Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Urak! Szeretném bejelenteni hogy motortalan lettem! Viszont ha valaki tud ajánlani egy jó 2005-ös ZX 10 et akkor megköszönném
szal ma felszereltem, mert fúrt a kíváncsiság a hangját illetően. huhh, könnyen és lazán indult és alapjáraton nagyon korrekt hangja van, fordulaton piszok jól szól, ha 10 felé forgatod alapjáraton, elveszed a tüzet kikandikál a vörös ördög a dob végén, a blokk hallhatóan könnyebben jár.
nekem meglepetés hogy jól szól.
Szeva Gábor
Pedig az nap már dolgoztam és neztelek is, hogy jössz e mert egyből ott hagytam volna a gépet de konstatáltam hogy nem jössz .

Örülök,hogy leleptel mert megint megy a buzisag és persze a mi kárunkra. Azóta voltak kovetoid jópáran. A legdurvább, hogy mi vigyunk embereket mert senki nem akar odamenni dolgozni. Szted?

Na de mindegy is. Remélem egyszer összefutunk meg
Ja és sok sikert a továbbiakban
TE Go!

nem nagyon jött össze múltkor a dumálás...gondolom még beteg voltál.

Mostmár üdv az új helyről..azé remélem még találkozunk
Milyen csúnya ez a motor hallod pfff, hogy tudsz te ezzel megjelenni ez a típus de undorító.!




, ,
, , ,
, , ,
, ,
Szuper !
Jó lett ahogy nézem ...
Biztos szépen szól ...!
Hát megérkezett végre! :)
Ilyenkor érdemes elvinni összehangoltatni?
Nincs mit, az a baj a legtöbb "szerelő" sem ismeri ezt a hibát, csak tekergetik, azt majd jó lesz...
Köszi az infót!
Sajnos ezt (is) a szerelőre bízom, mert nincs túl sok szabadidőm, meg annyira nem is vágom a témát. Úgyhogy inkább neki sem állok.
De jelenleg, még a szervizbe sem jutok el, mert két hete otthon sem voltam.
Ha 50 körül van, akkor nem lehet szelepes. Én első körben a karbira néznék rá. Ha kopott és falschot szív, akkor valószínű rá van adva az anyag kompenzáció gyanánt, az viszont melegen megfolytja. Az enyém is hasonló volt, nyáron Pesten volt hogy üresben nem tudtam 1500 fölé pörgetni, mert úgy elsokallt. Egyszer le is állt alattam a lámpánál, fél óráig tekertem, mire nagynehezen elindult. Csekkold a karbit, aztán ha szar, próbálj meg egy épet szerezni valahonnan.
holnap lelövöm azt is, olyan mint az új. ha a blokk nem kel el akkor marad és megépül pályamotornak.
Tárcsáknál mennyi az annyi?
50000 körül van benne. Jó lenne még ezt a szezont legalább kihúzni a szelepekkel. De megeshet, hogy már most is esedékes lenne. Na majd kiderül hamarosan.
2002-es motorról lett leszerelve, 9000 km futhatott, állapot képek szerint. nem nyúltam hozzá, nekem nem kell. ha összerakom a 2002-est saját részere akkor gyárit kap vagy egy perforált csövesre átalakított gyárit. állapota mint a képeken, posta mehet.
üdv! nem akartam tegnap este sötétben elb@szott képeket készíteni. íme a galéria.
szerintem ne vágd le. még nyomaték szegényebb lesz alul.
kisflex fúró popszegecs meg egy kis idő :)
Ha levágsz belőle, ígyis-úgyis kókányul fog kinézni. Nem véletlenül akkora az, amekkora...
Sziasztok.Van egy kerker dobom,és arra gondoltam mivel eladni nem tudom,hogy egy picit levàgnék belőlr.Aki csinàlt màr ilyet adhatna egy két jó tanàcsot,mert nem szeretném ,ha kókànyul nézne ki.előre is köszi!:)
9000-km es 2002-es 636 blokk is eladó.
Karbira is ránéznék, nem szippant-e már falschot a pillangótengelyeknél...
Nem tudom mennyi métert futott a masinád, de a szelepek egy bizonyos futás után olyan szinten megedződnek a folyamatos hideg, meleg-től, hogy hetente lehetne állítani, mert folyton elmászik. Ez a szívószelepekre vonatkozik, amik felülről kapják a hideg benzint, alulról meg a több ezer fokot. Az én gépemben 80ekm körül volt esedékes ezek cseréje, mert annyira feljöttek a szelepek, hogy nem igen volt állítási lehetőség.
1998-2002-re újszerű állapotú 9000km-t futott első féktárcsák és lánc szett eladó.
minnyá!