! én is biztos kétségbe estem volna!:)
Leírom, hogy mi történt, hátha másnak is szüksége lesz rá valaha.
(Érdekes volt, hogy a 303-as olajszűrőt mikor levettük, teljesen száraz volt belül. Gondolhattuk, hogy nem jó a szűrő, vagy valamiért már odáig sem jut el az olaj.) Na, indítás úgy, hogy a 204-es szűrő van fent, és így sem volt nyomás.
Kezdtünk megijedni, hogy az olajpumpa okozza a problémát, így kivettük azt is. Semmi szemmel látható sérülés, ami miatt nem működne.
)
Szóval 50 rongyos lesz a gépben és szeretném egy nagyon nagy generálban részesíteni, amik úgy kb a következők:
Nem igazán értek hozzá, de kötelező olajcseréken kívül 30 nál volt 1 nagyobb generál rajta, azóta semmi nem volt cserélve benne (rajta)
- 7 éves gyári víz forog, azt cserélném mindenképp... Kell vízpumpa is, vagy ha eddig nem volt vele gondom fölösleges belepixkálni ?
- Vezérlés komplett cseréje... lánc, görgök, meg ami kell...
6 db kuplung rugón kívül soha semmi nem volt cserélve, és elég hosszú úton jár a váltókar, és néha "kis csattanás is van már"...
Lamellákat cserélném, mire érdemes: sima parafa, vagy kevlár ?
Vagy előx meg kell nézni, hogy nincs-e mélyebben kopás ? Remélem a váltóval nincs gond... Fokozatok egyébként rendben vannak...
- gyertyák (inkább sima DENSO mellett döntenék) + légszűrő
Még mindig nincs 636C-hez utángyárott légszűrő pl 5 rongyé' ?
- szelephézag állítás, injektorszinkron, teleszkóp (újra)olajzás
Más nem jut eszembe, de mit lenne még kötelező, vagy érdemes cserélni, megnézetni ?
Szóval a lényeg lehetőleg hivatalos KAWA szervízbe tolnám, és itt kérném a segítséget, hogy Pest és lehetőleg közelében (egyébként + ha nincs más a világ végére is elviszem) tudtok-e megbízható, árban normálisnak mondható konkrét kawa szervízt, ahová II. jára is szívesen vinnétek a gépeteket ?
Előre is Köszi !