meg gyertyát a mociban... olaj Motul V300 full szintetikus észter bázisú " ami nekem bevált " nem olcsó, viszont drága
.. gyertya pedig NGK platinium ami bele való,
most van a mociban kereken 40E és még az eredeti gyertya van benne
Mostanában csinál olyat a moci, hogy melegen nehezebben indul,
hidegen nincs gáz
melegen csak annyi, hogy picit tovább kell tekertetni...
ezt azóta csinálja, hogy belekerült a PC .... pedig elvileg
semmi köze hozzá
most van a gumiban 1300 Km és még mindig tuti a minta, pedig csak 2 személlyel használom a motort
még én tartom életben valamennyire, hogy meg ne dögöljön...
De ha akarom akkor sokkal több km-t is kibír egy hátsó gumi. Fékbetétet meg tudni kell használni. Az, h marha módjára állandóan azt húzod az csak azt mutatja, h nem tudod rendesen használni a motorodat. Pl ha nem muszály, én nagyon sokszor motorfékkel fékezek, illetve a hátsóféket is használom. Ezért már a második szezonomat megyek evvel a fékbetéttel, még régen volt, h 3szor cseréltem egy szezonban...
. Utána következő 3 hét sajna nem jó, mert meló, meló, meló
Ma pedig olajcsere és ha nem szakad le az ég, irány Balcsira nyaralni mocival
Tegnap versenyeztem egy cbr1000rr-rel. 2 személyjel, cuccokkal voltunk és nem bírt el velem a tag. 290-nél mintha elfogyott volna a Honda, mert lassan kezdtem elmenni mellette és még simán gyorsultam
60000km, 9 év és még mindig jó bikába van a gép
Bár elkelne már egy féktárcsa/kuplung/pár váltóalkatrész csere
:csini titkárnő
Bird Mester
!gyere a papáhó
De okos
A gurulást meg majd ledumcsizzuk