bár én is ráértem volna még azzal a kanyargással. no sebaj. a lényeg hogy nem történt semmi
Gratulálok a 01-es idődhöz, nagyon széééép volt!
azért elég kemény volt ilyen időben motorozni..
Régóta fundálkoztam, hogy vajh a gyors balosba miért tudok dönteni a visszafordítókban meg miért nem? Volt egy ötletem, hogy nem jól ülök a motoron. Na szóval sikerült még később kiérnem a ringre mint a múltkor de szerencsére átszervezték a regisztrációt így pikk-pakk végeztem.
Jani még tegnap mondta, hogy a szabadedzésen 04-et kell mennem. Felmentem és elkezdtem kísérletezni. A 2-ik körben ért a megvilágosodás. A visszafordítókban ahogy elveszem a gázt teljesen előreesek a tank mellé és annyira beterhelem a motor elejét, hogy emiatt nem tudok fordulni. Hátul tartottam magam a gázelvételnél és a motor dőlt mint a krumpliszsák. Azonnal térdeltem MINDENHOL!
Visszamentem még egy körre. Fájt a karom, a fékem elfogyott így nem erőltettem. Éreztem, hogy minden kanyarban szép nagyokat döntök és úgy nagyjából kijön minden. 2:02.7. 2-ik hely az edzésen. A célrarában a race chrono szerint +13km/h tettem rá a keddi 05,7-es körömhöz képest.
79 vs 92.
Akkor ott úgy gondoltam, hogy ha nem csinálok semmi extrát akkor a finomítással nyerek még 1mp. Megjött a Jani kicserélte a fékbetéteimet. (A régire jobban illett már a fékhártya elnevezés). Fogott a fékem addig is csak már nagyon bejött a fékkar és nem volt megnyugtató. Délben volt az időmérőnk és iszonyat meleg volt. Árnyékban 33 fok, az aszfalt hőmérséklete 58!
Sajnos az időmérőn nem működött az RC (elnyomkodtam). Az első mért körömben majdnem zakóztam egyet. A lejtős féktávon rámartam a fékre és az új fékbetétek nagyon fogtak. Visszaengedtem majd megint behúztam. Közben megérkezett a -3-as kanyar és nemtom vagy az eleje indult meg vagy a hátulja de nagyon nagyot csúszott a motor. Ki is mentem a bukótérbe.(2:11.764) Kövi köröm 2:03.3 volt. Lejöttem informálódni meg guminyomást mérni. Balageeval azt sütöttük ki, hogy ezt a 6680-as gumit 1,4-re engedjük üzemi hőfokon hátha nem fog csúszkálni. Nem csúszkált.
Mondták mi a köröm na mondom még két kör és elég. 2:03.440, 2:02.242.
A felvezető kör végén majdnem elcsaptam a Kis Vikit. Pont a célrará előtt kezdett el gumit melegíteni én meg mentem rendesen. Hát nem tettem volna be a kezem a két motor közé. (Még egyszer is bocs).
A mansellbe sikerült úgy bemenni, hogy becsuktam a jobb szememet, hogy ne lássam mennyire van közel a külső rázókő. Szerintem max.10 centire volt és a térdem végig karcolt. Fostam mint állat.
A következő körben sikerült elfékeznem a cél végét akkor láttam, hogy a Crazy ott van mögöttem. Na összekaptam magam és végül is az 5-8 köröm egész jó volt. Úgy a 6-ik körtől már úgy elkészültem az erőmmel, hogy a sikán utáni balosba bevágódtam de már alig bírtam áttenni a jobbosba a motort. Ettől függetlenül a 7-ik körben futottam meg a legjobb körömet ami 2:01.823 lett. Utána még egy 02,9 és végem is volt. A célrarában 150-nél beváltottam a 4-et olyan fáradt voltam. Nem volt erőm kapaszkodni. (Rendesen 220-nál szoktam). Utolsó két köröm 04-es lett. A motor faszán működött a gumi nem csúszott különösebben. Valszeg ezzel a gumival megyek a következő versenyre is. Végül is a 9-ik körig a Peti mögött voltam 1-2mp-re lemaradva de nem voltam támadó helyzetbe.
Az előző futamon 45mp kaptam az elsőtől ma meg 16-ot.
Ha a fájl mpeg 2 kódolású akkor a movie maker már nem viszi mert dvd-nek nézi és azt nem hajlandó vágni.