötve a parthoz, onnantó mindíg a másik oldalba sunnyogtak
)
Csepelen 4-5 éve fejbe lőtték az egyik versenyzőtársamat, mert véletlen elkapott egy damilt..............vannak szép sztorik ezzel kapcsolatban
Fadd-Domboriba vagy a Tolnai Felső holtágra. (a betonút választja el a kettőt) Mind a két vizen pecáztam a Tolnai ágon sokkal többet, oda 3 évig jártam. Mondjuk a Kenusokkal és a kajakosokkal nem voltunk nagy barátok, de asszem egyik horgász se, mindíg a szélvizen akartak takarásba elhúzni a zsinorjaink között, nem mind úszta meg pofon nélkül...
Nem a motort vered meg, hanem a pilótát...