Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, de ez a szar nem teszi fel a beállítási táblázatokat.
...természetesen minél lágyabb rugózást szeretnék,h. ne repkedjek a nyeregben, egy 2mm es bukkanó miatt.
Nem tudom Te mennyire vagy otthon a német nyelvben,de itt egy kis segítség ha neki akarsz látni:
LX
a motor súlyán mennyit tudtál csökkenteni a leszerelt alkatrészekkel?
A gépet átirattad, vagy csak pályára hsználod?
ÍÍÍÍ baz....

A felfüggesztés beállítását több szempont határozza meg.
Mennyire mélyet döntesz, milyen gumi van a gépen, kemény vagy lágy rugózást akarsz, magas, vagy alacsonyabb sebességhez, az út minősége, és, hogy mennyire hajlamos a motor az eleje megemelésére.
Kb. ezeket kombinálva, számolgatva szokták a "profik" beállítani a futóművet.
A gyári beállítást egy 68 kg-os utas nélküli terhelésre állítják.

Jobbak azt monják, hogy a h-ring iszonyúan gyors pálya, tehát ha 130-al nem döntesz koptatóig, akkor kissebbel érdemesebb lenne foglalkoznod.
A kakucsring, kis technikás pálya és du. 2-től 6-ig 3000 a beugró.
Nem mintha nekem pályatapasztalatom lenne(idén megyek először), de egész télen a részleteket nyomoztam.

A futóátállítást pedig kb. két hete mondlam le.
...közben megnéztem a képeket,már mindent értek.
Nekem nincs trailerem, de még kocsim se ami vontatná,úgyh. nekem marad a szentendrei út.
Ráadásul ahogy romlik a Ft, előbb-utóbb a törlesztő részletre sem lesz pénzem. Lassan írhatom a hálalevelet Veres Janinak...
nem. Én semennyit! Trailerrel viszem a ringre a mocit.. Hiszen se lámpa se tükör se index.. stb.. az enyém egy kis tulzással versenymotor már csak egy versenyző kellene hozzá, aki ki tudja használni.. na de majd idén

LX
...akkor te csak annyit tekersz vele közúton,amíg leérsz a ringre?
A kép,kedves zdobrotka...
mindenki elkezdte vhol.. Persze nem egy olcsó mulatság, de a motorozás az utcán sem olcsó.. ebben szerintem egyet értünk.. és hogy őszinte legyek, inkább a ringen tanulj meg motorozni mint az utcán.. ha a ringen esel el, sokkal kisebb annak a lehetősége hogy végzetes legyen a bukás.. semmi pénzért nem nagyon tenném ki a "lábam" az utcára motorral.. de hát ez csak az én véleményem..
a beállításokat pedig úgy csinálják a gyárban hogy az átlagos embereknek, körülményeknek megfeleljen.. ergo az a legjobb (valószínűleg) az utcára! én nem tekergetném el...

LX
Köszi a jókívánságot LX!
Mennék én a Hungaroringre,de gondolom azt nem kispénzü embereknek találták ki, +aztán van annyi önkritikám,h. ott még eléggé kilógnék a sorból.
A gyári beállítás nem a pályázásnak kedvez?
Ahogy LX is írta, a felfüggesztést állítgatni a profik dolga.
Ezeken az utakon pedig semmiféle képpen nem szabad felkeményíteni.
KÉRÜNK KÉPEKET A GÉPRŐL!
Hali,

ez egy ízig-vérig sportmotor.. Ami azt jelenti hogy egy olyan futómű van alatta amit szerintem (!) inkább terveztek pályahasználatra mint utcára.. szóval tekergetheted akár hová, nem nagyon lesz kellemesebb ezeken a szar utakon... És ez nem a motor hibája.. Ha nem akarsz pattogni, akkor vagy vegyél endurot vagy irány a Hungaroring! (bár vmennyire pattogni ott is fog )
Egyébként pedig a gyári beállítás általában a legjobb utcára.. szóval én nem tekergetném.. de más lehet hogy mást mond, és lehet hogy okosabb mint én :)
egyébként pedig grat a motorhoz, és sok balesetmentes km-t és mókát a motorral! De azért csak ésszel! Az utca nem versenypálya!

LX
sziasztok!
Nemrég +leptem magam/vagy a bankot / egy 2007-es géppel, úgyh. gondoltam 1-2 dolgot ami kérdés felteszem itt...
pl.: érdemes a gyári beállításokat átállítanom,h. ne 'pattogjak' a Szentendrein minden enyhe úthibán, vagy annyit nem számít ha átállítom....?
És én megint a szar oldalon vagyok.
Na ma is volt egy kis 50es kanyar
Épp most küldött haver képet...Nézzétek meg, egy idöben készitettük, egyik pesten a másik itt vidéken van.
Devil987 hát tényleg nem volt valami kellemes idő rád,nem akarok előre inni a medve bőrére de olyat is hallottam hogy hétvégére kis felmelegedés várható ami nagyon jó lenne.Én mégis csak vissza térek a gátlós témára nekem rossz úton se volt semmi gondom,pedig mentem már olyan úton hogy a belem kirázta a gép ugye megint csak nem beszélhetünk kormánycsapkodásról mert olyan szar volt az út hogy 80km/h nál többel nem tudtam rajta menni,vagyis a motor futóműve rohadt kemény és ez nállam megakadályozza szar úton a gyorshajtást.Csak csukló fájás,gerinc bántalmak vannak olyankor a kényelem véget.De ha aztán találok egy kis jó utat akkor mehet a menet akár a csutka gáz is
Ma levertem végre egy laza 60km-t. Jo lett a kicsike...fura a gáto is de sztem stabilabb az ilyen kátyus uton is.
Már remegö kezekkel lábakkal mentem haza (peströl). Muszály volt volt mennem, ha még nem is volt annyira jo idö, de azért sütött a nap....nem mertem megkockáztatni h a héten vagy jo idö lesz vagy nem. Akkor megint várhattam volna 1 hetet
Pityu, egy gsxf-es haveromnak is ugyanolyan karbon dobja van mint a tiéd. Nem gyengén szól. Amikor eggyütt motorozok vele az enyém hangját nem is hallom. Nem jól van ez igy.
zdobrotka, nem semmi ,hogy hány helyről szerezted be a cuccaid. Nekem sem időm, sem energiám nem lenne. Amugy szoktam vikó videóit látogatni, nagyon király az a sportdob.
zdobrotka szerintem nézz szét ezen az oldalon vannak csizmák meg megkérdezheted a srácot hogy nem e tudna olcsóbban olyan sisakot szerezni amire vágysz.

http://motoroscucc.van.hu/kere...
campos nekem egy mastek karbon dob van a gépemen de szerintem nagyon állat a hangja vele
nézd meg a honlapját
http://www.mastek.hu/
Különben pedig eddig bármi kellett, szinte semmimet nem Bp-ről szereztem be.
Fejidomot bonyhádról, Sporkipuffot Békés-ből, Mocisruhát Debrecenből, A motor is kecskemétről jött, Segédvázat angliából, láncvédőt Berlinből, Bukógombát Wuppertal-ból, itt pesten SEMMIT sem lehet beszerezni. Egyetlen egy üzletecske van ami értelmes és pont. Úgyhogy jó dolgokért bizony sokáig kell kutatni.
Sportdob ügyben nézd meg viko videói között, mi van.
BZ és én is olyat vettünk.
Te jobb helyzetben vagy, mert Pesten gyorsabban le tudsz csapni 1 akcióra. Nekem még 1 sportdobra is szert kellene tennem , mert a gyári hang az nem az igazi.