gratulálok az egyesítéshez
a 3.menetben mentem mögötted pár kört.ahol láttam időt eldugva-racechrono ide vagy oda-a minusz 3 at talán korán fékezed meg és talán picit tul is fékezed,mert ott nagyon a picsádba másztam.a célegyós kigyorsitás viszont nagyon kajak:2 ban gyorsitottam ki,igen korán rácsavarva a potmétert és igy is távolodtál tőlem viszont a célegyenes végén ez az előnyöd megint elveszett
a mansell viszont jó..mentem veled és megmondom őszintén a bekormányzásnál kicsit tartottam tőle hogy ez mindkettőnknek sok lesz.sajna a goprot megint nem raktam fel
HBD
" Minek a rövidittése a HELP ? Hozz Egy Liter Pálinkát " ezt még nem hallottam és beszartam majdnem a röhögéstől mikor olvastam
.
.
mert ez egyúttal amolyan év végi visszatekintő is egyben. De azért kivételesen megpróbálok pozitív hangnemet megütni.
Általában 20 pályanappal és versennyel számolok egy évet de idén jó ha 10 volt. Sok mindenre számítottam: futóműgond, esés, anyagi gondok stb. de arra, hogy egyszerűen "bezár" a ring na arra nem. Az augusztusi bójázást sem számolom pályanapnak. Külön dühítő, hogy mind a szeptemberi mind a most hétvégére tervezett OB/DT/RR csodaszép időben lehetett volna.
(Köcce) Fel is ficcentettünk egy 7712-es (vagy 04-es?) slicket. Elöl maradt a régi (elöl idén még nem cseréltem). Na szóval az ötletem az volt, hogy sok kicsi sokra megy alapon most kivételesen az összes menetben megyek pár kört és már rögtön az első menetben "odateszem" magam. Egyébként egészen más hangulatban voltam mint a legutóbb. Inkább csak jól akartam érezni magam jó kis lendületes motorozással. Plusz még kicsit visszább vettem a cél végi féktávból, hogy többször forduljak el normálisan. Olyan 5-10 méterrel engedtem bővebbre.
Sajnos a sikánnál leszedték a 100-as táblát ami hol zavart hol nem.
Kénytelen voltam a Balihoz elballagni egy rendes pumpáért amivel orvosoltuk a gondot.
Mentem mint a barom 2x előztem a gyors balosban odatettem magam ahogy kell. 3 kör után piros zászló. Célrarában bukás, mentő miegymás. Lejöttünk és én már fel sem mentem újra. 2:01.7. Előzésekkel ez is elfogadható de alapvetően egy nagy sz.r. Viszont egyszer úgy megvállaltam a -2-őt, hogy majdnem összecsináltam magam. Végig egykeréken gyorsítottam majd amikor elengedtem a gázt már néztem hova fogok repülni olyan nagynak éreztem a tempót. De aztán elfordultam karistoló váltókarral. 154km/h-ra gyorsítottam ami gondolom sokaknak nem mond semmit de a Bérczi Dávid a Pezibar alatt 157-ig jutott ott szóval nem rossz na.
Mutatom a Janinak mi van. Utána dühöngtem 10mp-ig mert hát nehéz lett volna 1:59,7-et futni mi? Mer az 59,9 az még inkább 2:00.
Mindegy feladat teljesítve.
Valami 34-es rajtszámú emberke aki nem is ment rosszul mert kénytelen voltam még egy kört menni mögötte. Na a következő cél végét jobban bevállaltam és sikerült kifékeznem. Jött két gyors kör de az utolsóban olyan szinten elfáradtam, hogy majdnem nem vettem be a gyors balost mert nem bírtam balra kiülni. Egyébként a mai nap sikerült megfejtenem ennek az okát. Az uszoda kanyar közepén annyira görcsösen kapaszkodom a motorba, hogy ott fáradok el. Érdekes módon a célrarában nincs ilyen gondom. Na mindegy majd jövőre kijavítom. Az uccsó kör végén már minden kanyarban mondogattam, hogy vazze csak kapaszkodj mindjárt vége és mehetsz haza!
Na ezt is túléltem. Még a levezető körömben kicsit összeakaszkodtam a Janival mert ő jobbról akart kerülni az uszodában de én meg húzódtam ki, hogy elengedjem őket. Nem lett belőle baj és a sikánnál már kaptuk is a piros zászlót.
Vazze ha most kezdődne a nap....(58). Ja a másik köröm 2:00.5 lett.
Úgy nagyjából ennyi. Jó kis születésnapi ajándék ez.
asszem idénre bezárt a bazár.
majd mindjart dobok 1 csokis pilotat
kuplung jó ,fogaskerék jó és eddig nem csinálta olyan mintha megcsúszna kerék és utána meg fogna és agresszíven megy ahogy kell.