nyomás jó volt 1,8-1,9. Azt nem értem miért ennyire fent és féloldalasan tépte meg. Mások 2-3 tizeddal alacsonyabb nyomáson mennek ilyen gumival. Sajnálom, mert jól tapadt...
Ha, az a cél, hogy tépje a másik oldalt is csökkentsd még a nyomást. Meg kell nézni a gyártó mekkora guminyomást ajánl. És azon furikázni, akkor talán nem lesz ilyen.
Nos, azert mert valakinek 3.5 lett jo, nem jelenti, hogy neked is.
Most hangolok egy mas tipusu motort, 2 es 1.5 ford koze irja a gyari konyv - a herelt kipufogoval is be kellett menjek picivel 1 fordulat ala, hogy klappoljon.
Köszönöm mindenkinek, aki próbált segíteni! 😊
Mire ezeket elolvastam, már állítottam a pilot csavarokon, elérve, hogy kb 10 celsius a különbség leömlőnként. Ezelőtt 100, meg 120 fok volt (alapjáraton).
A teljesítményével eddig sem volt problémám, óra szerint 300, nekem az elég.
Még egy kérdés: most 2,5 re állítottam a pilot csavarokat, aztán darabonként állítottam a hőmérséklethez. Most olvastam, hogy 3,5 lenne jobb?
Most amúgy szépen megy, hagyjam így, vagy 3,5 lehet, hogy jobb lenne? Gázkezelési szempontból, városban, utassal?
Kösz még1x
Meg tudnátok mondani, hogy a balos kormánykapcsolón (mint a képen) van-e fénykürt funkció ? (Mert külön gombot nem látni hozzá)
Köszönöm