{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5551683] 2019. 06. 16. 12:12
rikszi
Kawasakinál 58.700/db az ára,utángyártott nem létezik
[#5551682] 2019. 06. 16. 12:11
rikszi
[#5551681] 2019. 06. 16. 12:10
rikszi
Sziasztok!Eladó!Kawasaki Zx6R Ninja-hoz 4db KEIHIN KARBURATOR MEMBRAN!Gyári,hibátlan állapotú..angliából származó hibás rendelés miatt...Zx9Rhez rendeltem,elnézte az angol
[#5549541] 2019. 06. 02. 17:15
kawaszeki
nekem a bal oldali kormánykapcsoló kábel csatlakozójának a hibájakor indult csak a kuplung behúzására. ha nem akar indulni akkor vedd le a tankot és a légszűrőházat, alatta fogod megtalálni a csatlakozókat ha megmozgatod feszegeted és helyre álla rend akkor ott kell keresned a hibát, nem titok én is toltam már a zx9B -t emiatt a hiba miatt, csak kb 2 teljes nap mire megtalálod a hiba helyét. nos ugyebár aki használja és nem csak hétvégente ül rá az nem tud 2 napot hibakeresni. tehát toltam ....... mit hibát keresetem volna, sztán végül is csak porrá szedtem. nekem ez volt a hiba.
[#5549484] 2019. 06. 02. 11:56
Arnii
Teljesen!!

Az enyémben is ezek vannak.
[#5549479] 2019. 06. 02. 11:42
gixxer 08
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet a probléma van amikor indul kuplung nélkül és van amikor csak kuplungal indul? Zx6r 1999
[#5548637] 2019. 05. 28. 21:00
BalyOne
Szerintem AMMEN
[#5548041] 2019. 05. 26. 14:08
kawaszeki
semmi baja a gumi fékcsőnek, az alsó munkahengerek valamelyike lett hibás. asztalos vagy patent fogóval körültekintően elszorítod egyenként a két alsó munkahengerhez menő csövet amelyiknél felkeményedik a fék ott a hiba. ez olyan "farmer" hiba keresés.
[#5548039] 2019. 05. 26. 14:04
kawaszeki
van deknim.
[#5548012] 2019. 05. 26. 12:24
miszterenderzon
Sziasztok!
Kawasaki 05-06 Zx6r-hez rendelném ezt a pakkot,csak annyi a kérdés,hogy ez így patent?!
Köszönöm a válaszotokat.
Üdv,
Attila
Yuasa YTX9-BS akkumulátor
Motul 7100 10W40 4l motorolaj
Bosch DOT 5.1 1l/1000ml fékfolyadék/fékolaj
Motul Motocool Factory Line -35°C hűtőfolyadék 1l
HifloFiltro HF204RC racing/verseny olajszűrő
[#5546757] 2019. 05. 20. 16:06
alfagyuri
Sziasztok!
Feleslegesen vettem 20000-ért átadnám ha érdekel valakit.
[#5546087] 2019. 05. 17. 21:09
bence0000
Üdv!
1998as zx6r bont valaki?
Generátor deknire lenne szükségem!
[#5543889] 2019. 05. 09. 12:51
ddt500
[#5543885] 2019. 05. 09. 12:22
Saca_929RR
Jó akkor úgy fogalmazok, hogy gumi fékcső, mert nem tudom, hogy az előző tulaj cserélte-e már. Csak amikor vettem, nekem azt mondták, hogy a motor kintről lett behozva egy motorszerelő srácnak, aki az egészet átnézte és cserélt rajta mindent ami olyan volt, rendbe rakta teljesen. És már akkor is olyan szarul bent fogott a "fékkar". Mivel egyik motoromnál se tapasztaltam még ilyet, ezért kérdeztem rá itt.
[#5543842] 2019. 05. 09. 10:35
Apám
Ezt magyarázd el a műszakin is!
[#5543810] 2019. 05. 09. 2:26
ddt500
Már minthogy a 15 éves gumi fékcső kitágult-e mára? Igen. Amennyire tudom a gumi fékcsövet 4 (de lehet 2) évente cserélni kell.
Fém fékcsövet rá de gyorsan. Ártani nem árthat.
[#5543800] 2019. 05. 08. 22:41
Saca_929RR
2004-es zx6r 636 az alany. Mindenkinek bent fog az első fék, vagy csak az enyémet nem lehet normálisan megcsinálni? Nem levegős, még mielőtt valaki azt mondaná, nem puhul fel, és baromi nagyot fog. Viszont már annyira bent, hogy szinte hozzáér a kar a csutkához. (teljesen kiállított pozícióban). A főfékhengert szétszedtem, kipucoltam, javítókészlettel kicseréltem, a nyergeket is szétszedtem teljesen, átnéztem, kipucoltam. Új olaj, légtelenítés, és talán egy hangyányival jobb. Az első tárcsák még limiten felül van. Gyári fékcső tágulhat már akkorát ilyen idősen, vagy mi lehet a gond? Másnak már kint is kemény a fékkar, ha csak éppen behúzza?
[#5539331] 2019. 04. 23. 19:35
JeDi.
Üdv mindenkinek!

Kábelkötegre lenne szükségem egy 2006-os ZX-6R-hez. Ha valaki tud segíteni az ügyben az kérem ne tartsa magában az információt, mert itt a szomszédban az orrom elől vittek el egyet... Előre is köszönöm!
[#5537639] 2019. 04. 15. 14:40
mondeotddi
Üdv.

Eladó 2003-2004 es évjáratú ZX-6R 636 Ninjához gyári állapotú féktárcsáim.

Érdeklődni lásd a lenti linken.

https://auto.jofogas.hu/csongrad/Kawasaki_Zx_6R_zx6r_Ninja_gyari_fektarcsak_hibatlan_8000_km_t_futott_91297050.htm
[#5534541] 2019. 04. 01. 12:26
BalyOne
Valakinek esetleg 636C (B) ZX10 05 műszerfal (tachometer) háza/de minimum annak hátlapját nem ásta el a kutya a kerbe' ? ALI-ra 1 hónapot kell várni...
Esztétikai hiba ne feltétlenül akadály, ha összecsavarozható az előlappal, kontra a 2 szélső műanyag nincs letörve, ami a konzolba (gumialátétjébe) megy...
[#5533657] 2019. 03. 27. 10:31
Tiger20
Rendben, köszönöm.
[#5533653] 2019. 03. 27. 10:13
kawaszeki
ha nem értesz hozzá akkor a tanács sem fog sokat segíteni, ha nincs szerszámod az pedig még nagyobb hátrány, ha leírjuk miért nem indul akkor pedig kb 10-20 olyan alkatrészt kell ellenőrizned ami csak szerelés után tudsz kiszabadítani tesztelni szétszerelni. próbálj olyan szerelőt keresni akiben bízhatsz és ha nem értesz hozzá akkor elviszed és garanciával adja vissza. holnap írok egy hibalistát mit ellenőrizned kell a start gomb lenyomása előtt.
[#5533650] 2019. 03. 27. 9:50
Tiger20
Sziasztok,
Szeretnék tanácsot kérni olyan ügyben hogy valamiért az Istennek se tudom beindítani a motoromat az elmúlt pár hete... (98-as ZX6R)
Ami történik, hogy teker az indítómotor, de ennyi. Akksi jó.
Előtörténet:
tavaly is csinálta ezt, decemberben volt szervízben, karburátor tisztítás, beállítás és gyertya csere volt rajta. Akkor indult amikor elhoztam szervízből, meg utána talán még
1x mentem vele, mert aztán elraktam télire. (ez kb december 10 körül volt.)
Aztán március elején amikor elővettem, megint nem indult egyáltalán. Gondoltam, lehet mert sokat állt stb, aztán végül nagy nehezen néhány nap próbálkozás után sikerült beindítani nem tudom hogy...
Azóta mentem vele párszor, majd második hete megint nem indul...
Ha beindul, szépen jár, megy rendesen, menet közben sose áll le.
Azt vettem észre, hogy ha hosszabb ideig áll (kb 1 hét), főleg akkor jelentkezik a probléma. 2 hete még mentem vele szombaton, majd vasárnap indult elsőre.

Illetve tegnap előtt meg olyat csinált, hogy indítom, elsőre indult!, szívató rajta volt félig, motor felpörög, majd 1-2 mp után leállt. Utána meg a fent említett tünet akárhányszor ráindítok: teker, de nem indul?
Kipufugóban érzem a benzinszagot, szóval szerintem kap üzemanyagot. Vagy lehet túl sokat/keveset kap?
Valami tipp mit lehetne tenni?
Ugye az a baj, hogy ma reggel voltam abban a szervízben ahol decemberben, de így vakon nem tudnak mit mondani, vigyem be... OK, de ugye lábon nem megy ha nem indul, meg másik hogy leghamarabb május elején vihetném...
Hát most nem szeretnék 1.5 hónapot várni erre. De ugye beindul a szezon, és minden szervíz el van havazva melóval.

Az a baj hogy eléggé korlátozottak a lehetőségeim, nem nagyon vannak szerszámaim, meg érteni se nagyon értek hozzá.
Amúgy pont most szombatra beszéltem meg időpontot egy szervízzel (vidéken, Szolnokon, mert más dolgokat is meg kellene rajta nézetni szezon elején), de ha nem indul be, akkor nem jutok el hozzá se.
[#5533248] 2019. 03. 25. 11:56
BalyOne
'05 + '06-os NINJA-ból van 600-as (NINJA ZX6R - 600RR) , de valóban utcára gyakoribb volt a NINJA ZX6R = 636C modell...
Tudtommal a KAWA a 600-asból kihagyta 2007 évjárattól a 636 köbcentis modellek gyártását, és 2013-ban hozta vissza...
Esetleg olyan hiba nem lehet, hogy benézte a hirdető a gyártási évet a első forgalomba helyezéssel ? Nálam is ugyanez volt a story... 2006-os modell 2007-től forgalomban...
Nem vagyok benne biztos, de nagyon nem valószínű, hogy a '07-es fehár műszerfalát rá lehet tenni korábbi modellre és fordítva sem...
[#5533222] 2019. 03. 25. 8:53
kawaszeki
van gyári és van utángyártott tükör. a tükör része nem szerelhető, csak ha kiveszed belőle a tükör lapot. elméletileg lehetséges csak jól/ megfelelően fel kell melegíteni a tükör anyagát akkor ki lehet venni a lapot és húzni a rugót rögzítő csavaron. az utángyártott tükrök gyengék azzal nem is érdemes próbálkozni.