{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5505980] 2018. 12. 17. 11:23
Sedu
A régi 1,9 még kevesebbet evett, egy hét alatt lett hengerfejes nálam (10 éves se volt).
[#5504995] 2018. 12. 14. 20:27
Bagsa
Nekem jelenleg 1.6 crtdi passatom van, gyárilag 105 lóerős, városban teljesen jó, pályán érdemes a tükörbe nézni, mert 180-nál elfogy. A kétliteres 140 LE-től. Indul, fogyasztás hasonló, viszont az 1.6-ban nincs kéttömegű lendkerék, a kuplung347 ezernél lett cserélve, most 380 van benne, gyári turbó, gyári csúcsok, gyári féltengelyek stb
[#5504986] 2018. 12. 14. 19:32
pipifax
nekem volt 1,6 tdi passat 85 le volt Amikor ment jól ment de általában nem ment
Aztán egyszer csak kezdt eregedni a fehér füstöt mint vatikánba pápaválasztáskor. Komplett fel lett újítva
Le a kalappal 100 al járva vele 5,5 liter-t evett
De ez a típus is az volt aminek kétszer örül az ember
- amikor megveszi meg
- amikor eladja
[#5504882] 2018. 12. 14. 11:06
Sedu
1,6-os? Lehet működik de rémálom vele menni egy passat méretű autóban.
[#5504688] 2018. 12. 13. 15:18
kawaszeki
lehet van olyan is, biztos tud olyat
[#5504619] 2018. 12. 12. 20:12
pipifax
nekem az 1.9 pd tdí van csak már megszünt pumpe düse lenni
[#5504541] 2018. 12. 12. 14:46
kawaszeki
Városban eljárkálni megfelel az 1,4 16V, főleg, ha a 80 lóerős. Éhes, de finoman jár és nagyon kiforrott a hengerenként kétszelepes 1,6 MPI 102 lóerővel. A turbós és kompresszoros TwinCharger 1,4 TSI-t messze kerüljétek el, a sima turbós 1,4 és 1,2 TSI is épp elég gonddal küzd. A dízelek közül az 1,9 PD TDI nagyon jó, a kétliteres PD TDI viszont nem. A közös nyomócsöves, 2009-től gyártott 1,6 TDI és a 2,0 CR TDI is ajánlható
[#5502953] 2018. 12. 07. 8:40
pipifax
ez az eredeti tééapó nem látod???
[#5502952] 2018. 12. 07. 8:36
kawaszeki
nem tán a ceru látogatott mög ?
[#5502867] 2018. 12. 06. 21:11
pipifax
itten járt-e
[#5502724] 2018. 12. 06. 10:35
pipifax
ezt nem kellett hazahúzni Ez az akkori kapitányságvezető 1000-des szolgálati gépe volt
[#5502723] 2018. 12. 06. 10:34
pipifax
Én a rohadt klió miatt nem tudtam ilyen szabályosat szörfölni
[#5502707] 2018. 12. 06. 9:43
Sedu
Menjél inkább motorozni: https://www.facebook.com/quadl...
[#5502706] 2018. 12. 06. 9:38
Sedu
ugyanitt tört az enyém is, de a másikat még hazahúztam vele :-)
[#5502659] 2018. 12. 05. 21:39
pipifax
Különösen rossz tulajdonsága még az, hogy törik ha beletolat egy nyomozó kocsi
[#5502655] 2018. 12. 05. 21:37
pipifax
me ha normálisan akarja belerakni az ember az új ízzót kicsit kínlódás, bár még mindíg jobb mint annak a személyautó rönónak amelyiknek ehhez a komplett sárvédőjét le kell szerelni
[#5502652] 2018. 12. 05. 21:35
pipifax
Hát kettőstömegűre meg részecskeszűrőre nem kell költeni az tuti mert olyan nekije nincsen (én mind a kettő nélkül kiválóan megvagyok )
A denso egy jó üzemanyag ellátó rendszer ott csak akkor van baj ha véletlen beszarik asszem ez a típus még mindíg nem javítható mint a bosch-ok
Ilyenkor bizony 6-8 kilába is beleszaladhat a játék ha nem körültekintő az ember
[#5502576] 2018. 12. 05. 17:56
MuZ
Értem, csak nem nagyon van olyan dízel amelyik tudja az egész napos városi rohangálást,50-70 megállóval!
A tökömnek sincs kedve költeni a magasnyomásúra,kettőstömegűre,részecskeszűrőre,stb.
[#5502503] 2018. 12. 05. 13:20
pipifax
Aha akkor nem ez vw-ódi motorka!
De akkor az a psa rövidítés miért nem pcro? Persze ezt szarabb kimondani
[#5502489] 2018. 12. 05. 12:54
Sedu
psa: peugeot citroen renault most már opel is.
[#5502463] 2018. 12. 05. 11:54
pipifax
nem tudom mi az a psa eze egy ódi A3 1.9 pumpás dízel volt eredetileg szerintem golf 4 eben guba, kisebb módosításokat kapott ilyen mint adagolós lett, kapott egy nagyobbacska turbót így főtengelyen 160 ló párosul picivel több mint 400 nm-erel
[#5502460] 2018. 12. 05. 11:51
pipifax
4000 minden dízelüzemnek sok Évi 30-50 órát kell kibírnia
[#5502448] 2018. 12. 05. 11:18
Sedu
psa-ban nem ugyanaz a motor van? 4000-es fordulat adagolós motornak nagyon sok, elcsúszik a vezérlési idő. 3000 az elméleti plafon a hosszú csövek miatt.
[#5502447] 2018. 12. 05. 11:16
Sedu
Ilyen volt nekem is, akkor többet romlott a hallásom, mint előtte amikor közel 300-zal csapattam a zx9-cel. ☺
640,000-rel adtam el tette a dolgát. Egyedi hibája volt: a fékdobot cserélni kellett a bontós ingyen adott mert senki nem vitt el tőle egyet sem. A legjobb a sperr benne. 20 éve jó lett volna, most nem kéne.
[#5502422] 2018. 12. 05. 9:14
MuZ
Nekem a 2,5 D4D Hiace van ,370000km-el,8-10 lityit eszik.
Városban nyáron 8-8,5 ,dinamikusan járok vele,télen fél literrel több,pályán 10 körül.
Az enyém 100 ló,szerintem élhető!