én már mentem 2000Km-ert,de volt hogy majdnem sirva mentem haza
cimbivel fordulok be balra(tudod Szeki a tunyogi hid után a bekötő felénk)indexelek,erre kivágódik a suzucski egy rakat ördöggel és a legkisebbmaki a söfőr volt nem figyelt csak balra és ugye jobra kanyarodott éa az idióta tul engedte a felezőn és majdnem el kaszált.........meg álltunk hogy vissza menyünk e,de egy pillanatra nem láttam a kis ördög fejét.......gondolom a nagyobbik vágott neki egy laskát
Nyiregyháza meg egyenesen katasztrófa......gurullok a kocsik közt 2 személyel és mi akar meg előzni,de csak azért is?hát egy nyomorult 1000 éves Béjemwé......és huzza rám a kormány és huzza,a hátsó utas lába már a motorháztetőn és akkor is......persze egy kövér gáz és sehol nincs
van olyan viszont amit el ismerek,de anyi váljon a mencségemre hogy vén szarokról van szó álltalában,szóval megyek zsir egyenes utonn 200felett és ugye a papa és a mama elém fordul balra,de eggyesbe még tán a féket is nyomja olyan lassan és persze oda érek(ez amit el ismerek hogy ugye hamar oda érek) és ugye elsuhanok a hátamögött mert másként frontális lenne ugysem lehetne megállni és a megálló cimborák mondják hogy az oreg csak forgatja a fejét hogy mi volt ez
de a legjobb egy párnapja történt nyiregyen..... az orosin előre gurultunk és egy gyönyörüen megcsináklt kettes golf ált elől,metál fény,nagy kerekek,stb.......intettem a srácnak hogy jó a verda,a következő pirosnál mellénkjött és lehuzott ablaknál monta hogy versenyezni szokott és a kis golf meg ette a gsx-r haccázast......na mondom kenyük lámpától lámpáig.......és meg a Jani cimbora az R1-el.......el mondom hogy nemvettem komolyan a golfot és az első rajtnál lkazáztam,szóval ha nem huzom tökög, a kis golf meg lépett volnba.......2-3 lámpánál azért elpicsáztuk
4-ik lámpa zöld,start és hatalmas füstfelhő
a kis tuning golf elfosta magát
ennyi volt a tudomány,tegnap felvettem megtaláltam a srácot a faszbukon és kérdeztem mi történt,aszonta eltört a turbó tengely
de a kis golf 1.9tdi és 400 ló
sose colt semmi baja,pedigmindig üvegen ment és minden 7 végén ott hagyott 1-2 gumit valami találán
a K4 750-em meg már nem szerette,zörgött-csörgött,akadozott a váltó...abba Motul 5100 10-40 került és azzal hibátlan
na ez az olaj mágia
Mondjuk múltkor majdnem kipróbáltuk