Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sztem ennyi olajfogyasztás egyáltalán nem magas!
Vagy esetleg az olajcsere óta keményebben használod
Ezzel nem nyugtattál meg.
Az olajcserém óta vettem észre, hogy lassacskán fogyasztja.
Lehet, hogy vastagabb olaj kellene neki?

Az tuti, hogy olajcsere előtt még nem fogyott.
Némelyik FZR 1000 1 litert is megeszik 1000-en.
Talán a végét járja a blokk.
Srácok...
Mi okozza a magas olajfogyasztást?
1,5 dl / 1000 km?
Nekem a dologban az érdekesség, hogy egy idő után meg visszajön a víz, és nem győzöm üríteni a tartályt.
Ilyen nekemmostanában sokszor volt :)))) egyszer mert hengerfejes volt, most meg azé mert mentem vele ringen, és hirtelen kijöttem leállítottam, aztán túl melege lett és kitolt picit :)
Nekem ZXR400-om van. A kiegyenlítő tartályom a maxon volt tavsz óta, soha nem forrt a víz, semmi, nem is fogyott. Aztán egyszer csak egyik nap megállok a benzinkútnál, szólnak hogy folyik valami a mocimból. A kiegyenlítőből folyt a túlfolyón keresztül ki elég sok, egy pohárnyi kifolyt az tuti. Normálisan mentem. Azóta se volt ilyen. ? Fura nem tom mi lehetett.
Úgy néz ki.....
Sajnos....
Behalt az oldal?
Igen furcsa dolgot csinál a motorom.
Régebben észrevettem, hogy a hűtővíz kiegyenlítő tartájában egy kevesebb a víz.
Szépen szorgalmasan töltögettem utána kb. 5-6000 km alatt egy-másfél decit.
Már kezdett belémállni, hogy hengerfejes, de se nem forr a víz se nem habos az olaj.
Erre egy hónappal ezelőtt óta, előkerül a víz. A kiegyenlítőm kb 500 km alatt MEGTELIK vízzel.
Egyszer már le kellett szívnom belőle, de már megint tele van.
Aki tudja mi lehet írja meg!
higany8

Nekem nagy szerencsém volt a fejidommal. az enyém teljesen darabokra tört.
A műanyagos elvállalta volna, ha meglett volna minden darabja ha neked is megvannak, ezek akármit össze tudnak szobrászkodni. Egyébként nem akarlak lelombozni, de szinte esélytelen a helyzeted.
Próbálkozz a német e-bay-en. Az én fejidomomat bonyhádról ( 200km ) szereztem.
A lámpámat meghegesztetettem, mivel nem tudtam másikat beszerezni. Viszont ezt a csávókám a hinyzó darabok miatt kicsit ferdére csinálta.Éppen, hogy csak össze tudtam rakni. Ezért aztán lámpát még nekem sem sikerült szereznem.

Még egy lehetőség: A motor.lap.hu -n ban egy bontók bejegyzés, az ottani bontókat próbáld meg.
Én ezektől szereztem be minden mást.
Nekem előre szóltak, hogy ha törik akkor vége a cangának, mivel nincsen hozzá alkatrész.
Ezt kegyetlenül meg kellett tapasztalnom.
De neked is.
Zdobrotka!

Én egy 2000-es ZX6R-hez keresek hasonló dolgokat. Jobbára már csak a lámpa (macska lámpa) és a fejidom maradt ami nagyobb összeg lehet. Nekem mind2-re 70 ezer Ft-ot mondtak. Tud esetleg valaki ennél olcsőbban? Hol találok ilyet? Te honnét szerezted be a cuccokat? Köszi a helpet!
Azaz 50-50 százalékos kártérítés azt jelenti a biztosítóknál, hogy senki nem fizet senkinek...
Ha 20%-ban te voltál a hibás, akkor viszont a károd 80%-át kötelesek megtéríteni!
Na srácok, megvan az árajánlat.
Így másfél hónap után.
Anyagköltség 436.000.-
Munkadíjjal, árajánlattal, egyébb költségekkel: 565.000.-

Most drukkoljatok!
Este mondja a biztosítós az összeget.
Hellotok.Meg szeretném érdeklödni,hogy a rendörség pl. 50/50 százalékot hoz ki,akkor fizet a biztositó? és ha 20százalékban én? Válaszotokat elöre is köszönöm........
Nem ennyit fogok kérni, mert nem ennyi a károm.
Csak ennyiből már kb. motorozható lenne.
Ma szétkaptam a gépet, váz, telószárak nem sérültek.
Viszont valami a motorban elszállt, mert gyorsításkor és ha csak egyenletesen megyek akkor is
rángat. Olyan érzés mintha ki akarna fogyni a benzin. Pont olyan mint amikor takarékra kell állítanod a benzincsapot mert már fogy a benya. De egyébként meg nyomatékszegény is lett. Mintha csak 65 lóerőt tudna, 9000-es fordulaton meg egyenesen elszáll minden ereje, nem tudom mi van vele.
Volt nálam a kárszakértő és megkért vigyem el a motort egy szervízbe és kérjek rá árajánlatot.
Most éppen náluk van, kb szerdára van nálam az ajánlat.
Nagy szopás.
350 000 fogsz kérni?! Én 780 000ft-os árlistát vittem nekik és abból lett 410 000. Szépen sétálj be egy kawasaki kereskedésbe és kérj egy árajánlatot. De vigyázz ne, hogy túl vastag legyen mert GTK-t mondanak rá.
Csak tájékoztatásul, hogy mindenki tisztában legyen az árakkal:

Index:5000
Fejidom(gyári apró repedéssel):50000
Lámpa:50000
Jobb tükör:7000
Fékkar:2500
Fejidom és műszerfal tartó konzol:25000
Oldalidom(még a drágább is sérült):25000-36000
V-alakú kis bizbasz ami összeköti a két idomot:25000
Kipufogó(csak dob):16000
Fékpedál:5000
Szélvédő plexi:15000
Minden ár bontós és használt alkatrész.
Minden idom fényezésre szorul.
Ez idáig fényezés nélkül: min.240000.-

Nincs a listán mert nem találtam még sehol:Fejidom és tükörtartó konzol, jobbos oldalidom és még nincsen szétszedve a motor, hogy mindent lássak.....

Tehát a biztosítónak min. 350000-et ki kell küldenie, hogy szarul ne járhassak.
Van nyoma.
Kaptam egy fénymásolt-aláírt példányt amikor ott voltam, hogy átvették.

Kemény mi?
És nyoma sincsen...
menj be újra, s vetesd át a bejelentést. legyen nálad is nyoma a bejelentésnek...
Megmondtam gyerekek.
Pénteken voltam személyesen a mávnál, leadtam a kártörténeti igazolásomat.
Azt mondták, max 72 óra és hívni fog a kárszakértő.
Tegnap a 73-órában mondom telefonálok egyet.
Felhívtam őket, azt mondja, nem történt kárbejelentés, nem intéztek semmit.
Akkor bejelentettem telefonon. Egy óra múlva hív valaki, hogy hol lehetne megnézni a motort.
Mondom a címet, minden, erre a kiscsaj, hogy még aznap, max ma visszahívnak.
Ma délben mondom ez nekem már gyanús, felhívtam őket.
Erre a tegnapi csaj bután a telefonba: Nem történt kárbejelentés[
Tehát akkor ma faxal próbálkozzak, három napon belül felhív a kárszakértő...........
MÁV a ku...a anyját. Ki a fa..om találta ki ezt a sz..t?
Ja igen, és ebből van is baleset, hogy az emberek gondolnak valamit, rutinból vezetnek, azt mégsem úgy van. Mint pl. most is.
Nem akart előzni, nem figyelt és mellé ért.
Még szép, hogy elismeri a hibát. De eleve kereszteződésben kanyarodás közben minek akart előzni? Mert az nem megoldás, ahogy írtad is, hogy ő azt mondja ( hogy ő arra számított, hogy Te rutinosan meghúzod a kart, mész, döntesz, kanyarodsz. ) ha mindenki így vezetne bármilyen járművet, akkor gondold el hány ember, halna meg naponta.