viko , ha nálam nincsen meg a kellő guminyomás akkor a motor nem felállni akar, hanem esni.
El akar dőlni. De meg tudom különböztetni a guminyomás problémát ettől, mivel ha az alacsony, a legkissebb döntésnél is bizonytalanul fut a motor.
A másik, hyogy nem tudom elhinni, hogy nektek nem akar felálni a motor kanyarban.
Nekem az xj 600-as is fel akart állni, meg haver is ezt mondja a busáról.
Halihó! Én a kanyarokban is szoktam néha elég nagyokat fékezni, de meg sem érzem stabilitásilag. Akkor volt csak a kanyarból való felállás nállam mikor nem volt meg a kellő guminyomás elöl hátul benne. Nem is tudtam, hogy a 98-99 zx-6-nak 170-es a gyári mérete,pedig majdnem ugyanaz a két motor ha jól tudom! Ritkán szoktam használni a hátsó féket is szerintem nem annyira gáz de egyértelmű hogy elől van minden súly, és azért a 6-dugatyús fékekre kell számítani és lehet is nagyon jók most cseréltem betétet 38-ezernél hátul, még a gyári volt benne.
Neked /70-es az első gumid?
Mert elvileg valamelyik kevésbé akar felkelni.
Nem tudom a /60 vagy a /70, de az egyik sokkal jobban emeli a motort ha fékezel.
Nekem most/60 van rajta. A másik, hogy mostanában elég sokat tekergettem az előfeszítésen, meg a keménységet szabályzó csavarokat. Lehet a gépem nagyon rá van már emelve az első kerékre, mert az első gumin kb 3mm a majrécsíkom a hátsón meg vagy egy centi.
Lehet le kellene ültetnem a seggét is?
De a hátsó keréken a 170-es guma helyett, 180-van ráfeszítve.
Mivel az is kicsit kinyomódik, eltudom képzelni, hogy az emeli meg a hátulját.
Tényleg egyre jobban úgy tűnik, hogy a seggét full le kellene ültetnem.
gondolj a dolgok lényegébe! ha ugy mész egy kanyarban hogy meg megy csúszik a gumid, mi történik ha még a hátsó féket is taposod! ha ismeretlen úton mész egy jótanács! NE menj úgy hogy csúszkál a gumid mert rövidtáv futó leszel a motorozás terén. a soros 9 es nek sincs akkora motorféke mint amire te gondolsz , és annak sem jobb a hátsóféke. még egy érdekesség! nekem sosem akar felállni kanyarban ha lassítok az elsőfékkel. lehet az elejével van valami gondod?
Én elfelejteném és igazat is adok neked, csak nem értem a dolog technikáját.
Kis 600-asom motorfékje egyenlő a nullával. Szerpentinen kanyarban mély döntésnél a motorfék semmit sem ér, a motor gyönyörűen begyorsul és én csak megyek lejjebb, meg lejjebb, majd elér a dolog arra a pontra, hogy a féktávomat messze nem látom be, vagy a hátsó gumin már érzem, hogy pillanatokra megcsúszik. Na ilyenkor akarok lassítani, anélkül, hogy letérek a megindított ívröl. Ha az első féket használom a motor elkezd felállni és elkezdi tépni a kormányt. Egy másodperc és a szembe jövő sávban vagyok. Ezt elkerülendő helyettesítem a motorféket a hátsófékkel.
Tudom, hogy akanyar bemeneti sebbesség sokmindent meghatároz, de ha nem látom be, mekkora lesz a dolog lejtése, mekkora ívű a kanyar és mi van a sávomban, muszály lassítanom a gépen kanyar közben. Lehet egy 900-as gépen megoldódna, mert ott már van motorfék.
A Thundercattomon úgy fogott mint a állat! Csak hozzáértem és blokkolt a kerék. A gixeren már csak csúszós úton ment a farolás. A Tizedest még nem teszteltem ez ügyben mert akkor a a motorfékje, hogy az is elég.
a lényeg ! fékezz kanyar előtt és gázzal menj a kanyarban. bár ahogy te gondolod. én kanyarban csak qva ritkán nyulok a fékhez, ha mondjuk elnézem a rajzot
Halgass rám és felejsd el a hátsóféket , egyig sprtgépen sem fogy ugy a hátsó mint egy simsonon! csak arra jó ha állsz elengeded a kormányt, ne guruljon el
szokj rá az elsőfék használatára!
halo
két éve nyuzom a zx-et de soha sem használtam!
a fékhatás? kurva szar! mondhatnánk egy nagy nulla!
szerintem ez ilyen!mikor elöször használtam megijedtem!ur isten ezzel hogy a picsába álnak meg!
és az egyik ismerös mondta hogy ugy börgessek mintha ott se lenne!
legalább is ök nem használják!csak akkor ha szinte jelentéktelen lassulás szükséges.
a hátso fékre gondoltam!
A hátsó fék igencsak fontos,ha lejtőn lefele haladsz és a motor alatt fekszel.Ha az első féket használom akkor tépi a kormányt és fel akar állni a motor. Tehát marad a hátsó fék finom használata, vagy a nagyon erős motorfék. És fontos akkor is, amikor vészfékezés miatt mindkét féket használni kell, mivel a hátsó fék használatakor a motor megül egy kicsit és ezzel az első fék is hatékonyabbá válik.
Nade a kérdés még mindig adott.
Csak az én hátsó fékem szar, vagy ez ilyen alapból gagyi dolog?
De ha tudtok adni jobb tanácsot miként kell kezelni a kanyarodás, mély döntés, lassítás kombinációt a motor felállása és a kormány tépése nélkül, akkor azt tényleg nagyon szivesen venném.
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni, h erről a motorról mi a véleményetek? http://www.ahasznaltauto.hu/popup.php?hid=2586# ! Mert sztem túl olcsó (nem túl öreg, kevés km stb.). De ahogy nézem a zx6r-eket nem olyan magas az áruk. Ez miért van?
Válaszotok előre is köszönöm.
Hali!
új gummánál, első fék behúz kicsit megforgatni , hogy lejöjjön a formaleválasztó réteg de csak lightosan, nem a lenti képre gondoltam és nem kötelező . Uttánna kb 10 km tesztelgetni, kanyarokban döntögetni gázt odahúzni mit művel a vas, ha nem csúszik,nem szabadna neki! Akkor Gooooooooooooo
El akar dőlni. De meg tudom különböztetni a guminyomás problémát ettől, mivel ha az alacsony, a legkissebb döntésnél is bizonytalanul fut a motor.
A másik, hyogy nem tudom elhinni, hogy nektek nem akar felálni a motor kanyarban.
Nekem az xj 600-as is fel akart állni, meg haver is ezt mondja a busáról.
Mert elvileg valamelyik kevésbé akar felkelni.
Nem tudom a /60 vagy a /70, de az egyik sokkal jobban emeli a motort ha fékezel.
Nekem most/60 van rajta. A másik, hogy mostanában elég sokat tekergettem az előfeszítésen, meg a keménységet szabályzó csavarokat. Lehet a gépem nagyon rá van már emelve az első kerékre, mert az első gumin kb 3mm a majrécsíkom a hátsón meg vagy egy centi.
Lehet le kellene ültetnem a seggét is?
De a hátsó keréken a 170-es guma helyett, 180-van ráfeszítve.
Mivel az is kicsit kinyomódik, eltudom képzelni, hogy az emeli meg a hátulját.
Tényleg egyre jobban úgy tűnik, hogy a seggét full le kellene ültetnem.
Kis 600-asom motorfékje egyenlő a nullával. Szerpentinen kanyarban mély döntésnél a motorfék semmit sem ér, a motor gyönyörűen begyorsul és én csak megyek lejjebb, meg lejjebb, majd elér a dolog arra a pontra, hogy a féktávomat messze nem látom be, vagy a hátsó gumin már érzem, hogy pillanatokra megcsúszik. Na ilyenkor akarok lassítani, anélkül, hogy letérek a megindított ívröl. Ha az első féket használom a motor elkezd felállni és elkezdi tépni a kormányt. Egy másodperc és a szembe jövő sávban vagyok. Ezt elkerülendő helyettesítem a motorféket a hátsófékkel.
Tudom, hogy akanyar bemeneti sebbesség sokmindent meghatároz, de ha nem látom be, mekkora lesz a dolog lejtése, mekkora ívű a kanyar és mi van a sávomban, muszály lassítanom a gépen kanyar közben. Lehet egy 900-as gépen megoldódna, mert ott már van motorfék.
szokj rá az elsőfék használatára!
Lehet nyáron lesz pénz valami olcsóbbra...
két éve nyuzom a zx-et de soha sem használtam!
a fékhatás? kurva szar! mondhatnánk egy nagy nulla!
szerintem ez ilyen!mikor elöször használtam megijedtem!ur isten ezzel hogy a picsába álnak meg!
és az egyik ismerös mondta hogy ugy börgessek mintha ott se lenne!
legalább is ök nem használják!csak akkor ha szinte jelentéktelen lassulás szükséges.
a hátso fékre gondoltam!
Nade a kérdés még mindig adott.
Csak az én hátsó fékem szar, vagy ez ilyen alapból gagyi dolog?
De ha tudtok adni jobb tanácsot miként kell kezelni a kanyarodás, mély döntés, lassítás kombinációt a motor felállása és a kormány tépése nélkül, akkor azt tényleg nagyon szivesen venném.
...de gondolom, nem nekem címezted a kérdést...
Nekem szánalmasan gyenge.
Nem tudom, hogy alapból használhatatlan, vagy csak nekem nem stimmel vele valami.
75 000Ft!
sztem azért, mert az alkatrész drága hozzá és nem egyszerű megszerezni. de ez a saját véleményem.
Azt szeretném kérdezni, h erről a motorról mi a véleményetek? http://www.ahasznaltauto.hu/popup.php?hid=2586# ! Mert sztem túl olcsó (nem túl öreg, kevés km stb.). De ahogy nézem a zx6r-eket nem olyan magas az áruk. Ez miért van?
Válaszotok előre is köszönöm.
új gummánál, első fék behúz kicsit megforgatni