ha én kimemtem volna a ringre Muja 2:13 at megy! Pusztán attól hogy szóban buzditom!
és a motornak sincs kutya baja sem hál istennek.
A kék a gyorsabbik kör.
Szóval a cél végén egyértelműen lassabb voltam ma de 30m! később fékeztem. Nagyjából ezt is éreztem. 1-es kanyarig végig gyorsabb vagyok meg a kanyart is gyorsabban abszolválom. Aztán sokkal jobban gyorsítok ki de aztán még is beelőz a piros vonal (kacsázik a dunlop elspórolom a gázt). A 2-es kanyarban marha jól tanusítja amit éreztem. Sokszor azt éreztem, hogy szinte repülök bele a kanyarba. Ahogy fékezek a mai vonal végig +10km/h mutat. Aztán a kanyarban a leglassabb ponton csak 4km/h az előny de addigra valszeg 30m hátrányban a 06,7-es bemenetel.
3-as kanyarban kicsit gyorsabb vagyok a manselles féktávot később is kezdem de látszik amit éreztem, hogy még a leggyorsabb körömben is tovább fékeztem mint a 06,7-ben.
Uszodás rész olyan amilyen, sikán féktávján 10m hoztam, a sikánban a görbe alapján pont fordítva mentem valszeg a rövidebb féktáv miatt túl bő lére engedtem a jobbos részt emiatt később gyorsítottam ki és a tempó is kisebb viszont utána a bal-jobban gyorsabb voltam ma.
Gyors balos hasonló de a jobbost túl bőre vettem megint ezért a lassabb körömben nagyobb tempót értem el a lejtős egyenesben.
A -3-at teljesen másként vettem, a -2 dettó (látszik, hogy kísérleteztem).