{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5416294] 2018. 01. 22. 22:40
Dáriusz
https://www.google.hu/search?q...: Ilyet valaki tud szerezni vagy esetleg a méreteit tudja vaki? Nekem csak a műanyaglapra lenne szükségem. vagy valami hasonló megoldásra ha esetleg valakinek van egy ötlete. Előre is köszönöm.
[#5414495] 2018. 01. 17. 15:28
ddt500
Utcára tök mindegy de az 5.1 jobb. Csak cseréld le 2 évente (vagy minden télen).
[#5414490] 2018. 01. 17. 14:51
alfagyuri
Metzeler M5 lett a vége tegnap meg is jött. :) Dot 4 vagy 5.1 legyen a fékolaj?
[#5411913] 2018. 01. 07. 18:05
Gyurgyalag
Az előzőt véletlen befejezetlenül küldtem el. Bocsi.
Szóval...
De a Te kedvedet nem akarom elvenni. Motorozz óvatosan, és tölts fel minnél több hasonlóan szép képet, mint amilyeneket a minap töltöttél. Mi szobamotorosok meg majd csorgatjuk a nyálunkat addig is.
[#5411908] 2018. 01. 07. 18:02
Gyurgyalag
Ebben igazad van, de szerintem pár órányi óvatoskodó motorozás nem ad annyi plusszt, mint amekkora a kockázat. És arról nem beszélve, hogy nem biztos, hogy egy rosszul sikerült manőver csak anyagi kárral jár. Na, én ezért nem megyek ilyenkor.
De Te
[#5411813] 2018. 01. 07. 13:04
Carlo77
Akkomost énis kinézek, megjáratom a 117lovat!
[#5411812] 2018. 01. 07. 12:51
alfagyuri
Én is mentem vele tegnap meg szerintem mindjárt kimegyek ma is.És nagyon jó volt
[#5411778] 2018. 01. 07. 9:38
himizoli
persze,,érthető
[#5411777] 2018. 01. 07. 9:31
Carlo77
Igazából SZERINTEM a motor-autó nem személy,tárgy nem azért van hogy a garázsban álljon
Használom amikor tudom.
[#5411773] 2018. 01. 07. 9:18
himizoli
Főleg ha a "poros" útról betekersz a vizes útra!Lehet kapaszkodni ,meg ügyeskedni hogy ne vágjon földhöz!! Akik ebben a "szép időben"előveszik bátor gyerekek....Ezeket a motorgumikat nem 0-5 fokos aszfaltra tervezték....
[#5411728] 2018. 01. 06. 20:28
benyó2
Nagyon szigorú vagy ....
Ezek még anyagból vannak !
[#5411724] 2018. 01. 06. 20:23
Gyurgyalag
De nem ám!
Viszont autóztam, és 2 dolog igen elgondolkoztatott.
1.) Láttam egy motorost, aki egy száraz útszakaszon haladt. Maga köré konkrétan port kavart a megszáradt sóból.
2.) Befordultam egy árnyékos útszakaszra, ahol tiszta víz volt az út. Vagy inkább sónedves.
Hááááát, én ennek inkább nem tenném ki a gépet. Majd csak akkor viszem ki, ha tavasszal esett annyi eső, ami már szépen lemosta az utakról a sót.
[#5411721] 2018. 01. 06. 20:19
benyó2
Köszi ! imádom még élek megmarad az tuti !
[#5411691] 2018. 01. 06. 19:42
himizoli
Szép kis motor!!
[#5411650] 2018. 01. 06. 17:56
benyó2
Hali még meleg! Más nem húzta a gázt?
[#5411539] 2018. 01. 05. 23:29
brumi7r
Való igaz, hogy az eleje fontosabb én se adtam volna egy vasat sem ezért a gumiért, de a szükség nagy úr. Az előző szettben van még pár száz km, de műszakira már nem mertem elvinni vele a motort, ez a két kerék meg kompletten megvolt jó gumikkal úgyhogy este kerékcsere, féknyereg kitakarítva, fékolaj lecserélve. Reggel indulok műszakira, gondoltam csinálok egy fékpróbát mivel a betétek nem ennek a keréknek a tárcsáihoz vannak kopva lássuk mit csinál. Szerintem így ne csináljon senki fékpróbát ismeretlen gumival! 1: motor bemelegítés 2: utcára kitol, rider felül 3: 1-esbe kapcsol majd egy kövér gázzal elindul 4: kb 30-40 méter és rámarkol a fékkarra 5: első kerék azonnal megcsúszik, mivel ott pont meg van süllyedve az aszfalt nem is egyenesen, hanem jobbra elkezd kicsúszni a kerék 6: fékkar azonnal elenged, pulzus 150, gatya tele és lehet hálát adni a jóistennek, hogy nem történt baj. Szóval tavasszal megy vissza arra a pár km-re ami még benne van a régi kerék, a sportmax meg le lesz cserélve.
[#5411343] 2018. 01. 05. 13:59
kawaszeki
tudok adni elérhetőséget egy olyantól aki zx10r be 80e km-t tett, max 4-5000 km tudott egy új gumi, most épp egy 2012-est nyúz, 170-180 LE egyszerűen lesikálja azt a 4-5 mm tapadó réteget, és ott 200kg a motor tömege, egy zx12r 240 kg környéke, ott még a súly is dob a kopáson. egyszerű, időben és jól tájékozottan kell gumit vásárolni, ami nem pont azt takarja hogy megnézed az r17 .hu kínálatát. olyan 30-35 e ft volt ha jól emléxem a 3 db gumi futárral a dunántúlról, nem likas nem javított, az oldala volt kopott a közepe szinte épp volt.
[#5411340] 2018. 01. 05. 13:47
kawaszeki
sajnos nem lehet a p1 race-n vissza olvasni a cikkeket, de egy régebbi cikkben megírták hogy stoner csak is az első gumira figyelt, ha ott van tapadás akkor hátul bármi lehet fent. tehát érdemes az elsőt komolyabb figyelemnek kitenni hisz ott az irányítás kulcsa + azt nem tudod erőből erővel felmelegíteni. én pl októbertől eső gumit használtam december-ig. míg egy sima fél sport gumi épp langyos volt egy debrecen fehérgyarmat ralin - több mint 100 db kisebb nagyobb kanyar van benne- addig az eső gumi forróra melegedett, úgy fogott mint ha nyár lenne. elől még melegebb időben is fent hagytam, ott nem igazán akart kopni + meg viselte ha többet mentem egyenesen. cimborám zx6-al pálya motorozott és utcán is azzal kente, ha valaki kihajtotta belőle a lelket és a maximumot akkor ő az volt, ott mind a 122LE dolgozott ahogy illett. ő december -január időszakban rendelt a dunántúlról egy szettet, ami 3 db gumit takart. egy db elsőt ami puha volt, 2db hátsót medium és soft kivitelben. hátul a médiummal kezdett hisz a vissza szokás és a tavaszi túrák alatt kiismerte és volt türelme melegíteni, majd április végétől a pályanapokon és a közúton lőtte a gépet. nyár közepére oda lett a médium, a puha keverékkel pedig épp kihúzta az őszt. ő continental road-al kezdte, azzal burkolt párat majd a sport változatot használta, azzal is volt gondja, végül a race változatra mondta hogy jó. legutóbb, miután letette örökre a lantot bridgeston gumit vett, azzal soha nem volt gondja nem esett nem csúszott, viszont vászonig kellett küldeni a hátsókat hogy kibírja a szezont. a bridgeston márkáját nem vágom, de utcai gumik voltak amikkel tehetősebb pilóták mentek egy verseny napot. egy zx6 fejidom 40-50 e ft egy lápa 40 e ft, két oldalidom festve 20-25 e ft, egy csont törés vagy ficam akár évek is lehetnek. mindenki a vezetési stílusának és lakhelyének figyelembe vételével válasszon motorgumit, aki csak a szabályok betartásával egyenes úton akar közlekedni annak megfelel a pirelli sport max és más átlag gumi, de aki amint meglát egy szerpentint, és már próbálgatja a határokat az d212 alatt ne kezdjen nézelődni, + hagyjunk időt a guminak is melegedni, tehát a sík útról nem illik fel esni a szerpentinre + érdemes egy átlag felderítő tempót menni oda / vissza, hogy ne csak a gumik, de a pilóta is felkészüljön a kanyargásra.
[#5411270] 2018. 01. 05. 9:44
benyó2
Van hogy én is szoktam börgetni télen !
[#5411169] 2018. 01. 04. 19:04
benyó2
Szia. igen jó ár én is néztem ,köszi !
[#5411153] 2018. 01. 04. 18:12
pécsikawa
Kedves Benyo2! Amit carlo77 belinkelt PIRELLI Diablo Rosso II pár
120/70 ZR 17 (K) & 180/55 ZR 17 67ésfél ezer pénzért,ha tényleg létező ajánlat jó ár,mert a pilot power2ct- hez képest 7500-al drágább csak és ez egy tényleg figyelemre méltó ajánlat.Cimborám 180pacis ezres gixerjén(k5) is ez van és ő is egyik legjobbnak mondta és már kipróbált pár fajtát.A Motorrevü 2017/8-as számában a németek 6db zx10 bevetésével,4000km lehajtásával teszteltek 6 különböző top utcai szupersport gumikat és ezt a Pirelli Diablo Rosso 3 nyerte ami ugye a 2-es továbbfejlesztett talán tavaly megjelent változata,csak sajnos még jóval drágább mint a 2-es változat.De ez is egy plusz pont a pirelli mellett,hogy tényleg tudnak jó és tartós gumit gyártani.
[#5411041] 2018. 01. 04. 9:46
brumi7r
Supercorsát elírtam nem diablo hanem dragon.
Rosso corsa tesz: http://motorinfo.hu/bemutato/2010/09/01/minden_nap_versenynap_diablo_rosso_corsa/
[#5411023] 2018. 01. 04. 1:02
brumi7r
11 éves sportmax-al majdnem földhöz vágtam én is szeptemberben a vasat (első keréken volt/van)
Nekem volt elöl diablo rosso corsa 2013-as + diablo supercorsa pro 2012-es hátul, jó gumi mind a kettő. Supercorsa gyorsan kopik, de tapad mint állat. Használtan vettem a hátsóban lehetett vagy 2-300 km az első kb 75%-os volt, még most is vajpuha mind a kettő. Most hátul van dunlop 211 gp 2011-es és nagyon jó gumi nincs bekeményedve, elöl a már említett sportmax 2006-ból amit már nem is neveznék guminak. Rosso corsa jó választás lehet szettben is mert a hátsója 2komp. és ezt a pirelli már ajánlja pályanapra is. Valahol volt fent magyar nyelvű teszt is róla.
[#5411005] 2018. 01. 03. 20:15
alfagyuri
Én is mennék csak nem tudok rendszám nélkül.
[#5410996] 2018. 01. 03. 19:59
Carlo77
Ilyenkor szoktam menni ha nem esik szerintem nem tesz jót ha álló helyzetben járatom.
Ha a hétvégén jó idő lesz megyek megint.(70-80km)